زمان پخش سریال گیسو + خلاصه داستان عاشقانه ۲ و تیزر سریال

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان پخش سریال گیسو همراه با خلاصه داستان عاشقانه ۲ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تصویربرداری فاز اول سریال نمایش خانگی گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی هومن کبیری چندی پیش به پایان رسید تا این سریال پربازیگر سرانجام به پخش برسد!

سریال گیسو به تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی که حدود دو ماه پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، از روز چهارشنبه ۱۳ اسفند در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. سریال گیسو از این پس چهارشنبه ها از شبکه خانگی توزیع می شود.

زمان پخش سریال گیسو
زمان پخش سریال گیسو

این سریال که قصه‌ای معمایی با رویکردهای اجتماعی دارد، بازیکنان مطرحی ایفای ایفای نقش کرده اند.

«گیسو» فصل دوم سریال «عاشقانه» است که در سال ۹۵ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سومین کار منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی است.

اسامی بازیگران سریال گیسو

محمدرضا گلزار ، هومن سیدی ، ساره بیات ، هانیه توسلی ، مسعود رایگان ، بهاره رهنما ، شمسی فضل الهی و حسین یاری از جمله بازیگران این سریال هستند که قرار است به طور اختصاصی از پلتفرم نماوا منتشر گردد.

یکی از تغییرات اجباری در سریال عاشقانه ۲ خط خوردن مهناز افشار در پروژه بود. ولی در نهایت تصمیم بر این شد که هانیه توسلی جایگزین وی بشود.

از نکات جالب توجه دیگر در سریال گیسو حضور بازیگر زن ایتالیایی یعنی جولیا پانلی می باشد که در نقش لوسیا ظاهر می شود. دیگر بازیگر جدید فصل دوم عاشقانه، بهاره رهنما می باشد که در نقش افرا و در واقع مادر لوسیا حضور دارد.

زمان پخش سریال گیسو
زمان پخش سریال گیسو

لازم به بیان است سازندگان برخلاف تصوری که می شد، به جای حذف کاراکتر ” گیسو ” که مهناز افشار آن را بازی می کرد، به محوری شدن این کاراکتر با تغییر نام این سریال به ” گیسو ” پرداختند!

داستان سریال عاشقانه با درگیری های یک زوج جوان آغاز می شود و در ادامه به مشکلات تک تک شخصیت ها که به واسطه پگاه و همسر وی به مخاطب معرفی می شوند، می پردازد! ساره بیات و محمدرضا گلزار زن و شوهر محوری سریال بودند و در کنار آن ها افرادی مثل هومن سیدی ، بهاره کیان افشار ، حسین یاری ، پانته آ بهرام و … ایفای نقش می کردند.

اما در ادامه و درست در جایی که درگیری های پگاه و همسر وی اوج می گیرد، کاراکتر گیسو با بازی مهناز افشار وارد داستان می شود! او ابتدا خود را دختر حاجی با بازی مسعود رایگان معرفی می کند، اما در ادامه مشخص می شود که زن شرعی حاجی و مادر دوم حسین یاری است! اما در پایان فصل اول این سریال، گیسو از فعالیت ها و همکاری خود با گروهی که رنگ و بوی جاسوسی داشتند، رونمایی کرد.

زمان پخش سریال گیسو
زمان پخش سریال گیسو

غایبین فصل دوم عاشقانه چه کسانی هستند؟

به جز مهناز افشار که شرح وضعیت داده شد، پانته ‌آ بهرام، فرزاد فرزین، بهاره کیان ‌افشار، حمیدرضا پگاه و سارا رسول زاده نیز در سریال گیسو حضور ندارند و در واقع از فصل اول این سریال جا مانده اند.

داستان گیسو درباره چیست؟

«عاشقانه ۲؛ گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

آهنگ های فصل دوم عاشقانه را چه کسی می خواند؟

همین چند روز پیش عنوان شد که یک قطعه از محمدرضا گلزار مجوز دریافت کرده و بنابراین برای تیتراژ سریال گیسو در نظر گرفته شده است. قطعا آهنگ های دیگری نیز بنابر فضا و تم داستان در ادامه آماده خواهد شد ولی به نظر می رسد که دیگر فرزاد فرزین همکاری حتی در حد خوانندگی با گیسو نداشته باشد. در فصل اول، آهنگ های فرزاد فرزین بسیار به دیده شدن بیشتر و گسترده شدن مخاطبین عاشقانه و همه گیرتر شدن آن کمک کرد و در واقع به باور بسیاری، این آهنگ سازگار با داستان کمک بسیار زیادی به عاشقانه ۱ کرد.

در انتها لازم به بیان است فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی مهدی گلستانه ، در سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ شمسی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سریال که سعی در تابوشکنی هایی درباره ورود زندگی غربی در زندگی ایرانی ها داشت، با اعتراضات بسیاری مواجه شد و خیلی ها نسبت به آنچه در سریال می گذشت و سبک زندگی که تصویر می شد، واکنش نشان دادند!

۲.۵ ۲ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
10 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
سارینا
سارینا
3 سال قبل

ای خداااا خیلی کنجکاوم بدونم که تو این قسمت چی میشه ممنونم از عوامل سریال گیسو

Sahar
Sahar
3 سال قبل

لطفا زودتر پخش کنید خیلی خیلی ممنونم از آقای هادی ک این فیلم رو ساختن تا اندک زمان کوتاهی دل خوش بشیم آقای گلزار هومن سیدی ساره بیات بی نظیرن….

عماد
عماد
3 سال قبل

زود تر بسازید تو رو خدا من خیلی خوشم میاد از این سریال مخصوصن هومن سیدی یا همون پیمان

وحید صبور
وحید صبور
3 سال قبل

سلام زمان پخشش کی هستش

کیان
کیان
3 سال قبل

چون منوچهر هادی این فیلم رو ساخته بخاطره ریدمانی که در سریال دل اتفاق افتاد این فیلم رو دنبال نمیکنم

ابوالفضل
ابوالفضل
3 سال قبل

سلام

زمان پخشش کی هست؟؟

Sahar
Sahar
3 سال قبل

لطفا این سریال را سریع تر بسازید این سریال بسیار خوبی است و من منتظر این سریال هستم با تشکر

مهتاب
مهتاب
3 سال قبل

وایییییی عالیه بی نهایت منتظر پخشش هستم
توروخدا زودترادامه این فیلم رو بسازین

Barber ostore
Barber ostore
3 سال قبل

منتظر پخش سریال هستیم موفق باشید

حسام
حسام
3 سال قبل
پاسخ به  Barber ostore

خواهش میکنم این سریال را سریع پخش کنید

دکمه بازگشت به بالا