جدیدترین عکس نوشته سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه متن های ویژه

حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستا قنات ملک زاده کرمان  شد . در روستای که به صورت طایفه ای زندگی میکنند ! در جوانی به بنایی مشغول بوده است و پیمانکار شرکت آب بوده است . که پس از انقلاب با تشکیل سپاه به آن دستگاه پیوست .

و پس از استارت جنگ به در کرمان با تشکیل گردان مشغول شد و در جنگ ۸ ساله سردار سلیمانی نقش های به سزای داشتند . و پس اتمام جنگ و بازگشت به کرمان شروع با مبارزه با گروه های حمل مواد مخدر کرد . روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مصادف است با ۱۳ دی ۹۸ . یاد و نامش گرامی

عکس نوشته سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی

آنقدر از وجود تو می ترسیدند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان تو را پر پر کردند. این را بدان در ایران غیور مردانی به مانند تو زیاد هستند. تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن یک سردار سلیمانی، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد.

این خوی خبیثانه دشمن را نمی توان عوض کرد. تو با درایتت و با نقشی که برای کشور می آفریدی، در وجود آنها ترس ایجاد کردی. از ترسشان از راه آسمان به تو حمله بردند و تو را آسمانی کردند. آسمانی شدنت مبارک سردار راه خدا. این را بدان که یاد تو برای همیشه زنده است و زنده خواهد ماند.

عکس نوشته سالگرد سردار سلیمانی و متن های ویژه

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی‬‎
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
آسمانی شدنت مبارک ای مرد خدا. تو از همان اول هم جایت روی زمین نبود. تو جایت بین ما زمینی ها نبود. غیرت و شرف تو را کمتر انسانیست که داشته باشد. تو یکی از فرشتگان خدا بودی که گویی برای پاسداری از مردم ایران پا به زمین نهاده بودی و اکنون رفتی و پر کشیدی. راه تو برای همیشه ادامه خواهد داشت.
Image result for ‫متن های ویژه چهلم سردار سلیمانی‬‎
جسمش را فدا کرد، اما روحش را نه؛ سردار سلیمانی را می گویم. همان که از ترس هیبتش، دشمن به او در دل سیاهی شب حمله کرد. آری جرات می خواهد که رو در رو مقابل سردار بزرگ ایران بایستی. دشمن آنقدر حقیر بود که تو را در آن موقع به شهادت رساند. اما نگران نباش؛ جسم تو از ایران گرفته شده و روح تو برای همیشه در کنار آن خواهد ماند. جسم تو از ایرانیان گرفته شده، اما یاد تو برای همیشه با آنها خواهد ماند.
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
تنها سردار سلیمانی نیست که جانش را در راه ایران داده، اگر به تاریخ بنگری، می بینی که هزاران هزار سرباز در راه وطن جان خود را فدا کرده اند. آنها جانشان را نثار ایران و ایرانی کردند تا دشمن نتواند به آنها دست درازی کند. یاد سردار سلیمانی برای همیشه در بین ما ایرانیان زنده خواهد بود.
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

 

 

عزتت، شرفت، شجاعتت بر تمامی نقشه های دشمنان چیره می شود. آنها تو را کشتند، اما نتوانستند به زانو درآورد. چقدر این قصه آشناست. قصه ی کربلا …!
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا