تعبیر خواب عزاداری کردن | عزاداری کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب عزاداری کردن ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

 

تعبیر خواب عزاداری کردن
تعبیر خواب عزاداری کردن

تعبیر خواب عزاداری کردن

تعبیر خواب عزاداری کردن از دیدگاه آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که عزادار کودکی است نشانه این است که نقشه هایی را که برای زندگی خود کشیده است با سرعت به شکست می انجامد.
اگر فردی در خواب ببیند که برای خویشاوند خود عزاداری می کند نشانه این است که در آینده پیشرفت اندکی خواهد داشت و ایده های خواب بیننده به خوبی اندیشیده می شوند و به ثمر خواهند رسید.

تعبیر خواب عزاداری کردن از دیدگاه جابر مغربی

اگر فردی در خواب ببیند مرده ای که جان داده است خویشان برای وی زاری می کنند نشانه این است که بر اهل بیت آن مرده اندوه و غم می رسد و اگر ببیند که خویشان مرده آهسته گریه می کنند نشانه این است که خویشان مرده از وی به شادی و خرمی می رسند.

تعبیر خواب عزاداری کردن از دیدگاه حضرت دانیال

اگر فردی در خواب ببیند که مرده است و همه برای او عزداری می کنند و وی را می شویند و با کفن در گور می کنند نشانه فساد در دین است.

تعبیر خواب عزاداری کردن از دیدگاه معبرین غربی

اگر فردی در خواب ببیند که به مراسم ختم و عزاداری مرده ای می رود نشانه این است که حادثه شومی در آن محل رخ می دهد یا بین دوستان و اقوام جدایی پیش می آید.
اگر فردی در خواب ببیند که برای شخص مرده ای عزاداری می کند نشانه این است که ضرری از جانب اقوام مرده به او می رسد.
دیدن خواب عزاداری برای فردی که مرده نشانه سختی است که به وسیله شخص عزادار بوجود می آید.

تعبیر خواب عزاداری کردن از دیدگاه خالد اصفهانی
اگر فردی در خواب ببیند که برای مرده ای نوحه سرایی و عزاداری می کند نشانه این است که مردم آنجا متفرق و پراکنده می شوند.
اگر فردی در خواب ببیند که در مجلس عزاداری نوحه سرایی می کند و فریاد می کشد نشانه این است که ضرر و زیانی به او می رسد.
اگر فردی در خواب ببیند که حاکم یا فرمانروای شهر از دنیا رفته است و برای او عزاداری و نوحه سرایی می کنند نشانه این است که آن حاکم دچار ضرر و زیان خواهد شد.

عزاداری برای مرده

جابر مغربی گوید: اگر بیند مرده‌ای جان داد و خویشان او بر وی نوحه و زاری می‌کردند، دلیل که بر اهل بیت مرده غم و انده رسد. اگر بیند که خویشان وی آهسته می‌گریستند، دلیل که خویشان وی از وی شادی و خرمی رسد.

حضرت دانیال گوید: اگر به خواب بیند که بمرد و همه بر وی بگریستند تا وقتی که وی را بشستند و با کفن در گور کردند این همه، دلیل بر فساد دین بود.

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینیم کسی که مرده است گریه می کند خوب است و جای نگرانی نیست.

معبرین غربی گویند: رفتن به مراسم ختم و عزاداری مرده در خواب نشان دهنده رخ دادن حادثه شومی در آن محل یا بیانگر جدایی بین دوستان و اقوام است. اگر در خواب برای شخص مرده ای عزاداری می‌کنید نشان دهنده رسیدن ضرری از جانب اقوام مرده به شماست. همچنین عزاداری برای مرده می‌تواند نشانه سختی است که به وسیله شخص عزادار به وجود می‌آید.

سایر تعابیر

  • مرده دوست و مهمان است و دیدنش علتی برای ترس و وحشت در خواب نیست . اگر در خواب مرده ای را ببینید دوستی را ملاقات می کنید یا مهمانی برای شما می رسد.
  • اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببینید هم برای بیننده خواب خوب است و هم نشان آن است که روح مرده در آرامش به سر می برد.
  • اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما می گوید غم و ناراحتی برایمان پیش خواهد آمد و گرفتار سختی و تنگی می شویم.
  • اگر مرده در این حالت چیزی به شما بدهد خوب است ولی اگر چیزی از شما بگیرد و ببرد خوب نیست. اگر مرده شما را دعوت کند و شما همراه او بروید خوب نیست.
  • وقتی که یک زنده را مرده ببینیم و آن زنده آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است.
  • اگر در خواب ببینید کسی که مرده آمد و کنار شما نشست خوب است ولی اگر مرده شما را دعوت کرد و نزد خود نشاند خوب نیست و اگر دست بر گردن شما افکند بدتر است.
  • اگر کسی در خواب ببیند لباس خود را به مرده می دهد خوب نیست و نشان آن است که سلامتش به خطر می افتد و زیان می بینید و به آبرویش لطمه وارد می آید. اگر بر عکس ببینید از مرده لباس می گیرید خوب است چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می آورید.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن  در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب قبرستان| دیدن قبرستان در خواب نشانه چیست ؟

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا