تعبیر خواب حرف زدن با حیوانات | صحبت کردن با سگ و گربه و الاغ در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب حرف زدن با حیوانات می تواند پدید آمدن حوادث و یا اتفاقات چه از نوع بد و یا خوب باشد.

تعبیر خواب حرف زدن با حیوانات از نظر دانیال حکیمی 

اگر کسی خواب ببینید با حیوانات در حال حرف زدن می باشد فرقی ندارد مرد باشد یا زن دلالت بر ایجاد و یا پدید آمدن اتفاقاتی است که باعث شگفتی شما خواهد شد.

تعبیر خواب حرف زدن با حیوانات از نظر ابن سیرین

مردی است پر هیاهو اما فاقد اصالت و ریشه و مالی است که دیر نمی پاید و زود از چنگ دارنده آن می رود. برخی از معبران مکالمه کردن با انواع حیوانات در خواب را به زن تعبیر کرده اند که اگر پسر و یا مرد جوانی دیده باشد خوب روی است.

اگر دیدی یکی از اقوام تو که مرده است در حال صحبت با حیوانات می باشد با مردی مدعی قدرت برخورد می کنید که بر او مسلط می شوید و پیروزی حاصل می نمائید.

اگر دیدی حیوان سگ با تو در حال حرف زدن است بسیار خوب است چون خواب ما می گوید توقع و انتظاری که داریم برآورده می شود و اگر حیوانی ناشناخته بود  از حوادثی که اتفاق می افتد بهره می گیریم.

تعبیر خواب حرف زدن با گربه از نظر شیخ طوسی

حرف زدن با حیوان گربه از نوع وحشی یا خانگی در خواب به خانم بر می گردد و سودی که از جانب او عاید ما می شود. در واقع تکلم با گربه ها در خواب مخصوصا برای آقایان  مجرد معرف کدبانوی خانه است و روابطی که از نظر اخلاقی و عاطفی با او داریم. اگر خواب دیدی با حیوانی صحبت کردی و سپس آن را کشتی و از بین بردی نی که دستش گج است در زندگی شما نقش می گیرد.

تعبیر خواب حرف زدن با حیوانات از نظر ابراهیم کرمانی

اگر در خوابت دیدی جمعی از حیوانات تو را مسخره می کنند و به تو می خندند چند زن درباره شما حرف می زنند و تصمیم می گیرند و غیبت می کنند.

حرف زدن با الاغ

اگر دیدی با الاغ (خر) در حال حرف زدن هستی  زنی فریبکار شما را می فریبد و گولتان می زند و اگر سوار بر خر باشید زنی محیل برشما مسلط می شود.

سوال: سلام خواب دیدم با سگم در حال حرف زدن هستم خیلی راحت باهام صحبت میکنه یکم باهام صحبت کرد و بعد شروع کرد به گریه کردن تعبیرش چیه:

پاسخ: اتفاقی شوم برای شما خواهد افتاد که بخاطرش بسیار گریه خواهی کرد این اتفاق می تواند غم از دست دادن دوست و یا عزیز باشد.

اگر دیدی حیوانی که مرده است در حال حرف زدن با شماست دلیل بر اینکه در آینده نزدیک خبری ناگوار و تلخ بدستتان خواهد رسید که موجب آشفتگی شما از نظر روحی و روانی می شود.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب جنگل | دیدن جنگل در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب مرغ| دیدن حیوان در مرغ نشانه چیست ؟

تعبیر خواب پرنده | دیدن پرنده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
6 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
عسل
عسل
3 سال قبل

من خواب دیدم که در خونه بودم یک سگ رو تو خونه دیدم بعد خیلی خوشم اومد ازش سگ سفیدی بود بعد اون خیلی روان حرف زد بهش غذا دادم و کلی با هم خندیدیم تعبیرش چیه؟

F.A
F.A
3 سال قبل

سلام
من خواب دیدم که با یک کره اسب قهوه ای صحبت میکنم اما اون ناراحت بود که میخواستن اونارو بکشن تعبیرش چیه؟

زهرا
زهرا
3 سال قبل

من خواب دیدم چندتا سگ در حال حمله توی یه کوچه دور برم رو احاطه کردند اونوقت یه سگ سیا ه ماده پا کوتاه اومد اونا رو کنار کرد وبا من حرف زد البته با خوندن سوره توحید هی میگفت قل هو الله واحد ،منم تکرار میکردم وآرام شدم تعبیرش چیه

دکمه بازگشت به بالا