تعبیر خواب مواد مخدر | دیدن و مصرف مواد مخدر در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب مواد مخدر  ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب مواد مخدر
تعبیر خواب مواد مخدر

تعبیر خواب مواد مخدر

این خواب احتمالاً نشانه‌ی خواسته‌ای برای فرار از وجود یکنواخت و کسل‌کننده است. اگر در خواب‌ مشغول‌ استعمال‌ مواد مخدر باشید، یعنی‌، احساسات‌ عدم‌ امنیت‌، پشیمانی‌،افسوس‌ و ندامت‌ بر وجودتان‌ مستولی‌ شده‌اند. یعنی‌، نگرانید که‌ دیگران‌ هویت‌ واقعی‌ شما را شناسایی‌کنند.
اگر خواب‌ ببینید که‌ اعتیادتان‌ به‌ مواد مخدر را از شخصی‌ پنهان‌ می‌کنید، به‌ خصوص‌ اگر آن‌ فرد پدریا مادرتان‌ باشد، یعنی‌ رازی‌ را مدتهای‌ طولانی‌ از دیگران‌ مخفی‌ نگه‌ داشته‌اید که‌ در صورت‌ افشا نکردن‌آن‌، به‌ خودتان‌ صدمه‌ خواهید زد. اگر خواب‌ ببینید که‌ فردی‌، مجبورتان‌ می‌کند که‌ مواد مخدر مصرف‌ کنید، لازم‌ است‌ که‌ در زندگی‌واقعی‌تان‌، حسابی‌ مراقب‌ آن‌ فرد باشید، چرا که‌ او نفوذ و تأثیر بدی‌ روی‌ شما به‌ جا خواهد گذاشت‌.
اگر خواب‌ ببینید که‌ تا حدی‌ موادمخدر مصرف‌ کرده‌اید که‌ دیگر حالت‌ هوشیاری‌ و آگاهی‌تان‌ را ازدست‌ داده‌اید و توان‌ انجام‌ حرکات‌ و رفتار معمول‌تان‌ را ندارید، این‌ خواب‌ به‌ منزله‌ هشدار و اخطاری‌نسبت‌ به‌ این‌ حقیقت‌ است‌ که‌ شخصی‌ در اطرافتان‌ به‌ شدت‌ به‌ شما حسادت‌ می‌کند و آماده‌ و مشتاق‌است‌ تا از اشتباهات‌، خطاها و نقاط ضعف‌ شما سوء استفاده‌ به‌ عمل‌ آورد و حتی‌ گمراهتان‌ کند تامرتکب‌ اشتباه‌ دیگری‌ شوید. از این‌ رو، پس‌ از مشاهده‌ چنین‌ خوابهایی‌، به‌ دقت‌ مراقب‌ اعمال‌ و رفتارتان‌ باشید!

تعبیر خواب داد و ستد مواد مخدر

به دقت به انگیزه‌های افرادی که با آن‌ها رابطه‌ی اجتماعی دارید، دقت کنید. اگر خواب‌ ببینید که‌ مواد مخدر می‌فروشید یا می‌خرید، یعنی‌ در اطرافتان‌ افراد بی‌وفا، دروغگو وریاکار وجود دارند، پس‌ در مورد دوستان‌ فعلی‌تان‌ تجدید نظر کنید.
اگر مشخصه‌ و محور خوابتان‌، فرد دیگری‌ باشد که‌ مواد مخدر داشته‌ باشد یا آن‌ را استعمال‌ کند،یعنی‌، لازم‌ است‌ در زندگی‌ واقعی‌تان‌ از این‌ شاخ‌ به‌ آن‌ شاخ‌ پریدن‌ اجتناب‌ ورزید و نقش‌ مثبت‌تری‌ ایفا نمایید.

تعبیر خواب هروئین

اگر شما خود را در حال مصرف هروئین یا ماده‌ی مخدر دیگری یافتید و در زندگی بیداری، شما هیچگاه با چنین موادی در ارتباط نبوده‌اید، احتمالاً از بخشی از رفتار اخیر خود احساس گناه می‌کنید.

رویای مصرف افیون نشان‌دهنده‌ی آرزویی برای مصرف مواد مخدر نیست، بلکه می‌تواند از ملالت‌زدگی زندگی بیداری‌تان به وجود بیاید یا یک خواسته‌ی ناخوآگاه را برای پیدا کردن آرامش در طول یک دوره‌ی کاملاً پرآشوب از زندگی‌تان بیان کند.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب زخم | دیدن زخم در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب خون | دیدن خون در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
8 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
یونس
یونس
2 سال قبل

سلام‌در جمع رفقا پر هز استرس من پا بودم اونا مواد میزدنوتا حد مرگ تعبیرش چیه

میتا
میتا
2 سال قبل

سلام خواب دیدم توی تلویزیون با یک دختر مصاحبه میکنن که مواد مخدر مصرف میکرده می گفت من توی ۱۳ سالگی مواد مخدر مصرف میکردم و بعدشم هی فیلم های مستی و… شو در دوران مدرسش می ذاشتن و منم ویدیو هاشو میدیدم قبل از اینها من دقیقا توی همین خواب دیدم که قراره صدای یک نفر دوبله کنم و بعدشم یک مردی از آشپزخونه ما گذشت و منم بهش سلام کردم قبلش خواب بودم و بیدار شدم که بهش سلام کنم و سعی کردم بهش دست بدم اما نداد و بعدش رفتم پیش دوستش که توی آشپزخونه بود و… مطالعه بیشتر »

مسعود
مسعود
2 سال قبل

سلام خواب دیدم با یه نفر که میشناسم با دو تا ماشین مواد مخدر جا به جا کردیم و بعد ماشین ها رو در یه جای مشخص گذاشتیم و از اونجا خارج شدیم تعبیر خواب چیه ممنون میشم

مینو
مینو
2 سال قبل

سلام خواب دیدم از یک خانه بوی موادمیا درست نمیدونم چه موادی پلیس ها از خانه ی بچه میارن بیرون منم که گوشی وایساده بودم کلی ترسیده بودم‌

دکمه بازگشت به بالا