آشنایی با نقاط ضعف متولدین ماه های سال

با نقاط ضعف متولدین هر ماه آشنا شوید

هر فردی نقاط ضعفی دارد که نمی خواهد دیگران چیزی درباره آن بدانند. ما می ترسیم که دیگران با دانستن نقاط ضعفمان به ما آسیب برسانند اما در واقع این نقاط ضعف مان هستند که ما را قوی می کنند.همه ما آدم ها نقاط ضعف داریم و نباید آن ها را همیشه مخفی کنیم زیرا گاهی اوقات به ما کمک می کنند که به یک شخص بهتر تبدیل شویم. می توان گفت متولدین هر ماه دارای نقاط ضعف های خاصی هستند و این واقعیت نشان می دهد که همه ما آدم ها متفاوت هستیم.

نقاط ضعف

این مطلب به شما کمک می کند که با شناخت نقاط ضعف آدم ها آن ها را بهتر درک کنید. اگر علاقمند به شناخت نقاط ضعف آدم ها هستید ادامه مطلب را بخوانید.

فروردین

متولد فروردین زیاد با شکست خوردن آشنایی ندارد. یکی از نقاط ضعف متولد فروردین این است که نمی تواند “نه” بگوید. به همین دلیل بیشتر مردم از آن ها برای منافع شخصی خودشان استفاده می کنند. اگر متولد فروردین هستید باید “نه” گفتن را یاد بگیرید.

اردیبهشت

متولد اردیبهشت عاشق لذت و خوشگذرانی است و نمی تواند هیچ وقت در مقابل لذت ها مقاومت نشان دهد. او معتاد عشق، رابطه جنسی، غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های گران قیمت است و همیشه بهترین ها را انتخاب می کند.

خرداد

یکی از نقاط ضعف متولد خرداد این است که هیچوقت نمی تواند به وعده هایش وفا کند. او همیشه عهد و پیمانش را فراموش می کند به همین دلیل فردی است غیر قابل اعتماد. اگر متولد خرداد هستید باید هنگام وعده دادن بیشتر مراقب باشید.

تیر

متولد تیر بسیار حساس و عاطفی است. او همه چیز را به خاطر می سپارد: روابط گذشته، اشتباهات گذشته و رویاهای شکست خورده. احساساتی بودن اشکالی ندارد اما بیش از حد درگیر گذشته شدن باعث می شود آینده را نادیده بگیرید.

مرداد

نقطه ضعف متولد مرداد غرور اوست. او نمی تواند بدون توجه عموم و شهرت زندگی کند و زمانی که در جامعه ای به رسمیت شناخته نشود به سختی می تواند دوباره روی پاهای خودش بایستد.

شهریور

متولد شهریور هر چیزی را بیش از حد تحلیل می کند. او همیشه با عقل  منطق تصمیم می گیرد و به همین دلیل کمتر از درک عاطفی برخوردار است. متاسفانه باید بگویم که پاسخ هر چیزی در دنیا با منطق نیست.

مهر

بزرگ ترین نقطه ضعف متولد مهر جنس مخالف است. او زمانی که با یک فرد جذاب ملاقات می کند کنترل خود را از دست می دهد و تا زمانی که قلب او را به دست نیاورد آرام نمی نشیند. هنگامی که به هدفش می رسد دیگر علاقه و اشتیاقش را نسبت به او از دست می دهد. به همین دلیل متولد مهر هیچوقت در رابطه هایش احساس رضایت نمی کند.

آبان

متولد آبان انعطاف ناپذیر است و “همه یا هیچ” شعار همیشگی اوست. زندگی او جنگ بی انتها علیه خودش است به همین دلیل نمی تواند برنده باشد. متولد آبان در مسیر موفقیت خسته، نا امید و گاهی خشمگین می شود.اگر متولد آبان هستید باید کمی هم ریلکس شدن را یاد بگیرید.

آذر

متولد آذر بسیار شاد و با اعتماد به نفس است. بزرگ ترین نقطه ضعف او این است که نیاز دارد مرکز توجه باشد و حاضر است برای مشهور شدن و دوست داشته شدن هر کاری انجام دهد. اگر متولد آذر هستید باید بدانید که شهرت همه چیز نیست بیشتر از هر چیزی باید روی عزت نفس خود کار کنید.

دی

متولد دی به عشق واقعی نیاز دارد. بزرگ ترین نقطه ضعف او بی ریا بودن اوست به طوری که به راحتی می توان به او آسیب رساند. او دوست دارد فردی را پیدا کند که دوستش داشته باشد و مراقبش باشد. متولد دی یک شریک عاطفی وفادار می خواهد که او را به خاطر خودش بخواهد. او همیشه امیدوار است که روزی عشق دلخواهش را پیدا می کند.

بهمن

متولد بهمن فردی شاد و تغییرپذیر است. او همیشه دوست دارد سرگرمی های جدید پیدا کند و همین نقطه ضعف اوست. سرگرمی های بی نهایت باعث می شود نتواند کارهایش را به آخر برساند. اگر متولد بهمن هستید باید یاد بگیرید که یک کار را به اتمام برسانید دوباره کار جدیدی را شروع کنید.

اسفند

متولد اسفند بیش از حد رویایی و رمانتیک است. بزرگ ترین نقطه ضعف او رویاپردازی های بیش از حدش است. البته نمی توان این واقعیت را انکار کرد که رویاها ما را در جهت رسیدن به اهداف کمک می کنند. اما متولد اسفند به قدری رویاپرداز است که واقعیت را کم رنگ می بیند. اگر متولد اسفند هستید سعی کنید در زمان حال زندگی کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا