تعبیر خواب لباس مرده | دیدن لباس مرده در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب لباس مرده ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب لباس مرده
تعبیر خواب لباس مرده

تعبیر خواب لباس مرده

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق
دیدن کفن مرده در خواب بر سه وجه است.
اول: مال. دوم: ظاهرشدن مشکل. سوم: فساد دین. اگر دید مرده زنده شد و معروف بود، دلیل مال است. اگر پادشاهی این خواب بیند، دلیل که علم و حکمت آموزد و از شغلی که طمع بریده بود باز یابد.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین
اگر کسی مرده را دید و از او پرسید که تو مرده بود او گوید که من زنده ام، دلیل که احوال مرده در آن جهان مرده در آن نیکو بود و حق از وی خشنود بود.اگر دید جامه خود به مرده داد، دلیل غم و اندوه است.
اگر دید مرده ای قران به وی داد یا کتاب فقه، دلیل بر توفیق یافتن طاعت بود.
اگر بیند مرده ای جامه می فروخت دلیل که از آن نوع جامه گران شود. اگر در خواب مرده را نالان دید، دلیل که آن مرده بدکردار بوده در دنیا.
اگر دید مرده از درد سر می نالید، دلیل که در دنیا با مردم تکبر کرده باشد.
اگر دید مرده از درد چشم می نالید، دلیل که غیبت مردم باشد.
اگر دید از درد دندان می نالید، دلیل که فحش بسیار به مردم داده باشد اگر از پهلو می نالید، دلیل که با زنانِ بدکردار بوده باشد. اگر از درد شکم می نالید، دلیل که حرام خورده باشد.
اگر بیند مرده جامه های نیک پوشیده بود، دلیل که با ایمان از دنیا رفته باشد.
اگر مرده را با جامه های سفید بیند، دلیل که در آخرت حال او نیکو بود.
اگر مرده را جامه های سیاه بیند به خلاف این است و جامه زرد و کبود، دلیل معصیت است. اگر مرده را جامه پوشانید، دلیل که اجلش نزدیک است.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی
اگر دید مرده زنده شد. دلیل که حالش نیکو بود. خاصه مرده را گشاده روی بیند.
اگر زنده را مرده یند به خلاف این است. اگر پدر مرده خود را با جامه های نیکو دید و خرم، دلیل که کارش ساخته و دولتش زیاد شود.
اگر زن مرده خود را بیند، دلیل که درویش شود. اگر پسر مرده خود را دید، دلیل که از غم برهد.
اگر زنی بیند پسر مرده او زنده شد، دلیل که غایبش از سفر بازآید.
اگر دید مرده را زنده کرد، دلیل که زنده رامسلمان کند.
اگر دید از پس مرده شد، اگر آن مرده مصلح بود، دلیل که راه او گزیند، اگر مفسد بود، دلیل که بیمار شود و شفا یابد.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
مرده دوست و مهمان است و یدنش علتی برای ترس و وحشت در خواب نیست .
اگر در خواب مرده ای را ببینید دوستی را ملاقات می کنید یا مهمانی برای شما می رسد.
اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببینید هم برای بیننده خواب خوب است و هم نشان آن است که روح مرده در آرامش به سر می برد.
اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما می گوید غم و ناراحتی برایمان پیش خواهد آمد و گرفتار سختی و تنگی می شویم. اگر مرده در این حالت چیزی به شما بدهد خوب است ولی اگر چیزی از شما بگیرد و ببرد خوب نیست.
اگر مرده شما را دعوت کند و شما همراه او بروید خوب نیست. وقتی که یک زنده را مرده ببینیم و آن زنده آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است.
اگر در خواب ببینید کسی که مرده آمد و کنار شما نشست خوب است ولی اگر مرده شما را دعوت کرد و نزد خود نشاند خوب نیست و اگر دست بر گردن شما افکند بدتر است.
اگر کسی در خواب ببیند لباس خود را به مرده می دهد خوب نیست و نشان آن است که سلامتش به خطر می افتد و زیان می بینید و به آبرویش لطمه وارد می آید.
اگر بر عکس ببینید از مرده لباس می گیرید خوب است چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می آورید.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب زخم | دیدن زخم در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب خون | دیدن خون در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
35 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
فائزه
فائزه
2 سال قبل

سلام من یکیو از دست دادم و خواب دیدم ک لباسای زمستونیشو نگاه میکنم بعد داداشش یکی از لباساشو داد بهم

roz
roz
2 سال قبل

خواب دیدم شب شده ..من و دختر عموم و چن نفر دیگ ک اصلا نمیشناسمشون ب شب رفتیم زیر درخت زالزالک میبینم لباس های بابام زیر درختن ..بعد اون چن نفر ک نمیشناسمشون دارن زالزالک سبز ک نارس هستن میخورن ب منم تعارف میکنن ک بخورم اما نخوردم..چن باره ک دارم این خوابو میبینم ..بابام فوت شده

سیمین
سیمین
2 سال قبل

مادرم حدود شش ماه پیش از ین ما رفتند. هفته گذشته خواهرشون خوابشونو دیدن که به شانه راست دراز کشیده و ناگهان لباسشو دراورده و گفتن خیلی گرممه. ممکنه تعبیر کنید این خواب را؟

رادین
رادین
3 سال قبل

با سلام
اگه ممکنه زود پاسخ بدید واقعا دچار تردیدم
بنده دیروز میونه ی پدرم و ی زن فاسد رو بهم زدم
و بعد از دعوا های بسیار تموم شد
حال پدرم زنگ زدند و گفتند ک با بنده بودند در خواب در حالی که شلوار عده ای مرده را در می اوردیم
تعبیرش چیست؟؟؟؟؟؟؟

سما
سما
3 سال قبل

سلام پدر شوهرم رو دیروز به خاک سپردیم و قرار بود امروز صبح زود بریم سر مزارش قبل از بیدار شدن توی خواب دیدم رفتیم سر مزارش و همه دارن گریه میکنن ولی خودم دارم یک لباس تنش میکنم اون هم خیلی خوشحال بود و صورتش نورانی و براق بود و داشت به حرفهای من می‌خندید همون موقع بیدار شدیم برای رفتن سر مزارش لطفا تعبیرش و به من بگید.

Afsan
Afsan
3 سال قبل

با سلام‌دیدن آقایی که ۷ روزه فوت شده توو خواب نشونه چیه؟تو خواب دیده شده ۲سبد لباس کثیف این اقا که فوت شده اورده گذاشته پشت در منزل خودشون و رفته.خودش رو توو خواب ندیدن ولی حس شده توو خواب که خودشون لباسهارو اوردن و رفتن.(با توجه به اینکه ایشون ۲تا فرزند دارن که هم بچه ها و هم همسرشون فوت ایشون رو نمیتونن باور کنن و خیلی ناراحت هستن)ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید

Last edited 3 سال قبل by Afsan
مهرشاد
مهرشاد
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم پدرم که حدود شش ماه پیش فوت کرده اند،خیلی کوتاه شده اند به او گفتم لطفا من را بغل کند ولی او امتناع کرد.وقتی به او نزدیک تر شدم او کوتاه تر هم شد به حدی برای حرف زدن با او نشستم.او به من گفت که از او بپرسم آیا او کت و شلوار تنش است؟ وقتی از او پرسیدم گفت:نه من دامن پایم است و چادر هم سرم.(در حالی که من او را با کت وشلوار می دیدم)سپس خواستم او را ببوسم ولی او دوباره امتناع کرد ولی من سر او را بوسیدم و او… مطالعه بیشتر »

حسینی
حسینی
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که عمم با خانوادش اومده و شوهرشم که مرده اومده اما فقط من میتونستم ببینم شوهر عممو و هی بهش خیره میشدم همه میگفتن چرا به ی گوشه خیره شدی و من تو سکوت زیاددددد باز این کار رو میکردم تا اینکه رفتن نشستن و من تو فرش خونه مورچه های بزرگی رو میدیدم و رفتم ب خواهرم گفتم اا ابجی بازم مورچه هر وقت این مورچه ها میان میتونم روح این بنده خدارو ببینم . در ضمن لباس مرده خیلی تمیز بود

حیدری
حیدری
3 سال قبل

سلام خسته نباشید .من خواب دیدم که خواهرشوهرم دلدرد داره و استین لباسش پاره ست .بنده خدا حدودا چهل روز پیش فوت کرده

قویدل
قویدل
3 سال قبل

باسلام من مادرم تازه فوت شده خواب دیدم برادرم به من میگه لباسهای مادرم مونده بوی بدی میده،ولی من رفتم لباسهارو برداشتم بشورم دیدم همه تمیزند ،

نسترن
نسترن
3 سال قبل

سلام. خواب دیدم مادربزرگم که مرده بدون اینکه با من حرفی در خواب بزنه من و به سمت کمد لباس پدربزرگم برد. درش رو که قفل بود باز کرد. یک دست کامل لباس خیلی مرتب کت و سلوار و پیراهم آویزان بود. من یادم افتاد که پدر بزرگم فوت کرده. به نشیمن خونشون رفتم. برادم هم اونجا بود و روی زمین نشسته بود. با هم به شدت برای فوت پدربزرگم گریه کردیم. با وجودیکه سالهاست فوت شده ولی انگار تازه فهمده بودیم و خیلی گریه کردیم. ممنون میشم بهم بگین این خواب چه تعیبیری داره. با تشکر

نسترن
نسترن
3 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

ممنون از پاسختون. ولی هر دو این عزیزان سالهاست فوت کردن. کادربزرگم حدود ۲۰ سال و پدربزرگم ۱۹ سال.

راحله
راحله
3 سال قبل

خواب دیدم در حیاط خانه مادربزرگم که تازه فوت شده هستم و دارم دستشویی بزرگ میکنم مادربزرگم آمد و به چشم من نگاه میکرد و بعدش میگفت که ناراحت هست و میگوید مرده و نمیتواند لباس گرم بپوشد.در خواب از لباسی که من پوشیده بودم و بافتنی قهوه ای رنگی بود میخواست و میگفت که حالا که مرده چطور میتواند لباس گرم بپوشد،آن هم از مدل لباس من و خیلی ناراحت بود من بقلش کردم و دلداریش دادم و بُردمش داخل و گریه میکردم او مثل بچه در بقلم بود و هر دو میدانستیم که او مرده۱۰ نشانه و تعبیر… مطالعه بیشتر »

......
......
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که پدرم که به تازگی فوت شده، تو خواب زنده هستن و لباس های نو و خوبی تنشونه و قراره بریم گردش با خانواده عموم از سمتی هم دیدم یک پیراهن و شلوارشونو دیدم که زیر خاک نرم و قرمز رنگی دفن شده و بعد من درشون اوردم..تعبیرش چیه ینی

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

عالی تعبیر شده?من در خواب پدرم و دیدم که فوت کردند دیدم که زنده شدن ولی تو خواب من فکر نمیکنم که مرده اند.دیدم از موسسه دیباگران که من قبلا اونجا میرفتم صدام کردند و شلوار سرمه ای که مال پدرم بود بهم دادن.کسی میدونه تعبیرش چی میشه؟

ابوالفضل سهرابی
ابوالفضل سهرابی
3 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

من خواب دیدم که مادر بزرگم با لباس های سبز و جانماز سبز وتسبیحی سبز در خانه خودش نماز می خواند و بعد تسبیح او خراب شد و از من خواست آن را درست کنم

Eli
Eli
3 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

مادر بزرگم ۱سال فوت کرده تقریبا بیشتر شبا خوابشو میبینم و توی خوابم نمیدونم که فوت کرده خودشم بهم میگه کی گفته من مردم من زنده هستم … ولی دیشب خواب دیدم ….خونش توی خوابم مثل یک عمارت بود ولی وقتی زنده بودن خونشون کوچیک بود .. خواب دیدم تو اون خونه ی بزرگ در حیاط خلوتش لباس های مادربزرگم اویزون هست و باد میخوره به لباس ها …منم لباس سفیدشو بغل کردم میدونستم مرده رفتم سمت لباساش لباس سفیدشو بغل کردم و در حد زار زدن گریه میکردم صدام همه جارو برداشته بود دختری اونجا بود جوون بود نمیشناختمش… مطالعه بیشتر »

Eli
Eli
3 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

چقدر درست گفتی دمتگرم واقعا

دکمه بازگشت به بالا