زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه ایرونیجات با اجرای سام نوری

جدول یاب ، محمد سیمری : صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصمیم دارد برای حمایت از تولید ملی، یک مسابقه جذاب و پر هیجان را همراه با جوایز نفیس و ارزنده برای شرکت کنندگان خود تهیه نماید و آن را از شبکه تلویزیونی ایران کالا پخش کند؛ مسابقه ایرونیجات!

ایرونی جات

این مسابقه ی جذاب و پر هیجان که مسابقه ایرونیجات نام دارد، به کارگردانی رضا مهرانفر و همچنین تهیه‌ کنندگی سید حسین هادیان فر پس از پایان ماه صفر، روی آنتن شبکه ایران کالا خواهد رفت. سید حسین هادیان فر پیش از این به عنوان تهیه کننده و مجری طرح در پروژه‌ های سینمایی و تلویزیونی گوناگونی چون خندوانه، دورهمی، نهنگ عنبر ۱ و ۲ و همچنین آخرین ساخته ی سعید روستایی یعنی فیلم سینمایی متری شش و نیم حضور داشته است.

در مسابقه تلویزیونی ایرونیجات که با محتوا و المان‌ های معرفی کالای ایرانی همراه است، افراد با سنین مختلف می توانند در آن شرکت نمایند. شرکت کنندگان ضمن رقابت برای تعیین نزدیک‌ ترین قیمت به قیمت واقعی کالا‌های مختلف، جوایز ارزنده‌ ای را نیز دریافت می‌ کنند که باعث غافلگیرى آن‌ ها خواهد شد!

ایرونیجات که یک مسابقه ی تلویزیونی ۵٠ قسمتى است، با اجرای یکی از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون پخش خواهد شد! این مسابقه با اجرای سام نوری در دست تولید است؛ بد نیست بدانید پیش از این نیز، چندین بار موعد پخش این مسابقه مشخص شده بود، اما هر بار به پخش نرسید! آخرین بار براساس گفته ی روابط عمومی سازمان صدا و سیما، این برنامه قرار بود از ۱۱ مهر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی بر روی آنتن برود که این اتفاق نیفتاد و حالا پخش آن قرار است در ماه ربیع‌ الاول آغاز شود.

مسابقه ایرونیجات شامل بخش‌ های مهیج و مراحل مختلفی خواهد بود؛ همچنین علاوه بر شرکت کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز می توانند سهمی در جوایز این مسابقه تلویزیونی داشته باشند دارند! آن ها می‌ توانند با شرکت در رقابت مخصوص به خود در این برنامه، مشارکت مستقیمی داشته باشند.

سام نوری

لازم به بیان است ایرونیجات، یکی از بزرگ ترین و متفاوت ‎ترین مسابقات تلویزیونی است که تاکنون تولید شده است! تا اینجا بدانید که برای این مسابقه، دکور بزرگ و ویژه‌ ای طراحی شده است.

شبکه ایران کالا

درباره ی شبکه ایران کالا بد نیست بدانید این شبکه نقش وب سایت بازار را در رسانه‌ ملی ایفا می کند و برای معرفی کالا و تولیدات ایرانی از هیچ کوششی دریغ ندارد! جالب است بدانید معرفی کالا و تولیدات ایرانی در شبکه ایران کالا با هزینه‌ های حداقل انجام می‌ شود. مسئولان و دست اندرکاران شبکه ایران کالا به طرق مختلف نمایشی، تبلیغاتی و همچنین برنامه‌ های گفتگو محور می‌ کوشند تا هم منویات مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید ملی را به شکل فراگیری در رسانه‌ ملی یادآوری نمایند و هم به رسالت رسانه‌ ای خود عمل کرده باشند.

بعد از کارهای پویانمایی، برنامه‌ های گفتگو محور و همچنین تبلیغاتی، اکنون شبکه ایران‌ کالا تصمیم دارد در متن یک مسابقه ی جذاب تلویزیونی، استفاده از کالای ایرانی را در میان مردم گسترش دهد.

ایرونی جات

آیا مسابقه ایرونیجات در شبکه ایران‌کالا می‌ تواند توجه مردم را به خود جلب کند؟

رضا مهران‌‎ فر، کارگردان مسابقه ایرونیجات و همچنین کارگردان سابق مسابقه “کودک‌ شو»” درباره ی این مسابقه چنین می گوید: “این مسابقه تلویزیونی با هدف حمایت از محصولات ایرانی، تصمیم دارد برندهای خوب ایران را معرفی نماید.”

رضا مهران‌‎ فر در ابن باره می گوید: “به نظرم مسابقه جذاب و با مفهومی از آب درآمده است و جوایز خوبی هم دارد که می‌ تواند مخاطبین را به سمت خود ترغیب نماید! البته لازم به بیان است در این مسابقه ما به شرکت‌ کننده برگزیده، جایزه نقدی نمی‌ دهیم و می‌ خواهیم همه‌ چیز بر پایه حمایت از تولید ملی جلو برود.! به همین‌ خاطر محصول ایرانی هدیه خواهیم داد و البته جایزه بزرگ ما نیز براساس توافقات انجام یافته، یک خودروی لوکس خواهد بود!

ایران کالا، شبکه خوب و با محتوایی است، اما متاسفانه به خوبی معرفی نشده است و بایستی برنامه‌ های متنوع‌ تر و شاخص‌ تر از طریق این شبکه روی آنتن برود تا مخاطب بیشتر و بهتری با این شبکه مأنوس شود.”

مسابقه ایرونی جات

آیا مسابقه ایرونیجات ، مسابقه ای بر پایه سوال و جواب خواهد بود؟

رضا مهران‌‎ فر در ابن باره می گوید: “این مسابقه حالت سوال و جوابی نخواهد داشت! مسابقه از چهار بخش اصلی برخوردار خواهد بود؛ ۹ نفر درگیر می‌ شوند که شش نفر به مسابقه راه پیدا می‌ کنند و سه نفر هم در ابتدای راه جدا می‌ شوند؛ اما هر کسی که به مسابقه می‌ آید، خانواده و یا تیمی به همراه خود می‌ آورد بتواند از آن ها مشورت بگیرد.

رقابت در این مسابقه بر سر حدس‌ زدن قیمت کالاهای مختلف تولید ایران است و شاید بتوان گفت رقابتی بر سر درست خرید کردن است!”

ایرونی جات

زمان پخش مسابقه ایرونی جات

لازم به بیان است هنوز زمان دقیقی برای پخش این مسابقه، مشخص نشده است و به زودی ساعت دقیق پخش مسابقه در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا