جملات تاثیرگذار و انگیزشی از استیو جابز

در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از جملات تاثیرگذار و انگیزشی از استیو جابز را در زمینه های مختلف بیان کنیم؛ با ما همراه باشید. این جملات انگیزشی مسیرهایی را به سوی موفقیت برای همه افراد روشن می کند.

همان طور که می دانید استیو جابز مدیر عامل شرکت اپل ، موفقیت های زیادی کسب کرده و یکی از ثروتمندترین افراد جهان است. بنابراین جملات او درباره موفقیت های شغلی و زندگی را می توان تاثیرگذار دانست.

 

جملات تاثیرگذار و انگیزشی از استیو جابز

 

جملات تاثیرگذار از استیو جابز

۱- در ۳۳ سال گذشته، هر روز صبح در آینه نگاه کردم و از خودم پرسیدم :«اگر امروز آخرین روز زندگی من بود، آیا آنچه را که میخواهم امروز انجام دهم، انجام می دهم؟ » و هر زمان پاسخ من به این سوال “نه” بوده است، می دانم باید چه چیزی را تغییر دهم.

۲- شغل شما باید تنها بخشی از روز شما را پر کند و تنها راهی که واقعا راضی باشید، این است که کاری را انجام دهید که به نظرتان واقعا کار خوبی است. تنها راه انجام دادن کارهای بزرگ این است که آن چه را که انجام می دهید، دوست داشته باشید. اگر هنوز آن را پیدا نکرده اید، پس بیشتر تلاش کنید.

۳- اخراج از اپل بهترین چیزی است که تا به حال برای من اتفاق افتاده، این اتفاق من را آزاد کرد تا وارد یکی از دوره های خلاقانه زندگی ام شوم.

۴- من متقاعد شده ام که تقریبا نیمی از چیزی که کارآفرینان موفق را از افراد غیر موفق جدا می کند، پشتکار است.

۵- گاهی اوقات زندگی با آجر به شما ضربه می زند، در این مواقع ایمان خود را از دست ندهید.

 

جملات تاثیرگذار و انگیزشی از استیو جابز

 

۶- زمان شما محدود است، پس آن را هدر ندهید. با نتایج حاصل از تفکرات دیگران زندگی نکنید و اجازه ندهید صدایی از نظرات دیگران ، صدای درونی شما را از بین ببرد و مهم تر از همه شجاعت پیروی از قلب و شهود خود را داشته باشید.

۷- چیزهای مورد علاقه من در زندگی هیچ هزینه ای ندارند، واقعا روشن است که منبع ارزشمندی که همه ما داریم، زمان است.

۸- شجاعت پیروی از قلب و شهود خود را داشته باشید، آن ها واقعا می دانند که شما می خواهید به چه چیزی تبدیل شوید.

۹- من فکر می کنم چیزهایی که در زندگی بیشتر بابت آن ها پشیمان می شوید، چیزهایی نیستند که انجام می دهید.

۱۰- داشتن لقب ثروتمندترین مرد در گورستان برای من اهمیتی ندارد، رفتن به رختخواب در شب با این فکر که امروز کار فوق العاده ای انجام داده ایم، برای من مهم است.

۱۱- گاهی اوقات شما در نوآوری و ایده پردازی اشتباه می کنید، بهتر است آن ها را سریع بپذیرید و با بهبود نوآوری های دیگر خود، ادامه دهید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا