ویژگی و خصوصیات کامل متولدین مرداد ماه + نکات مثبت و منفی

همه تقریبا به این نکته پی برده اند که همه جا خوب و بد دارد و نمی توان فقط به ماه تولد آن فرد اکتفا کرد و ذات آن شخص را پیش بینی کرد اما بعضی از خصوصیات وجود دارد که در افراد متولدین یک ماه مشترک است. ما در این مطلب از بخش فال و طالع بینی سایت جدولیاب خصوصیات متولدین مرداد ماه را جمع آوری کرده ایم و برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی

 

دست‌ و دلباز، سخاوتمند، بلند نظر، مهربان‌، رئوف‌ و دلسوز خلاق‌، مشتاق‌ و پر شور و شوق‌ روشنفکر، فهمیده‌، حراف‌، گرم‌، سرحال‌ و گشاده‌رو صدیق‌، باوفا، قابل‌‌اعتماد، با‌وجدان‌، اصیل‌ و با‌محبت‌.

جنبه‌ منفی شخصیت

متکبر، خودبین‌، خودپسند و ضعیف‌ نواز، مستبد، ریاست‌‌طلب‌ و فضول،‌ متعصب‌، کم‌ تحمل‌، خودکامه‌ و ناشکیبا.

توضیحات عمومی

متولدین‌ مرداد ماه‌ سلطه‌ جوترین‌، مقتدرترین‌، خلاق‌ترین‌ و به‌ طور خود‌انگیخته ‌برون‌‌گراترین‌ و سرزنده‌ترین‌ شخصیت‌ را در منطقه‌‌‌البروج‌ دارا هستند. آنها در میان ‌انسان‌ها بلند‌همت‌ترین‌، گشاده‌ دست‌ترین‌، با نفوذترین‌ محسوب‌ می‌شوند، درست ‌مثل‌ شیر که‌ سلطان‌ جنگل‌ است‌. آنها جاه‌‌طلب‌، شجاع‌، متهور، سلطه‌جو، با اراده‌قوی‌، مثبت‌، مستقل‌ و با‌اعتماد به‌ نفس‌ هستند، در حقیقت‌ در قاموس‌ آنها لغتی‌ به‌ نام ‌شک‌ و تردید وجود ندارد و بسیار خویشتن‌‌دار هستند. آنها ذاتاً رهبر آفریده‌ شده‌اند و برای‌ رسیدن‌ به‌ بهترین‌ها از هیچ‌ کوششی‌ فرو‌گذار نمی‌کنند. هنگامی‌ که‌ در موقعیتی ‌قرار می‌گیرند که‌ باید دستور دهند و حکم‌ برانند، بی‌اندازه‌ خوشحال‌ و مثمرثمر می‌شوند و نسبت‌ به‌ زیر دستانشان‌ مؤدب‌، با‌ملاحظه‌ و صادق‌ هستند. آنها افرادی ‌بی‌پیرایه‌ و ساده‌ هستند و دقیقاً می‌دانند چه‌ می‌خواهند و تمام‌ انرژی‌، خلاقیت‌ و اراده‌ خود را به‌ کار می‌گیرند تا به‌ آن‌ برسند. البته‌ اطمینان‌ دارند که‌ به‌ هر چه ‌می‌خواهند می‌رسند.

آنها به‌ طرف‌ مقابل‌ خود می‌فهمانند که‌ با یک‌ شیر طرفند. متولدین‌ مرداد ماه‌ در هر زمینه‌ای‌ ابتدا خوب‌ فکر می‌کنند و جوانب‌ آن‌ را می‌سنجند، سپس‌ با دل‌ و جرأت‌ به‌ اجرای‌ نقشه‌هایشان‌ می‌پردازند و گاهی‌ کمال‌‌گرائی‌ آنها پیروانشان‌ را مرعوب‌ می‌کند. سنگدلی‌، بی‌رحمی‌، خشونت‌ و توانائی‌ آنها برای ‌پیشروی‌ گاهی‌ اطرافیانشان‌ را می‌ترسانند. اگر با شکست‌ مواجه‌ شوند، به‌ راحتی‌ آن‌را می‌پذیرند و در ناملایمات‌ و سختی‌ها خود را نمی‌بازند. البته‌ آنها از توانائی‌ها و قدرتشان‌ در راه‌های‌ مثبت‌ و پر‌فایده‌ بهره‌ می‌گیرند و شدیداً کمال‌‌جو و خیر هستند. آنها از استعدادی‌ بالا برخوردارند و به‌ شدت‌ فلسفی‌ و مذهبی‌ هستند. متولدین‌ مردادماه‌ را به‌ عنوان‌ شیرهای‌ صنایع‌ و در صف‌ مقدم‌ و پیشگام‌ تکنولوژی‌ محسوب ‌می‌کنند.

البته‌ در میان‌ متولدین‌ مرداد ماه‌، افرادی‌ مشاهده‌ شده‌ که‌ شدیداً متکبر، خودپسند،خودرأی‌، عجول‌، شتابزده‌ و اهل‌ پز دادن‌ هستند. آنها هنگامی‌ که‌ با رقیبی‌ مواجه‌ می‌شوند، از هر گونه‌ کلک‌، دروغ‌ و حیله‌گری‌ استفاده‌ می‌کنند تا او را از میدان‌ به‌ درنمایند و در حقیقت‌ او را بدنام‌ کنند. آنها می‌توانند خودمحور، خودخواه‌، حریص‌، طمع‌، چاپلوس‌، چاخان‌، فخر فروش‌، خودنما، گنده‌گو، لاف‌‌زن‌، متکبر، سلطه‌‌جو،خودپسند و افاده‌ای‌ باشند و تحمل‌ ندارند که‌ تحقیر شوند و کارهای‌ پست‌ را کسر شأن‌ خود می‌دانند و گهگاهی‌ به‌ زیر دستان‌ خود با دیده‌ تحقیر می‌نگرند. آنها برای‌اجرای‌ طرح‌های‌ بلند پروازانه‌، پر زرق‌ و برق‌، خودنمایانه‌ و عظیم‌ تمام‌ جزئیات‌ را در نظر می‌گیرند. آنها به‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند قرض‌ دهند یا قرض‌ بگیرند، مگر آنکه‌ شرایط آن‌ را ایجاب‌ نماید. آنها عشق‌ شدیدی‌ به‌ رفاه‌، تجمل‌، تفنن‌ و قدرت‌ دارندو در روابط احساسی‌ و عاطفی‌ افراطی‌ عمل‌ می‌کنند، تا حدی‌ که‌ گاهی‌ اوقات‌ هیچ‌کس‌ حاضر نیست‌ آنها را به‌ عنوان‌ دوست‌ یا خویشاوند تلقی‌ کند. آنها گاهی‌ اوقات ‌آن‌ چنان‌ شتابزده‌ و غیرقابل‌ کنترل‌ می‌شوند که‌ حقیقتاً مهارشان‌ غیرقابل‌ ممکن ‌می‌شود. ولی‌ خوشبختانه‌ آنقدر مغرورند که‌ معمولاً قبل‌ از سقوط و تباهی‌ به‌ خودمی‌آیند. آنها افرادی‌ منضبط، مرتب‌ و دقیق‌ هستند و معمولاً عیوب‌، عادات‌ بد و نقطه‌ضعف‌‌هایشان‌ اندک‌ به‌ شمار می‌آیند. در حقیقت‌ آنها توسط یک‌ خرد و دانش‌ درونی ‌هدایت‌ می‌شوند و به‌ حالت‌ تعادل‌ در می‌آیند.

در زمینه‌ کاری‌، آنها در هر شغلی‌ که‌ احتمال‌ ارتقاء و پیشرفت‌ وجود داشته‌ باشد، موفقند. آنها سیاستمدارانی‌ قدرتمند از آب‌ در می‌آیند و مایلند که‌ از موقعیتی‌ قوی‌ برخوردار باشند. در زمینه‌ تجارت‌ می‌توانند در صدر قرار گیرند و مدیران‌، ناظران‌ وسازمان‌ دهنده‌های‌ فوق‌‌العاده‌ای‌ محسوب‌ می‌شوند و اغلب‌ مقدمات‌ کار را برای ‌پروژه‌های‌ جدید مطرح‌ می‌کنند. اگر هم‌ در مقام‌ صنعتگر یا کارگر فنی‌ در جامعه ‌مشغول‌ به‌ کار باشند، همیشه‌ خواهان‌ رئیس‌‌شدن‌ هستند، چون‌ کارهای‌ یدی‌ رادوست‌ ندارند و ترجیح‌ می‌دهند که‌ آن‌ را به‌ عهده‌ دیگران‌ بگذارند، زیرا ذاتاً بلندپرواز و جاه‌ طلب‌ زاده‌ شده‌اند. در زمینه‌ هنر، آنها می‌توانند ستاره‌های‌ صحنه‌ یا پرده ‌نمایش‌ شوند. در زمینه‌ موسیقی‌ می‌توانند به‌ عنوان‌ رهبر ارکستر، موسیقی‌‌دانان‌ بزرگ‌و نقاشانی‌ مطرح‌ شوند. در کل‌ تمام‌ کارها و القاب‌ پر زرق‌ و برق‌ و بزرگ‌ برایشان‌جالب‌ است‌. زن‌های‌ متولد مرداد ماه‌ به‌ طرز خارق‌‌العاده‌ای‌ در خدمات‌ بهزیستی‌، رفاهی‌ و اجتماعی‌ خوب‌ انجام‌ وظیفه‌ می‌کنند.

متولدین‌ مرداد ماه‌ در روابط و مناسباتشان‌ با دیگران‌ باز، بی‌پرده‌، صادق‌، بی‌غل‌ وغش‌، بی‌ریا، شریف‌، اصیل‌، ساده‌‌دل‌، خوش‌‌بین‌، برون‌‌گرا، اجتماعی‌، خونگرم‌،خوش‌‌خیال‌، خودجوش‌، مهربان‌، رئوف‌، دلسوز، رک‌، بی‌رو دربایستی‌ و صریح ‌هستند و هرگز در محبت‌ کردن‌ کم‌ نمی‌آورند. ولی‌ اگر از بابت‌ اشخاصی‌ که‌ به‌ آنها اعتماد دارند، مأیوس‌ شوند، حقیقتاً سرخورده‌ و پریشان‌ می‌شوند. آنها نمی‌توانند به‌راحتی‌ روی‌ اطرافیانشان‌ قضاوت‌ کنند و اعتقاد و ایمانی‌ بیش‌ از حد و افراطی‌ به‌ پیروانشان‌ دارند. آنها به‌ سرعت‌ علاقه‌مند می‌شوند ولی‌ متأسفانه‌ وفاداری‌ برایشان‌ کاری‌ دشوار است‌. ممکن‌ است‌ با این‌ حال‌ اگر عشق‌ و علاقه‌ به‌ همسر در آنها به‌ طول ‌بینجامد، صادق‌، بلندنظر و بخشنده‌ می‌شوند. به‌ جرأت‌ می‌توان‌ گفت‌ آنها خواستار خدمتگزاری‌ و کمک‌ هستند ولی‌ در ارایه‌ آن‌ ناتوانند.

بیماری‌های احتمالی

صورت‌ فلکی‌ اسد بر کمر، ساعدها، مچ‌ دست‌، ستون‌ فقرات‌ و قلب‌ حکومت‌ می‌کند. در نتیجه‌ متولدین‌ مرداد ماه‌ در معرض‌ ابتلاء به‌ بیماری‌ها و ناخوشی‌های‌ متعدد و بی‌شماری‌ هستند، مثل‌: کمردرد، ناراحتی‌ و عفونت‌ ریه‌، دردهای‌ مربوط به‌ ستون‌ فقرات‌ و تیره‌ پشت‌، مشکلات‌ قلبی‌ و خونی‌، درد در پهلوها و دنده‌ها، تشنج‌، تب‌های‌ شدیدو در قدیم‌ آنها بیشتر به‌ طاعون‌، یرقان‌ و برخی‌ عفونت‌های‌ چشمی‌ و بیماری‌های‌ همه‌گیر مبتلا می‌شدند.

علاقمندی‌های متولدین مرداد ماه

کارهای‌ مخاطره‌آمیز و خطرناک‌، زندگی‌ پر ریخت‌ و پاش‌، مراسم‌ و مهمانی‌های‌ باشکوه‌، بچه‌ها، نمایش‌ و تئاتر.

بیزاری‌ها

انجام‌ کارهای‌ یکنواخت‌ و خالی‌ از هیجان‌ و عادی‌، افراد خودخواه‌، کینه‌توز و تنگ‌ نظر، خست‌ و ناخن‌‌خشکی‌، امور رذیلانه‌ و حقیر.

مشکلات‌ احتمالی

هر کسی ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی دارد و زمانی که‌ این‌ خصلت‌ها سرکوب‌ و یا فرو‌خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی می‌شوند. توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ این‌ پیشنهادات‌ را به‌ کار ببندید و از مواجهه‌‌شدن با نتایج‌ عالی آن شگفت‌زده‌ شوید:
ـ هنگامی‌ که‌ اوضاع‌ بر وفق‌ مرادتان‌ پیش‌ نمی‌رود، با دیگران‌ بد رفتاری‌ می‌کنید. این‌ نوع‌ واکنش‌ دلیل‌ اصلی‌ تمام‌ اختلافات‌ و ناسازگاری‌های‌ مربوط به ‌زندگی‌ مشترک‌ شما محسوب‌ می‌شود.
ـ شما نباید هرگز تصور کنید که‌ به‌ تمام‌ توقعات‌ و خواسته‌های‌ خود می‌رسید و تمام‌ انرژی‌ و قوای‌ خود را در جهت‌ رسیدن‌ به‌ آنها بکار ببندید، در عوض‌ بهترست ‌در حد توانائی‌ خودتان‌ و با رعایت‌ اعتدال‌ در جهت‌ خواسته‌ها و تمایلاتتان‌ پیش ‌بروید. با پیروی‌ از این‌ قاعده‌ درمی‌یابید که‌ خانه‌ای‌ آرام‌، شاد و در صلح‌ و صفاخواهید داشت‌ و اختلافاتتان‌ به‌ حداقل‌ می‌رسند.
ـ گاهی‌ اوقات‌ متأسفانه‌ شما بزرگترین‌ دشمن‌ خودتان‌ می‌شوید، به‌ خصوص‌وقتی‌ که‌ در تلاش‌ برای‌ جلب‌ توجه‌ و تحت‌ تأثیر قرار دادن‌ دیگران‌ هستید، به‌ این‌ترتیب‌ آنها نه‌ تنها جذبتان‌ نمی‌شوند، بلکه‌ از شما روی‌ بر می‌گردانند.
ـ اولین‌ اقدام‌ متوقف‌ ساختن‌ سعی‌ و تلاش‌ زیاد برای‌ جلب‌ توجه‌ است‌، بهتراست‌ به‌ مردم‌ فرصت‌ بدهید که‌ شما را بشناسند. ابتدا باید دریابید چه‌ چیزهایی‌ شمارا تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد، تا بتوانید راحت‌تر دیگران‌ را تحت‌ تأثیر قرار دهید.
ـ گاهی‌ اوقات‌ آن‌ چنان‌ خودخواه‌، خودبین‌، لاف‌ زن‌، خودپرست‌ می‌شوید و منم‌ منم‌ می‌زنید که‌ اطرافیانتان‌ احساس‌ کوچکی‌ و حقارت‌ می‌کنند. بنابراین‌ از شما دوری‌ می‌گزینند.
ـ یک‌ مردادی‌ روشنفکر ذاتاً برای‌ خود ارزش‌ زیادی‌ قایل‌ است‌ و خود راشخص‌ بزرگ‌ و مهمی‌ می‌پندارد، اگر این‌ حالت‌ از کنترل‌ خارج‌ شود و به‌ افراط کشیده‌ شود، موجبات‌ نفرت‌ و بیزاری‌ را فراهم‌ می‌آورد. پس‌ بهتر است‌ یاد بگیرید که ‌به‌ افراد بالا دست‌ و مهم‌تر از خودتان‌ نیز بها دهید تا به‌ شما بها دهند.
ـ از آنجائی‌ که‌ به‌ کرات‌ در معاملات‌ ریسک‌ می‌کنید و غیر‌عاقلانه‌ پول‌ هدر می‌دهید، به‌ خانواده‌تان‌ ضرر می‌زنید و رفاه‌ و آسایش‌ آنها را نیز به‌ خطر می‌اندازید.
ـ لازم‌ است‌ که‌ قبل‌ از هر‌گونه‌ سرمایه‌گذای‌ خوب‌ تحقیق‌ کنید و جوانب‌ کاررا بسنجید و قبل‌ از آن‌ که‌ حتی‌ یک‌ ریال‌ خرج‌ نمائید، با همسرتان‌ مشورت‌ و تبادل‌نظر کنید تا او هم‌ به‌ مشکلات‌ احتمالی‌ آن‌ آگاه‌ شود.

سیاره‌ حاکم‌ بر شما (خورشید) است

خورشید منبع‌ انرژی‌ و حیات‌ روی‌ کره‌ زمین‌ محسوب‌ می‌شود و حدود ۱۵۰ میلیون‌ کیلومتر دورتر از ما قرار دارد. خورشید حدود ۳۰۰۰۰۰ مرتبه‌ سنگین‌تر از زمین‌است‌ و اطراف‌ محور خود را در حدود ۲۷ روز طی‌ می‌کند.

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری راجع‌ به‌ ماه‌ تولد

شیرهای‌ نر شکارگران‌ خوبی‌ به‌ شمار نمی‌آیند، در حقیقت‌ این‌ وظیفه‌ اصلی‌ شیرهای ‌ماده‌ محسوب‌ می‌شود. نرها طعمه‌ خود را به‌ سمت‌ مخفی‌‌گاه‌های‌ خود هدایت ‌می‌کنند و قبل‌ از ماده‌ها به‌ خوردن‌ سهم‌ خود مشغول‌ می‌شوند. شکار شب‌ها یا درمواقع‌ سردتر روز رخ‌ می‌دهد و ساعات‌ گرم‌ به‌ استراحت‌ در سایه‌ اختصاص‌ داده‌می‌شود. یال‌ فقط پشت‌ شیرهای‌ نر رشد می‌کند که‌ این‌ امر می‌تواند یک سال‌ نیز به ‌طول‌ بیانجامد.

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

۱. رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ مرداد ماه‌ (طلائی) است‌.

نام‌ افراد مشهوری که‌ در ماه‌ مرداد متولد شده‌اند

۱. ناپلئون‌ بناپارت‌ (۲۵ مرداد ۱۷۶۹)
۲. جورج‌ برنارد شاو (۵ مرداد ۱۸۵۶)
۳. مائو (۲۷ مرداد ۱۸۹۳)

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا