تعبیر خواب سرکه | دیدن و یا خوردن سرکه در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب سرکه ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب سرکه
تعبیر خواب سرکه

تعبیر خواب سرکه

سرکه مالی است حلال و پولی است مشروع ولی غم انگیز مانند میراث. خانم اینانوس یونانی در مورد سرکه مطلب جالبی می گفت که شنونده را به تفکر وا می داشت. او می گفت ( هیچ چیزمسخره تر از این نیست که ما از همسایه خویش سرکه می گیریم و می گوئیم به به چه سرکه خوبی است. همسایه، زحمت کشیده، پول داده، کشمش خریده آن را شسته، خشک کرده و بعد سرکه انداخته و مدت ها نیز منتظر مانده تا سرکه رسیده است. بعد از رسیدن سرکه را صاف کرده و در کپ ها و شیشه ها ذخیره نموده برای آینده خودش. پس از گذشت یکی دو سال همین که ما مطلع شویم او سرکه چند ساله داردفقط به خاطر این که سرکه اش خوب است به سراغش می رویم و حتی ظرف هم نمی بریم و از او سرکه می خواهیم و اگر خیلی با انصاف باشیم می خوریم و می گوئیم به به. چه سرکه خوبی) در خواب های ما مالی که متعلق به دیگری باشد و بدون زحمت و تلاش به دست ما برسد به صورت سرکه ظاهر می شود و بهترین و مشخص ترین نوع آن میراث است که به ظاهر از دریافت آن متاثر و اندوهگین می شویم ولی در واقع مالی مفت و بدون زحمت به چنگ ما افتاده است. ابن سیرین نوشته سرکه مال حلال و با خیر و برکت است که خوردن آن نیک باشد.

اگر در خواب ببینید که سرکه دارید خوب است و همین تعبیر ی را که نوشتم دارد اما اگر سرکه داشتید و خوردید و ترشی آن شما را آزرد و احساس چندش و دهان گزیدگی کردیدخوب نیست. معبران اصولا مزه ترش را در خواب خوب نمی دانند و غم و رنج تعبیر می کنند.

اگر سرکه داشتید و خوردید و ترشی آن را حس کردید خواب شما می گوید مالی حلال به دست می آورید ولی همین مال شما را غمگین و حزین می کند. سرکه خوب باید ترش باشد اما در رویاهای ما اگر سرکه شیرین باشدنیکو تر است. انداختن سرکه بنیاد خیر است و هدیه دادن آن نیکی است و خیرات و مبرات.

محمدبن سیرین گوید: سرکه درخواب ، مال حلالِ با برکت بود و خوردن او به تاویل نیک است. بعضی از معبران گویند: سرکه ترس درخواب غم و اندوه است و سرکه فروش در خواب مردی است که خصومت طلبد و بعضی گویند: سرکه فروش غم و اندوه است.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب انگور | دیدن و خوردن انگور در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب کشمش | دیدن و خوردن کشمش در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب خرما | دیدن و خوردن خرما در خواب نشانه چیست؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا