تعبیر خواب مورچه | دیدن مورچه در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب مورچه و موریانه نیز از حشرات مزاحم و زیانکار هستند و تعبیری در حدود ملخ دارند. روی هم رفته دیدن آن ها هم در خواب خوب نبست.

تعبیر خواب مورچه
تعبیر خواب مورچه

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

مورچه و موریانه نیز از حشرات مزاحم و زیانکار هستند و تعبیری در حدود ملخ دارند. روی هم رفته دیدن آن ها هم در خواب خوب نبست و زیان است و آسیب و گزند و شاید آفت و بلا و مصیبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

تعبیر خواب مورچه بزرگ و سیاه،اگر دیدی مورچه سیاه و درشتی روی بدنت راه میرود و غذا در دهان دارد نیکو است و به معنی تامین مالی – افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.
تعبیر خواب کشتن مورچه ، اگر دیدی با دستان خودت و یا وسایل دیگری اقدام به کشتن مورجه ها میکتی به نشانه نشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت می شوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.
اگر دیدی به تو دوست اشنا و یا همسایه بسته ای داد که داخلش مورچه بود و این را به عنوان هدیه گرفتی به معنی شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد.

تعبیر خواب به روایت اسماعیل بن اشعث

تعبیر خواب مورچه زرد، دیدن مورچه های زرد و فرقی ندارد کوچک یا بزرگ نشانه عدل و انصاف است ، از عدل و درستی حکم می کند ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه می باشد.
تعبیر خواب حمله مورچه ها، اگر دیدی مورچه های زیادی به تو حمله کرده اند و در حال خوردن گوشت بدنت هستند و تو فریاد و ناله میکنی جای نگرانی ندارد و شاید شما با دیدن چنین رویایی وحشت کنید که نکند تفسیر و معنی بدی داشته باشد در جایی که این خواب به معنی همسر با وفا – در سنت عبری و عربی سمبل بی گناهی – زیبایی و کمروئی – در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.
اگر خواب دیدی مورچه ای با رنگ سیاه و جثه ی بزرگ روی بدنت راه میرود تعبیرش این است که دست به کار یا شغلی میزنی که بزودی از انجام آن پشیمان می شوی.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

تعبیر خواب پا گذاشتن روی مورچه، دیدن مورچه های بزرگ و کوچک در خواب کشتن آن ها و پا گذاشتن روی آن ها بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد.
تعبیر خواب مورچه مرده، اگر در خوابت تعدادی مورچه را دیدی که مرده هستند و حرکتی نمیکنند به سه معنا میباشد حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور
اگر دیدی مورچه های مرده داخل لباست (آستین) و یا روی بدنت هستند به معنی مسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک بودن.

تعبیر خواب به روایت حضرت دانیال

راه رفتن مورچه روی بدن در خواب نیکو نیست و بیشتر دلالت بر انجام اموری هست که سرانجام خیر و یا نکی ندارند که البته این خواب بستگی به شرایط و چگونگی ان نیز دارد.

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی

تعبیر خواب مورچه بالدار، مورچه های ببالدار در خواب های ما به نشانه ریخت و پاش – ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان – جمع شدن دوستان قدیمی می باشد.

تعبیر خواب به روایت شیخ طوسی

مورچه های سیاه و ریز در خواب بیشتر نمادی از زیاد شدن رزق و برکت اهل خانه است اما اگر آن ها را کشتی یا راندی نیکو نیست.

تعبیر خواب به روایت لوک اویتنهاو

تعبیر دیدن مورچه بر این است که بیننده صاحب یک کار سود آور می گردد.
تعبیر خراب کردن لانه مورچه در خواب این می باشد که خوشبختی خود را بدست خوب نابود می کنید!
تعبیر گاز گرفتن مورچه این است که برای شما ناراحتی هایی بوجود خواهد آمد.

تعبیر خواب به روایت محد العنبری

وارد شدن مورچه به بدن در خواب ، اگر بیماری در خواب ببیند که مورچه ها وارد بدن او می شوند ؛ از دنیا خواهد رفت.
دیدن مورچه در خواب ، به خیر و برکت و روزی نیز، تعبیر می شود.
تعبیر وارد شدن مورچه به خانه بر این است که خیر و برکت به خانه شما روی می آورد.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

دیدن خواب مورچه علامت آن است که باید در طی روز بعدی ، به انتظار آزار و اذیتهای جزئی باشد،مثل : هجوم اضطرابهای کوچک و ناخوشنودی درباره زندگی.

تعبیر خواب به روایت کتاب سرزمین رویاها

تعبیر دیدن مورچه های در حال کار نشانه فعالیت شدید شما در کارتان می باشد.
تعبیر وجود مورچه در خانه به این معنی است که بیماری در خانواده خواهد بود.
تعبیر دیدن مورچه ها درحالیکه از درخت بالا می روند بر این است که بی آبروئی در آینده منتظر بیننده می باشد.
تعبیر دیدن مورچه ها روی خوراکی براین است که شما خوشبخت خواهی شد.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب حشرات | دیدن حشرات در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب خون | دیدن خون در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب زخم | دیدن زخم در خواب نشانه چیست؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
6 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
پریسا
پریسا
3 سال قبل

سلام در خواب می‌دیدم که مورچه های زیادی اطراف مقعد مادرم بودن به طوری که بعضی ها شون میرفتن داخل مقعد و بعضی ها شون بیرون می اومدند بعد دیدم مادرم مدفوع کرد و یه مقدار مدفوع از مقعد مادرم خارج شد و مورچه های زیادی دور مدفوع مادرم جمع شدن و داشتن ازش میخوردن که مادرم گفت این مورچه ها چند ساله دارن اونجا زندگی میکنن چون هیچ جایی واسه زندگی نداشتن دلم واسشون سوخت منم گذاشتم اونجا زندگی کنند

سمیه
سمیه
3 سال قبل

سلام یه خانم مذهبی و محجبه هستم و بیشتر موقع ها میرم مسجد یه شب خواب می‌دیدم که رفتم مسجد بعد داخل مسجد مورچه های زیادی داشتن حرکت می‌کردند دقیق تر که نگاه کردم دیدم اصلا مورچه نیستن جمعیت زیادی از مردم هستن که به کوچکی مورچه بودند و خانم های دیگه ای که داشتن راه میرفتن روی اونا پا می ذاشتن نمیمردن ولی از درد داد میزدن کسی هم صداشون رو نمی شنید از یه خانم پرسیدم اونا کی هستن گفت اونا انسان های گناه کاری هستن که خداوند اینطوری محشور کرده شون منم به خاطر این که داخل… مطالعه بیشتر »

معصومه
معصومه
3 سال قبل

سلام در خواب می‌دیدم که مورچه های زیادی کنار فرش داشتن حرکت می‌کردند چند تاشون رو له کردم بعدش صدای مامانم زدم و مامانم با جارو همشون رو کشت

دکمه بازگشت به بالا