تعبیر خواب زولبیا و بامیه | دیدن و خریدن زولبیا و بامیه در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب زولبیا و بامیه ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب زولبیا و بامیه

درخواب ، دلیل است بر جهد و کوشش بیرون از اندازه و یافتن مال بسیار و نز هت و شادی. اگر بیند زولبیا داشت یا کسی بدو داد و میخورد، دلیل که به قدر آن وی را مال و نعمت حاصل شود. اگر بیند که اندک زولبیا در دهان نهاد، دلیل که از کسی سخن خوش و لطیف شنود.
اگر ببینی به دیگران به عنوان نذری زولبیا و بامیا میدهی به این معناست که خداوند شما را از ترس ایمن خواهد ساخت ، راه های پیشرفت و موفقیت در مقابل شما قرار خواهند گرفت.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
زولبیا حکم شیرینی های دیگر را دارد با این تفاوت که پیچیدگی کار است اما نه چندان زیاد. اگر ببینید که زولبیا خریده اید یا کسی به شما داده یا دارید می خورید کارتان موقتا گره می خورد اما زود رفع می شود. خوردن زولبیا نیز همین تعبیر را دارد.
دیدن زولبیا در خواب بیانگر پیچیدگی کار است اما نه چندان زیاد.
اگر ببینید که زولبیا خریده‌اید یا کسی به شما داده یا دارید می‌خورید کارتان موقتاً گره می‌خورد اما زود رفع می‌شود. خوردن زولبیا نیز همین تعبیر را دارد.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین
درخواب، دلیل است بر جهد و کوشش بیرون از اندازه و یافتن مال بسیار و نزهت و شادی. اگر بیند زولبیا داشت یا کسی بدو داد و می‌خورد، دلیل که به قدر آن وی را مال و نعمت حاصل شود. اگر بیند که اندک زولبیا در دهان نهاد، دلیل که از کسی سخن خوش و لطیف شنود.

تعبیر خواب به روایت جابر مغربی
اگر بیند زولبیا بی زعفران میخورد، دلیل که مال یابد. اگر زولبیا با زعفران میخورد، دلیل که بیمار شود.

تعبیر خواب به روایت شیخ طوسی
اگر ببینی به مرده ای زولبیا و بامیا تعارف میکنی و از دستت آن را میگیرد و شاهد هستی که میخورد به این علامت است که از راه دور برای تو اخباری خوش و لذت بخش می رسد همچنین در این دنیا عزت و سلامتی پیدا خواهی کرد به دیگران خدمت خواهی کرد و اعمال خیر زیادی را انجام میدهی
اگر دیدی شما از مردگان این طعام را دریافت میکنید به این معناست که یک اتفاق جدید و زیبا بین شما و معشوقتان خواهد افتاد که باعث ذوق زدگی و هیجان شما خواهد شد و میتوان تعبیر دقیقش را خوشحالی زیاد از جانب معشوق دانست

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب شیرینی | دیدن شیرینی و شکلات در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب سفره| دیدن سفره در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب عسل | دیدن یا خوردن عسل در خواب نشانه چیست؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا