تعبیر خواب تصادف کردن | تصادف کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب تصادف کردن ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب تصادف کردن
تعبیر خواب تصادف کردن

تصادف در خواب بصورت کلی نشانه خوبی نیست و خطرناک است/
معمولا نشان این است که قدم در راه خطرناکی گذاشتید و هر لحظه احتمال خطر وجود دارد، اتفاق بعد از تصادف در خواب نیز مهم است/
تصادف کردن در خواب می تواند نشانه خطر باشد. معمولا باید به این خواب توجه خاصی نشان دهید.دیدن تصادف در خواب معمولا نشانه این است که در راه خطرناکی قدم گذاشته اید و هر لحظه احتمال خطر در این راه وجود دارد.مهمتر از تصادف کردن در خواب ، نتیجه آن تصادف است.باید دقت داشته باشید که بعد از تصادف کردن چه اتفاقی برای شما رخ داده است .
اگر کسی در خواب دید که تصادف کرده و مجروح شده است تعبیرش گرفتاری و بدبختی است. ولی با دادن صدقه و توکل بر خداوند برطرف خواهد شد.
اگر در خواب ببینید که در جاده ، مانع و یا ماشینی وجود دارد که شما در حال تصادف کردن با آن هستید می تواند اینگونه تعبیر شود که شما در راه اشتباهی قدم گذاشته اید ولی هنوز راه بازگشتی وجود دارد.اگر در خواب ببینید که کسی با شما تصادف کرد و شما تقصیری در این تصادف نداشته اید اینگونه تعبیر می شود که اشتباه دیگران و احتمالا یکی از عزیزانتان باعث خواهد شد شما دچار دردسر شوید.به طور کلی تعبیر تصادف، هشداری هست برای بیننده خواب که مراقب رفتارش باشد که می تواند به موقعیت های خطرناکی منتهی شود.
تعبیر خواب تصادف:اگر در خواب دیدید که تصادف کرده و مجروح شدید، تعبیر آن گرفتاری است که باید برای رفع بلا صدقه داده و بر خطا توکل کنید.

تعبیر خواب تصادف دیگران با شما:اگر در خواب دیدید کسی با شما تصادف کرده که شما مقصر در این تصادف نیستید، تعبیر آن این است که اشتباه دیگران باعث به دردسر افتادن شما خواهد شد.

تعبیر خواب تصادف دیگران:دیدن تصادف دیگرانی که او را نمی شناسید، تعبیر آن رونق کسب و کار شماست، و اگر فرد تصادف کرده را می شناسید؛ خبر بدی در راه است.

تعبیر دیدن تصادف در خواب (زنان):اگر زنی در خواب ببینید تصادف کرده (فرقی نمی کند با چه وسیله نقلیه ای)، تعبیر آن این است که در روابط خود با همسرش در وضع خوبی نیست و باید برای حل مشکلات تلاش کند،
تصادف با ماشین و پرت شدن به بیرون:اگر در خواب دیدید در هنگام تصادف از ماشین یا اتوبوس به بیرون پرتاب شده اید، تغبیر آن یک بحران مالی در زندگی است که برای خلاص شدن از آن راهی که انتخاب کردید درست است.

تعبیر خواب تصادف با دوچرخه:دیدن تصادف با دوچرخه در خواب و زخمی شدن به معنای آن است که با یک اشتباه کوچک، ضرر مالی بزرگی به خود وارد کردید
اگر در خواب ببینید که در حال دوچرخه سواری هستید معمولا تعبیر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد و نتیجه این دوچرخه سواری بسیار مهم است.اگر ببینید که در حال دو چرخه سواری هستید ولی به صورت کامل دوچرخه سواری بلد نیستید می تواند اینگونه تعبیر شود که شما کسب و کاری جدید آغاز کرده اید ولی به آن کار تسلط کامل ندارید.متاسفانه کاری که آغاز کرده اید بسیار حساس است و هر لحظه احتمال دارد تعادل و کنترل کار خود را از دست داده و شکست بخورید.
اگر در خواب ببینید که با دوچرخه تصادف کردید و زخمی شدید به این معنی است که با یک اشتباه کوچک ، ضرر مالی بزرگی به خودتان وارد کرده اید .اگر در حال دوچرخه سواری هستید و در مسیر خود چندین تصادف را می بینید ولی شما جان سالم به در می برید می تواند نشانه این باشد که در کسب کار محل زندگی و یا همکاران شما مشکلی و یا کسادی وجود دارد ولی شما با زیرکی از آن مشکلات عبور می کنید و سود مالی به دست می آورید .
اگر در خواب ببینید که دونفر باهم تصادف کرده اند و شما زخمی شدید !! می تواند نشانه این باشد که نزدیکان شما اشتباهی انجام داده اند و شما از آن اشتباه ضربه خورده اید و دچار ضرر مالی شده اید.

تعبیر خواب تصادف کردن عمدی:اگر در خواب بینید که به صورت عمدی با ماشین تصادف کردید می تواند نشانه این باشد که شما دچار مشکل مالی بزرگی بودید و سالها آن مشکل را ادامه داده بودید ولی نهایتا خودتان به جریان خاتمه داده اید و یا اعلام ورشکستگی کرده اید.
اگر در خواب در حال دوچرخه سواری تصادف دیگران رو میبینید و رد می شوید، به معنای رد شدن شما از مشکلات و کسادی دیگران و همکارانتان با زیرکی است
اگر ببینید کسی در خواب تصادف کرده است و شما از این حالت او خوشحال هستید نشان دهنده این است که کسی بدی و یا خیانتی به شما کرده است و شما از او کینه به دل دارید. حتی ممکن است شما در فکر انتقام نیز هستید.
اگر در خواب دیدید تصادف شدیدی رخ داده است و کسی در این تصادف زخمی نشده است نشان دهنده این است که شغل ، سرمایه گذاری و یا راه درآمدزایی که برای خود انتخاب کرده اید نادرست است ولی شما هنوز فرصت برای برگشت از این راه اشتباه دارید.
تعبیر خواب تصادف کردن که با خون زیاد و یا حتی مرگ کسی همراه است می تواند اینگونه باشد که شما اشتباه بزرگی انجام داده اید و این اشتباه شما نه تنها به ضرر شما بوده است بلکه به اطرافیان و دوستان و آشنایان شما نیز زیان وارد کرده است.معمولا این اشتباه یک اشتباه مالی است .اگر در یک جاده در حال رانندگی هستید ولی از ترس پرتگاهی که در ادامه راه وجود دارد و از ترس تصادف کردن ، راه خود را ادامه نمی دهید می تواند نشان دهنده این باشد که شما راهی را انتخاب کرده اید که خودتان به آن راه اطمینان ندارید.
اگر در خواب ببینید که تصادف کرده اید و در این تصادف جان خود را از دست دادید می تواند به این معنی باشد که شما در کسب و کار خود اشتباه بزرگی انجام داده اید و احتمال در حال حاضر ورشکسته شده اید و دیگر هیچ راه بازگشتی وجود ندارد.
اگر در خواب دیدید که دو ماشین باهم تصادف کردند و کسی از نزدیکان شما در این تصادف زخمی شد می تواند به این معنی باشد که آن فرد در حق شما بدی یا خیانتی انجام داده است و شما هنوز او را نبخشیده اید.
اگر در خواب ببینید که یکی از عزیزان شما در تصادف جان خود را از دست داد نشانه این است که آن فرد برای شما مهم است و شما شدیدا نگران از دست دادن و یا مرگ او هستید.ممکن است این عزیز در حال حاضر مریض باشد و یا حتی در بیمارستان بستری است .اگر سوار بر ماشین و یا اتوبوس هستید و هر لحظه نگرانید که ممکن است تصادف کنید می تواند نشانه این باشد که شما در زندگی خود شدیدا احساس نا امنی می کنید و کسی را ندارید که بتوانید به او اعتماد کنید.
اگر ببینید تصادف کردید ولی هیچگونه خونریزی وجود ندارد می تواند به این معنی باشد که شما راهی را برای زندگی انتخاب کرده اید که فکر می کنید درست است ولی در عمل راهی اشتباهی در پیش رو دارید.عقل و مغز شما این اشتباه را درک کرده است ولی شما نمی توانید خودتان را قانع به برگشتن از این راه کنید. برای مثال ممکن است در حال ازدواج با کسی هستید که می دانید فرد درست و مناسبی برای زندگی کردن نیست و از لحاظ عقلی او را فرد مناسبی نمی دانید ولی به دلیل اینکه او را دوست دارید نمی توانید از ازدواج با او چشم پوشی کنید.
اگر در خواب ببینید که شب هنگام در حال رانندگی هستید و مانعی در جلوی شما وجود دارد ولی با مهارت آن مانع را رد کردید و از تصادف کردن جلوگیری کردید می تواند نشانه این باشد که شما در راه غلطی بودید ولی با زیرکی راه خود را عوض کرده و از عواقب بد احتمالی آن در امان مانده اید.
تعبیر خواب تصادف بچه دیگران: اگر دیدی بچه ی همسایه ی شما با ماشین تصادف میکند زخمی می شوید و یا میمیرد به این علامت است که به طول عمر ایشان افزوده می شود و آینده ای بی خطر را پیش رو دارند ، اگر دیدی بچه ی یکی از اقوام بسیار نزدیکت در تصادف میمیرد بیانگر این است که باید امیدوار باشی روزگار خوش و نعمت های زیادی برای این خانواده در راه است.

تعبیر خواب تصادف ماشین یا سقوط ماشین:درباره تعبیر خواب تصادف ماشین باید گفت که به طور کلی دیدن تصادف یا سقوط ماشین در خواب به شما هشداری در مورد سفرهای آینده تان می دهد. شاید در حال برنامه ریزی برای سفری بزرگ هستید یا خود را برای رفتن به سفری آماده می کنید و در همین موقع این خواب به شما هشدار می دهد که ممکن است در جریان این سفر تصادفی برای شما رخ دهد.این خواب لزوما با تصادف در ارتباط نخواهد بود بلکه با مشکلاتی مثل تاخیر در حرکت اتوبوس، تاخیر در پرواز و چیزهایی مشابه نیز می تواند در ارتباط باشد. علاوه بر این استرس بسیار زیاد ناشی از سفرهای آینده شما که احساسی قابل درک به شمار می رود نیز می تواند موجب شکل گیری این تجربه شود. در این صورت باید تلاش کنید تا بر جنبه های مثبت سفر خود متمرکز شوید. بهتر است به چیزهایی فکر کنید که قرار است در این سفر انجام بدهید، مکان هایی که قرار است از آن ها دیدن کنید و لحظاتی که قرار است با عزیزان خود سپری کنید.:اگر فردی هستید که ماهیتی مضطرب و نگران دارد پس بهتر است تنها به دلیل دیدن چنین خوابی سفر خود را بر هم نزنید. بهتر است بر جنبه های مثبت این سفر تمرکز کنید و از فکر کردن به آن ها لذت ببرید.

تعبیر خواب مسبب سقوط یا تصادف ماشین بودن:این خواب نشان دهنده احساس گناه درونی شما به دلیل انجام کاری یا گفتن حرفی است. احتمالا کسی از شما رنجیده است یا به کسی آزاری رسانده اید و او احساس ناخوشایندی را تجربه کرده است و به همین دلیل اکنون ناراحت و پشیمان هستید. شاید هم به دلیل انجام کاری احساس گناه را تجربه می کنید.شما ذاتا انسان پلیدی نیستید اما در شرایطی خاص به گونه ای رفتار کرده اید که نباید آنطور رفتار می کردید و حالا به دلیل چنین رفتاری احساس گناه می کنید. در اینصورت باید سعی کنید تا با معذرت خواهی و طلب بخشش از آن فرد اوضاع را بهتر کنید یا می توانید پس از انجام کاری که نباید آن را انجام می دادید اقدامی در جهت بهتر کردن شرایط انجام بدهید.این احساس می تواند با کاری که در سال های دور انجام داده اید در ارتباط باشد و از آنجایی که احساساتی مثل احساس گناه به سادگی از بین نمی روند، این مغز شما است که شما را شکنجه می دهد.
تعبیر خواب تصادف یا سقوط ماشین که فردی غیر از شما مسبب آن بوده است:اگر در خواب ببینید که فرد دیگری مسبب حادثه تصادف یا سقوط ماشین بوده است تعبیر آن است که چیزی شما را عصبانی و خشمگین خواهد کرد. شاید کسی اقدامی پلید را در حق شما انجام می دهد و شما را به شدت عصبانی می کند یا شاید هم به دلیل اتفاقی در آینده ای نزدیک شدیدا عصبانی خواهید شد.این خواب نیز می تواند با فردی مشخص در ارتباط باشد. اگر کسی کار ناروایی را در حق شما انجام داده است یا حرف بدی در مورد شما زده است، پس شما هم برای مدتی طولانی از او کینه به دل خواهید گرفت. شما از معاشرت با او امتناع خواهید کرد و بدون شک کاری که انجام داده است را برای مدتی به یاد خواهید سپرد.

تعبیر خواب جلوگیری از تصادف یا سقوط ماشین:این خواب نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک به کسی کمک خواهید کرد. شما به همراه فرد دیگری خود را در موقعیت خطرناکی خواهید دید و به او کمک می کنید تا بر مانعی مشخص پیروز شود یا جان او را از خطری نجات می دهید. این خواب می تواند با چیز کوچکی مثلا توصیه کردن در مورد مساله ای در ارتباط باشد یا به مساله ای بزرگ تر مثل نجات جان کسی مربوط باشد.
در هر صورت تعبیر آن است که شما کمک بسیار بزرگی برای یک فرد غریبه یا حتی یکی از نزدیکان خودتان خواهید بود.
تعبیر خواب حضور داشتن در محل تصادف یا سقوط ماشین:اگر در خواب ببینید که در محل تصادف یا سقوط ماشین حضور دارید، تعبیر آن است که شما در موقعیتی قرار خواهید گرفت که قادر به پیدا کردن راه حلی برای آن نخواهید بود. شاید قرار است امتحان بسیار مهمی بدهید یا شاید هم قرار است در امتحانی ویژه برای ارزیابی توانمندی ها شرکت کنید و عملکر چندان خوبی در آن ها نخواهید داشت. محل تصادف یا سقوط ماشین در خواب نشان دهنده ترس شما از شکست خوردن و قرار گرفتن در موقعیتی ناامیدکننده است. در این شرایط باید کاری انجام دهید که به شما آرامش می دهد و احساس خوشایندی را در شما به وجود می آورد. شما در این شرایط نیازی به استرس اضافی ندارید.

تعبیر خواب جان سالم به در بردن از تصادف یا سقوط ماشین:اگر در خواب تصادف یا سقوط ماشین را ببینید، پس قادر خواهید بود مانع از نزاع و مقابله با شخصی خاص شوید. این فرد می تواند همکار شما یا یکی از اعضاء خانواده تان باشد که احتمالا با او بحث و درگیری دارید.این بحث و مخالفت نظر به درگیری و نزاعی خصمانه تبدیل نخواهد شد و شما قادر خواهید بود مسائل موجود را بدون آسیب رساندن به یکدیگر برطرف کنید.
تعبیر خواب مانع شدن از تصادف یا سقوط ماشین:این خواب نشان می دهد که شما قادر خواهید بود مشکلاتی مشخص که در آینده ای نزدیک با آن ها روبرو می شوید را حل کنید. شاید در کار یا مدرسه در موقعیتی سخت و پرچالش قرار گرفته اید و نگران هستید که اوضاع چگونه پیش خواهند رفت.این خواب تعبیری مثبت دارد و شانس و بخت بسیار زیادی برای شما در دوران پیش روی به همراه خواهد داشت. آرام باشید و منتظر پروژه کاری خودتان باشید. سخت کار کنید تا همه چیز به خوبی پیش برود.

تعبیر خواب دیدن تصادف یا سقوط ماشین:این خواب تا حدودی تعبیری منفی دارد و نشان می دهد که شما با فردی وارد رابطه ای عاشقانه خواهید شد و این عشق مشکلاتی را برای دیگران به وجود می آورد. شاید آن فرد همچنان در رابطه دیگری قرار دارد یا نامزد دارد یا حتی متاهل است. به این ترتیب اگرچه این خواب با ایجاد عشق و رابطه عاشقانه جدید می تواند تاثیری مثبت به همراه داشته باشد اما همزمان به اطرافیان شما دو نفر نیز آسیب خواهد رساند
تعبیر خواب دیدن کسی که از تصادف یا سقوط ماشین جان سالم به در می برد:این خواب نمادی از دیگران و رفتار آن ها است. در این صورت رفتار خودآزار و خطرناک فعلی آن فرد شما را نگران می کند. این فرد بسیار به شما نزدیک است و در حال حاضر زندگی او در معرض انحطاط و سقوط قرار دارد. شما تنها در صورتی چنین احساسی را خواهیم داشت که او فردی بسیار مهم و باارزش برای شما باشد. به همین دلیل چنین فردی معمولا یکی از اعضاء خانواده یا یکی از دوستان خوب شما است. باید این خواب را بسیار جدی بگیرید و بر کمک کردن به این افراد با هدف حل مشکلات و گرفتاری هایشان متمرکز شوید. برای کمک کردن به آن ها بهتر است با آن ها گفتگو کنید و از آن ها بپرسید که چه احساسی دارند. برخی اوقات برای بیرون آمدن از مشکلات تنها به یک واژه خوب یا عشق و توجه نیاز داریم. در صورتیکه چنین روشی موثر نباشد، برای کمک به دیگری و برگرداندن او به مسیر صحیح زندگی لازم است که اقداماتی جدی انجام دهید.
تعبیر خواب غرق شدن در تصادف یا سقوط ماشین:هیچ تجربه ای ترسناک تر از تجربه غرق شدن پس از تصادف ماشین وجود ندارد. لحظه ای که شما تلاش می کنید تا پنجره ها را بشکنید و بیرون بپرید تا خودتان را نجات دهید لحظه ای است که هیچ کدام از ما هرگز آرزوی تجربه کردنش را نداریم. اگر شما هم چنین خوابی ببینید، پس احتمالا اتفاقاتی در زندگی واقعی شما در جریان است که موجب نگرانی و اضطراب شما می شود.
نفس نداشتن و ترس از ناتوانی برای نجات خودتان رابطه ای مستقیم با اضطراب و نگرانی دارد و مغز شما است که در مورد آن به شما هشدار می دهد. شما باید این خواب را جدی بگیرید و تلاش کنید تا راهی برای آرام کردن خودتان پیدا کنید. کارهایی که واقعا دوست دارید را انجام بدهید. بعلاوه، بهتر است که از لاک خود بیرون بیایید و به هر روشی که می توانید اضطراب و نگرانی را از بین ببرید. اگر هیچ چیز برایتان موثر نبود از مشاوره های تخصصی کمک بگیرید زیرا این شرایط می تواند به شرایط جدی تری منجر شود.

تعبیر خواب فرار کردن پس از تصادف یا سقوط ماشین:این خواب نشان دهنده ترس شما از مسئولیت پذیری است. شما فردی هستید که چندان قابل اعتماد نیست و از مشکلات بسیار بزرگ فرار می کند. فرار کردن از تصادف ماشین در خواب هم درست مثل بیداری و زندگی واقعی نمادی از فردی نابالغ و وظیفه نشناس است.باید تلاش کنید و روی شخصیت خودتان کار کنید. شروع کنید. وظایف و کارهایی را بپذیرید و آن ها را به انجام برسانید. اگر نمی دانید چطور این کار را انجام بدهید، بهتر است از دیگران مشورت بگیرید یا با دقت به رفتارهای دیگران توجه کنید. انجام این کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا شما هرگز قادر نیستید از تمام آنچه که در زندگی رخ می دهد فرار کنید و در نهایت مشکلات و گرفتاری ها شما را در چنگال خود گرفتار خواهد کرد.

تعبیر خواب تصادف کردن
تعبیر خواب تصادف کردن

تعبیر خواب تصادف از دیدگاه آنلی بیتون
اگر خواب ببینید تصادف کرده‌اید، نشانه اخطاری جدی برای شماست تا حدی از هر گونه سفر حذر کنید. زیرا زندگی شما به خطر خواهد افتاد.
تعبیر خواب دیدن صحنه تصادف: اگر خواب ببینید تصادفی در حال اتفاق افتادن است، دلالت بر آن دارد که شما با تمام توان برای رسیدن به هدفی تلاش خواهید کرد که افراد دیگری نیز برای رسیدن به همان هدف تلاش می‌کنند، اما آن‌ها پیروز نمی‌شوند و ثروت خود را در این راه از دست می‌دهند، و شما به خواسته خود خواهید رسید.

تعبیر خواب فرار کردن از تصادف:

اگر خواب ببینید از تصادف یا زیانی می‌گریزید، نشانه آن است که حوادثی خوب برایتان اتفاق خواهد افتاد.

تعبیر خواب تصادف به روایت علامه مدنی
چنان چه مشاهده کردی نوزادی با ماشین تصادف می کند و دچار خونریزی شدید از تمام قسمت ها می شود به این معنا است که دچار مشکلات فراوانی خواهید شد که برای هیچکدام از آن ها تا مدت طولانی راه حل مناسبی پیدا نخواهید کرد،
اگر دیدی بچه ای بخاطر این حادثه جان می بازد و از نزدیک شاهد این اتفاق تلخ هستی نشانه آن است که تغییر و تحولی منفی یا ناخوشایند در زندگی شما روی خواهد داد که موجب می شود عصبی دلگیر و غصه دار شوید.

تعبیر خواب تصادف به روایت علامه طباطبایی
اگر خواب دیدی بچه ای با ماشین تصادف می کند ولی هیچ آسیبی به او نمیرسد و دوباره بر می خیزد به این تعبیر است که یک حادثه ی نه چندان مهم در اطراف شما رخ خواهد داد که زیانی به شما وارد نمی سازد ولی می تواند باعث پریشان شدن شما شود.
اگر کسی خواب ببیند با وسایل نقلیه ای مثل موتور سیکلت تصادف می کند و جان میدهد می تواند به یک علامت باشد و آن هم بد شانسی و یا شکست سنگین در زمینه ی عشق است.

تعبیر خواب تصادف در کتاب جامع تغبیر خواب
تعبیر خواب زخمی شدن در تصادف: اگر کسی در خواب دید که تصادف کرده و مجروح شده است تعبیرش گرفتاری و بدبختی است. ولی با دادن صدقه و توکل بر خداوند برطرف خواهد شد.
تعبیر خواب تصادف ماشین با آدم: تصادف با اتومبیل گرفتاری و مشکل بزرگ است.

تعبیر خواب تصادف در کتاب سرزمین رویاها
تعبیر خواب تصادف اتومبیل نشانه رسیدن پول برای خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب ببیند که با اتومبیلی تصادف کرده و اتومبیل واژگون می شود ولی وی جان سالم به در می برد بهتر است از رقیب بپرهیزد. گرفتاری ومشکل بزرگ به وجود می آید.

تعبیر خواب تصادف در کتاب فرهنگ تفسیر رویا
تصادف: اضطراب، مجازات کردن خود یا پرخاش به خود. اغلب اوقات هشداری است که به رویابین می‌گوید مراقب رفتارش باشد، چون ممکن است به موقعیت‌های خطرناکی منتهی شود. بسیاری از مردم نگران رویاهایی هستند که در آن‌ها تصاویری از تصادف و زخمی‌ شدن وجود دارد، اما تحقیقات نشان می‌دهد که این رویاها لزوما پیش بینی حادثه‌ ناگواری در آینده نیستند. هر چند بعضی از افراد واقعا رویاهایی را که پیش بینی رویدادهای آینده است می‌بینید.
تصادف اتومبیل: احتمال تعارض و برخورد عقاید رویابین با شخص دیگری، رفتار سهل انگارانه و بی‌احتیاط که به ایجاد مشکلی در یک رابطه عاطفی منجر می‌شود، ملاقاتی آزارنده یا درگیری، رانندگی بی احتیاط رویابین در عالم بیداری.
وسیله نقلیه دچار سانحه شود: شکست خودخواسته، شاید به دلیل اجتناب از استرس، مسئولیت و یا تغییراتی که در صورت پیروزی نصیب رویابین می‌شود، ترس از شکست، شکست در روابط عاطفی، مشاجره که اگر مثلا با رییستان باشد منجر به سانحه‌ای ناگوار برای شما خواهد بود. گهگاه این رویا می‌تواند اخطاری برای فروپاشی روانی یا جسمانی نیز باشد.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب ماشین | دیدن ماشین در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آتش | دیدن آتشدر خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب خون | دیدن خون در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا