تعبیر خواب هنرپیشه | دیدن هنرپیشه و بازیگر در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب هنرپیشه ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب هنر پیشه
تعبیر خواب هنر پیشه

تعبیر خواب هنرپیشه

تعبیر خواب هنرپیشه به روایت آنلی بیتون

دیدن هنرپیشه زن در خواب ، نشانه آن است که زندگی خوش و پایداری خواهید داشت . دیدن هنر پیشه مضطرب و پریشان در خواب ، حاکی از آن دارد که شما به رضایت خاطر از نفوذ و ثروت خود برای نجات دوستی تنگدست ، استفاده خواهید کرد .

اگر خواب ببینید هنر پیشه شده اید ، نشانه آن است که برای امرار معاش سخت کار خواهید کرد ، اما این تلاش با رضایت و لذت توأم خواهد بود .

اگر خواب ببینید عاشق هنر پیشه شده اید ، در آینده تمایلات شما به سمت لذتجویی گرایش خواهد یافت و این گرایش با احساسات درونی شما ضدیت پیدا خواهد کرد . دیدن هنرپیشه مرده در خواب ، به این معناست که مصیبتی برایتان اتفاق خواهد افتاد و خوشبختی شما را از میان خواهد برد .

اگر در خواب هنرپیشه ای سرگردان و آس و پاس ببینید ، نشانه آن است که تلاشهای شما دستخوش تحول می گردد و امید شما برای رسیدن به موفقیت به یأس مبدل خواهد شد . این گونه خواب به افرادی که از آسایش و راحتی زندگی خانوادگی برخوردارند ، هشدار می دهد که این محیط ممکن است دگرگون شود و عهد و پیمانهای دوستانه یکسر مبدل به بی وفایی گردد .

اگر زن جوانی خواب ببیند با هنرپیشه ای نامزد کرده است یا می خواهد با او ازدواج کند ، نشانه آن است که لذتها و هوسها او را افسون خواهد کرد و پس از آن به ندامت و پشیمانی خواهد رسید .

اگر مردی خواب ببیند با هنرپیشه زنی مشغول کامجویی است ، دلالت بر آن دارد که در زندگی با همسر خود اختلاف پیدا خواهد کرد ، و به جای اینکه در کنار همسرش لذت ببرد احساس بدبختی خواهد کرد . اگر خواب ببینید که با هنرپیشه‏اى ازدواج کرده‏اید، علامت آن است که موضوعى باعث ناراحتى شما مى‏شود. دیدن هنرپیشه‏ى آماتور در خواب، علامت موفقیت در انجام کارها مى‏باشد.

تعبیر خواب هنر پیشه به روایت لوک اویتنهاو

هنرپیشه دیدن: کسی در جستجوی شماستهنرپیشه بودن : تغییرات و یا موفقیت زود گذر

صحبت کردن با یک هنرپیشه : اعلان خطر ، اخطار در مورد شخصی که قصد گمراه کردن شما را دارد و یا میخواهد از شما سوء استفاده کند.

تعبیر خواب هنر پیشه به روایت لیلا برایت

دیدن هنرپیشه در خواب، نشانه‏ ى آرزوهاى دست نایافتنى است. اگر خواب ببینید که هنرپیشه هستید، نشانه‏ى آن است که باید در کارهایتان دقت بیشترى داشته باشید.

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب فرار کردن | فرار کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب  شهید شدن | شهید شدن در خواب نشانه چیست؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا