تعبیر خواب دنبال چیزی گشتن | دنبال چیزی گشتن درخواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب دنبال چیزی گشتن ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب دنبال چیزی گشتن
تعبیر خواب دنبال چیزی گشتن

تعبیر خواب دنبال چیزی گشتن

تعبیر خواب جستجو کردن شخصی یا چیزی

این خواب از شما می خواهد تا برای آرامش روانی خود ارزش بیشتری قائل شده و اجازه ندهید که این احساس فقدان بر شما غلبه پیدا کند.

زمانی که در خواب احساس می کنیم که فردی را گم کرده ایم، نشان دهنده ی نوعی احساس فقدان است که در زندگی بیداری با آن رو به رو هستیم. فردی که در خواب او را گم کرده اید، نشان دهنده ی بخشی از شخصیت شماست که به شما احساس اعتماد به نفس و قدرت می دهد.

تعبیر خواب گشتن دنبال شخصی

لوک اویتنهاو می‌گوید: جستجو کردن در پی چیزی: آرزوهای دست نایافتنی

جستجوی طلا در دل خاک: خوشبختی به ناگهان به شما روی خواهد کرد

اگر به دنبال یک آدرس گشتن هستید: اتلاف وقت

تعبیر خواب دنبال چیزی گشتن

تعبیر خواب جستجو کردن از نظر آنلی بیتون 

اگر در خواب در جستجوی پول هستید، نشانه آن است که شادمانی و خوشبختی روی خوش به شما نشان خواهد داد.
اگر زن جوانی خواب ببیند به جستجوی اتومبیلی می‌گردد، دلالت بر آن دارد که برای جلب حمایت فردی تلاش می‌کند، اما موفق به جلب حمایت او نمی‌شود.

تعبیر خواب جستجو کردن از دیدگاه مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید کامیونی داشته‌اید که آن را دزدیده‌اند و شما برای یافتن آن جستجو می‌کنید به شما خیانت می‌شود و بین شما و دوستتان جدائی می‌افکند.

خواب دیدم دنبال یه دوستم میگردم هر چی گشتم پیدا نکردم تعبیرش چیه؟

تعبیر خواب جستجو کردن از نظر جابر مغربی

اگر کسی در خواب ببیند به دنبال چیزی میگردد و یا برای یافتن وسیله کسی و یا …در حال تلاش است این نشان دهنده ی این است که قرار است با فردی رو به رو شود یا ملاقات کند که در ضمیر ناخوداکاهش به دنبال او میگردد

مثلا این فرد میتواند پدر برادر مادر خواهر دوست آشنا و یا غریبه ای باشد که شما دوست دارید با او قرار داشته باشد

تعبیر خواب جستجو کردن از نظر ابراهیم کرمانی 

اگر دیدی مرده ای در حال گشتن است و او را سردرگم و یا کلافه دیدی تعبیر این است که دقیقا چنین وضعیتی برای خود تو در اینده ی نزدیک رخ میدهد یعنی بخاطر انجام کار مهمی و یا گرفتن تصمیمی سخت سردرگم و گیج میشود و احساس میکنی تمام درهای دنیا روی تو بسته شده است و راه فراری نداری،اگر ببینی این فرد به دنبال چیزی میگردد و ان را پیدا میکند دلالت بر این دارد که تمام برنامه ها و یا نقشه هایی که در سر و ذهن داری به ثمر خواهد نشست و بخاطر این اتفاق خرسند میشوی

تعبیر خواب جستجو کردن از نظر شیخ طوسی 

گشتن به دنبال چیزی در خواب برای مردان به نشانه ی بست قراردادهای کاری مهم،رویارویی با عزیزان،ملاقات با افراد مهم،و برای زنان و دختران نتیجه معکوس دارد یعنی این رویا تعبیرش این است که کسی یا کسانی قصد دارند تا حال و یا آرامش درونی شما را دردو دل های زیاد،تعریف کردن گرفتاری ها و یا مشکلات خودشان،بدگویی و غیبت کردن از دیگران و تخریب چهره و شخصیت دیگران خراب کنند و حتما پیشنهاد میشود از چنین افرادی دوری کنید چرا که ممکن است در دراز مدت نتیجه ی بسیار بدی را روی عواطف و احساسات شما داشته باشند و ناخوداگاه باعث افسردگی و بیماری شما شوند

سوال: سلام من خواب دیدم که النگوی طلای مادرم را که بسیار دوست داشت را گم میکنم و خیلی ناراحت میشوم به کمک همسرم تمام خانه و اتاق ها را به دنبالش میگردیم ولی بعد از ساعت ها تلاش موفق به پیدا کردنش نمیشویم و بعد تصمیم گرفتیم تا کم کم موضوع را به مادرم بگیم وقتی متوجه شد که من و شوهرم به دنبال النگوی طلایش میگردیم خیلی عصبی شد و منو دعوا کرد تعبیرش چیست؟

پاسخ: خطر همین روزها ممکن است فرزند شما را تهدید کند باید بسیار مراقب او باشید در واقع با اطلاعاتی که دادید تعبیر این رویا گرفتار شدن کودکان در سنین پایین است

سوال: من خواب دیدم که به همراه یکی از خواهرانم از هر شهر به شهری دیگر بدنبال مادرم میگردیم(البته مادرمون پیشمون هست) کلی هم گریه میکنم در خواب، اما اصلا مادرمان را پیدا نمی‌کنیم.تعبیرش چیست؟

پاسخ: احتیاج داری تا اتفاقات جدیدی برات بیفته چون باعث میشه بطور کلی روحیت متحول بشه و این تحول هم نتایج مثبتی توی روند زندگیت میزاره.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب میوه | دیدن و خوردن میوه در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب گردو | دیدن گردو در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب درخت | دیدن درخت در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب من چیه؟

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
8 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
پارسا
پارسا
3 سال قبل

سلام . لطفا لطفا اگر میشه جواب خواب منو بدید چون تو موقعیت از رندگی هستم که خیلی برام مهمه. در خواب دیدم در مجتمعی که قبلا درش زندکی میکریدم و من در زندگی واقعی بعضی مواقع میرم اونجا تا با دوستام وقت بگذرونم داشتیم راه میرفتیم که یه دخترو من دیدم و ازش خوشم اومد بعد اونم یه جوری رفتار میکرد که انگار خودشم میخواد بعد من رفتم خونه یه گل و یه للاس بهتر بپوشم که وقتی که اومدم هر چقدر با دوستام دنبالش گشتیم پیداش نکردیم و این خوابم که تموم شد همون شب خواب دیدم که… مطالعه بیشتر »

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که وارد یک مغازه‌ی سگ فروشی شدم و میخواستم که یه سگ بگیرم وقتیکه داشتم سگ رو می خریدم دستم به مدفوع ان آغشته شد و برای برای پاک کردن مدفوع به بیرون مغازه رفتم و با کمال تعجب نامزد دوستم رو اونجا دیدم ک در مغازه ی کناری مشغول به کار هستش به دوستم زنگ زدم و نقشه ی امتحان کردنش رو کشیدیم به او پیام دادم و سعی میکردم هی باهاش حرف بزنم بعد یهویی دوستم با من تماس گرفت و اظهار ناراحتی از حرف هایی که به نامزدش زدم را کرد و به… مطالعه بیشتر »

وحید
وحید
3 سال قبل

سلام
من خاب دیدم توی یه کوچه ای بودم و از یکی از ساختمون های اونجا یک سری آدم بیرون اومدن و ما همه دنبال فرار از اون محل بودیم چون یک سری میخاستن با تفنگ مارو بزنن. من فرار کردم و توی اون منطقه دنبال یه ماشین یا موتور بودم تا از اونجا فرار کنم و موفق هم شدم.
نمی‌دونم تعبیر چی رو باید جست و جو کنم. ممنون میشم تعبیر خاب من رو هم بگید.

با سپاس فراوان

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

سلام من یه نفرو دوست دارم اما مشکلی پیس اومد و من مجبور شدم ب خاطر عشقم ازش بگذرم
خواب دیدم عشقم به دنبال حقیقته که بدونه چرا ترکش کردم
تعبیرش چیه؟!

دکمه بازگشت به بالا