تعبیر خواب چهارشنبه سوری | چهارشنبه سوری و آتش بازی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب چهارشنبه سوری  ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب چهارشنبه سوری
تعبیر خواب چهارشنبه سوری

تعبیر خواب چهارشنبه سوری 

حدود دو ماه تا پایان سال ۹۸ فاصله نداریم و همانطور که میدانید سه شنبه پایان سال مراسمی بصورت جشن شادی در ایران برگزار می شود که چهارشنبه سوری نامیده میشود .
شیخ مفید نوشته اند اگر کسی خواب ببیند با شادی و ذوق از روی شعله های آتش در این مراسم می پرد بیانگر رسیدن غم تمام شدن روزها خوش درگیری و یا مشاجرات لفظی با معشوق و قهرهای طولانی مدت است .
اگر ببینی در این جشن قسمتی از بدنت سوخت به نشانه ی این است که گرفتاری بلایی خواهی شد که در اثر آن هم زیان مالی میخوری و هم ضرر روحی و این دو باهم باعث افسردگی خواهند شد.

تعبیر خواب چهارشنبه سوری به روایت علی مدنی :
اگر ببینی فرد مرده ای یا کسی که خبر داری فوت شده است از روی آتش می پرید و یا مشغول درست کردن آتش بود به نشانه ی منفعت و فایده رزق و روزی و همچنین برتری و فصل و دانش برای شماست.
اگر دیدی کسی یا کسانی در اثر آتش بازی و یا کار با وسایل و مواد آتش زا دچار حریق شدند و مردند این رویا به معنای نفاق و دو رویی محسوب می شود و بخاطر سخن های زشت و یا قصاوت های نادرستی که در حق دیگران داشتی در همین دنیا مجازات خواهی شد.
اگر ببینی که همسرت یا معشوقت تو را وادار به پریدن از روی آتش میکند به علامت منع و جلوگیری از کام مراد است.
اگر ببینی که دشمنانت یا کسانی که با آن ها قهر هستی در چهارشنبه سوری حصور دارند به علامت خصومت و دشمنی است.
اگر ببینی کودکان و یا بچه ها در این جشن اسیبی می بینند و یا بطور کلی این مراسم را برگزار میکنند تعبیر آن چیزی به جز رنج و تعب نیست.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب رقض و پایکوبی | رقص و پایکوبی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب زخم | دیدن زخم در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب خون | دیدن خون در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا