تعبیر خواب گرفتن هدیه از مرده | گرفتن هدیه از مرده در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب گرفتن هدیه از مرده ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب گرفتن هدیه از مرده

تعبیر خواب گرفتن هدیه از مرده

خواب دیدم مرده ای از آشنایان همسرم به من یک بسته هدیه داد که روبان پیچ بود و همراه با یک گل رز قرمز به من تقدیم کرد بعد مناسبت این کار را پرسیدم جوابی بهم نداد تعبیرش چی میشه؟ جابر مغربی میگوید چنان چه خواب ببینی از فرد فوت شده ای سوغات بسته و یا کادویی دریافت میکنی این نماد یک حرکت و یا فعالیت جدید برای شماست که توام با شادی سلامت موفقیت است بطور مثال اگر به تازگی وارد یک معامله ی جدید کاری شده اید و یا تصمیم گرفته اید به زندگی خود با تصمیمات جدید رونق ببخشید و یا چنان چه قصد دارید زندگی تازه ای را آغاز کنید با دیدن چنین رویایی میتوانید امیدوار باشید که در کار شما خیر رونق و برکت است و بدون دردسر و مشکل تا انتها پیش خواهید رفت.

پرسش: خواب دیدم هدیه گرانبها از یکی از دوستان قدیمی خودم که چندیدن سال پیش وفات کردند دریافت میکنم تعبیرش چیه؟
پاسخ: گرفتن هر گونه هدایا از مردگانی که از دوستان ما بوده اند در رویاهای ما نوید بخش انرژی رفاه ازادی و دل خوش است.

تعبیر خواب گرفتن هدیه از مرده به روایت محمد ابن سیرین:

اگر رنگ این هدیه سفید باشد به علامت این است که بزودی یکی از دوستان نزدیک شما ازدواج میکند و بیشتر به علامت خوشبختی و سعادت است اگر مشکی بود به این نشان است که از یکی از اطرافیان خود خبر غمناکی دریافت میکنید و یا به مجلسی دعوت خواهید شد که در آن محزون می شوید اگر سبز باشد به دلیل آینده ای روشن دل خوشی پیروزی و موفقیت است اگر سفید و سیاه بود به علامت شروع دوران سخت و غم بار و بعد از آن پایان یافتن تمامی مشکلات امیدواری و رونق در زندگی ست.

پرسش: با سلام بنده خواب دیدم که همسرم از پدربزرگ خودم که یک ماه پیش مردند یک موبایل هدیه میگیرند و من از ایشون بابت این کار تشکر میکنم تعبیرش چیست؟

پاسخ: بدون تردید به علامت یک زندگی آرام همراه با امنیت برای شما و ایمن شدنتان در مقابل خطرات در سنین سالمندی ست.

تعبیر خواب گرفتن هدیه از مرده از ابراهیم کرمانی :

اگر از جمع زیادی از مردگان وسایل و یا کادوهایی دریافت کنی به نشانه ی رسیدن اخبار بسیار خوشحال کننده برای شما و خانواده تان است همچنین کسب مال در مدت زمان کوتاه از دیگر معانی این رویاست.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب برنج | دیدن و خوردن برنج در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب نذری | نذری دادن و نذری گرفتن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب من چیه؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
12 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
Sara
Sara
2 سال قبل

سلام وخسته نباشید
من دیشب خواب مادر بزرگم را دیدم که ۳ساله فوت کرده .
من ۱ماه دیگه تولدمه و خواب دیدم که برای من یک عالمه کادو های مختلف و چند شاخه گل رز آبی و یک نامه برای تولدم فرستاده
میشه لطفا تعبیر بفرمایید؟؟
ممنون میشم

بهار
بهار
2 سال قبل

سلام وقت بخیر،مادرم خواب دیده که پدرم که حدود ۹ ماه پیش فوت شدن یک گلسر زیبای سبز و قرمز به ایشان می دهند و میگویند این گلسر را به من بدهند، مادرم به پدرم می گوید چرا خودت بهش نمیدی در جواب می گویند من کار دارم باید بروم،میشه بفرمایید چه تعبیری دارد؟ممنونم

ساره
ساره
2 سال قبل

سلام ببخشید من عمه ام خواب دیده که مدربزرگم یک قواره زمین به من هدیه میدهد تعبیر این خواب چیست ؟

محسن مرادی
محسن مرادی
2 سال قبل

سلام در خواب دیدم برای مادرم هدیه ای آوردن در خانه ایشان هم فوت شده

سپیده
سپیده
3 سال قبل

تو خواب دیدم مادربزرگم که ۲۰ سال پیش فوت کردن دو جفت پرنده زیبا هدیه دادن به خواهرم و پس اون یکی خواهرم … که البته مادربزرگم خودشون گفتن اسم اینها غاز هست ومادربزرگ و پدر بزرگم بسیار جوان و خوشحال بودند.

ستاره
ستاره
3 سال قبل

سلام خواب دیدم در یک مراسم ترحیم که افراد بسیاری بودن وهمه ناشناس بودن ومن مشغول ظرف شستن بودم پدرم که فوت شده اند وارد شدن ویک کیف که مال من بود دستشون بود وداخل کیف تعداد زیادی روسری ولوازم دیگه که معلوم بود برای ما خریده بودن قرار داشت البته من اینا رو بر نداشتم ودوباره مشغول ظرف شستن شدم تعبیرش چیه؟

زهرا
زهرا
3 سال قبل

من امشب خواب دیدم خواهرم ک هفت ماهه مرده اومد ب خوابم توخونه داییم بودیم موهاشو مس کلاه گیس گزاشت رو سر من موهاشم تیره بود بعدم گفت هستم میرم بخابم رفت تو یک اتاق دیگه بهش گفتم چرا میری اونجا گفت میخام راحت باشم منم گفتم منم بیام اونجا گفت نه همونجا بخاب. تعبیرش چیه کمکم کنید خیلی زهنم درگیره

دکمه بازگشت به بالا