دارن هاردی کیست؟ | بیوگرافی دارن هاردی

جدول یاب : دارن هاردی نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی است که نزد مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. او به شدت به شغل خود وابسته است و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. دارن هاردی همچنین در زمینه مباحث انگیزشی حرف اول را می زند. او مشاور و ناشر اسبق مجله ی SUCCESS نیز بوده است. در زمینه ی نویسندگی نیز می توان کتاب های پرفروشی از جمله اثر مرکب، دیوانگان ثروت ساز و قطار کارآفرینی را از آثار پر افتخار او دانست.

 

دارن هاردی کیست؟ | بیوگرافی دارن هاردی

 

دوران کودکی و نوجوانی

دارن هاردی در ۱ فوریه سال ۱۹۷۱ در آمریکا متولد شد. هاردی اکنون در سن دیگو واقع در کالیفرنیا زندگی می کند. او وقتی در سنین خردسالی به سر می برد پدر و مادرش از هم جدا شدند. در این بین سرنوشت یک کودک یک ساله در معرض خطر بود؛ چون مادر دارن هاردی سرپرستی او را قبول نکرد. بدین ترتیب سرپرستی او به پدرش واگذار شد.

آغاز فعالیت حرفه ای

جالب است بدانید که دارن هاردی تنها یک ترم در کالج شرکت کرد. او پس از جدا شدن از کالج زمانی که فقط ۱۸ سال داشت کار خود را به راه انداخت. او در این راه به موفقیت زیادی دست پیدا کرد و بدین ترتیب در سن ۲۷ سالگی به یک جوان سرمایه دار تبدیل شد.

همچنین لازم به ذکر است که دارن هاردی سه شبکه ی تلویزیونی را در راستای آموزش ارکان موفقیت اداره می کند. سال ۲۰۰۷ بود که به عنوان ناشر مجله های مشهوری همچون Media Success و SUCCESS به فعالیت مشغول شد. در کنار این امر به عنوان مدیر عامل مجله ی SUCCESS نیز انتخاب شد.

دارن هاردی همچنین نویسنده ی مجله های معروف نیویورک تایمز نیز است. موفقیت های این نویسنده ی موفق فقط به اینجا خلاصه نمی شود؛ به این خاطر که او توزیع کننده ی اصلی شبکه TPN و رئیس شبکه ی آموزشی TSTN نیز می باشد. تاکنون در شبکه های او افراد موفقی همچون ایلان ماسک، استیو جابز، هوارد اشولتز، بیل گیتس و مارک زاکربرگ حضور پیدا کرده اند.

سال ۲۰۱۵ بود که سرانجام از مجله ی SUCCESS جدا شد تا فرصت های جدیدی برای خود خلق کند. همان طور که پیش تر گفته شد دارن هاردی یک نویسنده ی ماهر است و تاکنون چندین کتاب پرفروش را عرضه کرده و در این زمینه هم به موفقیت های شایان توجهی دست پیدا کرده است.

 

دارن هاردی کیست؟ | بیوگرافی دارن هاردی

 

 

لازم به ذکر است که کتاب پرفروش اثر مرکب در سال ۲۰۱۰ به چاپ رسید. این کتاب می تواند شما را در مسیر درست دستیابی به اهداف یاری دهد و شما را به یک فرد موفق تبدیل کند. درست پنج سال بعد کتاب موفق دیگری با نام قطار کارآفرینی را منتشر کرد. این کتاب نیز به عنوان یک راهنمای کامل در زمینه کارآفرینی است که تاکنون مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

دارایی دارن هاردی، این شخصیت محبوب در حال حاضر حدود ۴٫۵ میلیون دلار تخمین زده شده است. لازم به ذکر است که او تمام سرمایه خود را از طریق کنفرانس ها، برنامه های آموزشی، نویسندگی و سخنرانی های انگیزشی به دست آورده است.

دارن هاردی در فضای مجازی هم طرفداران زیادی دارد، تا جایی که در YouTube یک کانال مخصوص به خودش را دارد و دائما در آن ویدیوهایی از کنفرانس ها، سخنرانی ها و برنامه های خود را به اشتراک می گذارد. همچنین ویدیوی سخنرانی های او به جز YouTube در تمامی شبکه های اجتماعی به نمایش عموم گذاشته می شود و همین امر نیز می تواند در افزایش ثروت او مؤثر باشد.

طبق آمارهای ارائه شده، افراد زیادی از راهکارهای موفقیت دارن هاردی استفاده می کنند و این راهکارها را دلیل محکمی بر رشد و موفقیت خود در کسب و کار و زندگی شان می دانند. خود دارن هاردی دلیل موفقیتش را جمله ای که در شش سالگی از پدرش شنیده بود بیان می کند. دقیقا وقتی که بدون زمین خوردن اسکی می کرد و در پایان از پدرش شنید: «اگر خود به خودت فشار نیاوری و برای رشد کردن تلاش نکنی، هیچ وقت پیشرفت نخواهی کرد! اگر در این بین زمین خوردی نترس، بلند شو و به مسیرت ادامه بده».

در واقع از نظر دارن هاردی افتادن، جزئی از موفقیت است. همچنین در ادامه سخنان خود از ضرب المثل نابرده رنج گنج میسر نمی شود یاد می کند و این جمله را سرلوحه ی کار خود می داند. توجه داشته باشید که او بدون این که مدارک عالیه داشته باشد، به این موفقیت بزرگ رسیده است. راز موفقیت دارن هاردی تجربه و پشتکار همیشگی او بوده است.

لازم است بدانید که دارن هاردی به جز دو کتاب اثر مرکب و قطار کارآفرینی کتاب هایی با عنوان های دیوانگان ثروت ساز، بهترین سال زندگی تو، ارتش کارآفرینی، امسال تکرار نخواهد شد، ۱۰ هفته تا کارآفرینی بدون چون و چرا، هنر خوب اندیشیدن و هنر خوب زندگی کردن را نیز منتشر کرده است.

به طور کلی سخنان و راه حل های دارن هاردی می تواند به رشد شخصی افراد کمک کند و همین امر می تواند افراد زیادی را به موفقیت و ثروت برساند. پس می توانید از امروز شما هم جز افرادی باشید که پا درمسیر موفقیت می گذارند. یادتان باشد که هیچ وقت برای قرار گرفتن در راه موفقیت دیر نیست.

به قول دارن هاردی «شما نمی توانید به عقب برگردید و دوباره شروع کنید؛ ولی امروز می توانید پایانی برای کارهای ناتمام گذشته ایجاد کنید، فقط در این صورت استکه می توانید یک شروع تازه داشته باشید.»

 

دارن هاردی کیست؟ | بیوگرافی دارن هاردی

 

 

زندگی خصوصی دارن هاردی

دارن هاردی در سال ۲۰۰۱ با همسر خود آشنا شد و با او ازدواج کرد.

او هیچ وقت از زندگی کودکی خود خجالت نکشیده است و بر عکس در جمع های مختلفی از زندگی خود صحبت می کند؛ چون معتقد است که موفقیت می تواند برای هر فردی با هر سطح و موقعیتی اتفاق بیفتد؛ به شرطی که پای تلاش و تجربه در میان باشد و از هیچ زمین خوردنی نترسد.

وقتی ۲۷ سال داشت توانست یک موسسه برای خود بنا کند که درآمدی در حدود ۵۰ میلیون دلار برای او به ارمغان آورد. دارن هاردی هیچ گاه به پول فکر نکرده است و دوست دارد به افرادی که واقعا به کمک نیاز دارند کمک کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا