فال انگلیسی امروز مخصوص دی ۱۴۰۲

فال و طالع بینی در میان بسیاری از افراد علاقمندان و طرفداران بسیار زیادی دارد. فال انگلیسی یکی از مهمترین انواع فال ها می باشد که به شکل های مختلف موجود است. اگر کلماتی مانند فال انگلیسی ، فال انگلیسی امروز، فال انگلیسی روزانه و … را جستجو می کنید و به دنبال خواندن فال روزانه انگلیسی هستید این مطلب متعلق به شماست! در این بخش از قسمت سرگرمی سایت جدول یاب، فال انگلیسی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

فال انگلیسی
فال انگلیسی

فال انگلیسی امروز

🎒 #فروردین :خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست هرچند که شاید با سختی به دست آید.

🎒#اردیبهشت :فردی دست و دلباز هستید که دوست دارید به دیگران کمک کنید. هرچه بیشتر به نیازمندان یاری برسانید کار خودتان نیز رونق بیشتری می گیرد و موقعیت تان بهتر می شود.

🎒 #خرداد :در کار و شغل خود پیشرفت می کنید و ارتقا می یابید. موقعیت حرفه تان مستحکم تر می شود.

🎒 #تیر :شما فردی محکم و استوار هستید که می توانید خود را با زندگی بخور و نمیر سازگار کنید.

🎒 #مرداد : فرد جدیدی وارد زندگیتان می شود. گرفتار عشق می شوید. زندگیتان دچار تغییر و تحول می گردد.

🎒#شهریور : اگر مجرد هستید نامزد می کنید. اگر متاهل هستید در زندگی زناشویی خود خوشبخت و سعادتمند می شوید.

🎒 #مهر : مراقب نیرنگ و فریب دشمنان خود باشید. از دوستان ناباب خود دوری کنید. در تصمیم گیری خود احتیاط بیشتری به خرج دهید.

🎒 #آبان : گوش به حرف و شایعات و بد گویی ها ندهید. با کلام دلنشین می توانید دیگران را به سوی خود جلب کنید و به تقویت عشق و محبت بپردازید.

🎒 #آذر :نمادی از برکت و پول و خوشبختی. از طرف دوستان و اقوام خود مورد حمایت قرار می گیرید و به شما کمک می شود تا پله های ترقی را پشت سر بگذارید. از موقعیت بدست آمده استفاده کنید.

🎒 #دى : اگر مرد هستید با زن زیبا و کدبانویی ازدواج می کنید. اگر زند هستید قدرت و نیروی شما افزایش می یابد و جای پایتان را محکم می کنید.

🎒 #بهمن : همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد.

🎒 #اسفند :با اقوام و نزدیکان خود دیدار خواهید داشت. در مورد معاملاتی که در پیش دارید محتاط باشید. قبل از هرگونه تصمیم گیری باید جوانب مسئله را با دقت بسنجید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا