چگونه ویدیوی دلخواه خود را از شبکه های اجتماعی اینستاگرام ، یوتیوب و… دانلود کنیم؟

محمد سیمری ؛ اختصاصی جدول یاب

شبکه های اجتماعی؛ واژه ای که بخش عمده ای از زندگی روزمره‌ ی ما آدمیان در قرن جدید شده است. شاید می دانید که امروزه بسیاری از مردم و حتی کسب و کارها و برندها درگیر استفاده از شبکه های اجتماعی هستند؛ شبکه هایی که روز به روز در حال افزایش و گسترش خارق العاده ای می باشند و نمی توان در برابر این توسعه ی عظیم، مقاومت کرد!

 

چگونه ویدیوی دلخواه خود را از شبکه های اجتماعی یوتیوب و... دانلود کنیم؟

 

امروزه شبکه های اجتماعی، منبع اصلی کسب درآمد برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به شمار می آیند؛ حتی علاوه بر این، برخی از کسب و کارهای بزرگ و کوچک هستند که به دنبال تبلیغ برند خود در فضای اینترنت می باشند. دقت داشته باشید پلتفرم شبکه های اجتماعی برای استفاده، بسیار ساده و آسان است و حتی بعضی از این شبکه های اجتماعی، سرویس های پولی انجام تبلیغات برای کسب و کارهایی که به دنبال مشتری و مخاطبان جدید می‌ گردند، را ارائه می‌ نمایند.

پس بی شک نمی توان از قدرت شبکه های اجتماعی غافل شد.

توجه داشته باشید برای بهره برداری بهینه از قدرت و ظرفیت شبکه های اجتماعی، بایستی محبوب ترین شبکه های اجتماعی را بشناسید! بد نیست بدانید از جمله محبوب ترین شبکه های اجتماعی عبارتند از فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، فلیکر، اسنپ چت و…

 

شاید برای شما نیز این اتفاق پیش آمده باشد که بخواهید ویدیویی را از شبکه های اجتماعی گوناگون دانلود نمایید! به مثال های زیر توجه کنید.

یوتیوب یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار و محبوب به شمار می آید که امکان آپلود و نمایش انواع فیلم و ویدیو در آن فراهم شده است.  یوتیوب بیش از ۱ میلیارد کاربر مختلف از سراسر نقاط جهان دارد؛ با این وجود یکی از ویژگی های خاص این شبکه اجتماعی، این است که شما نمی توانید در آن اقدام به دانلود ویدیوهایی نمایید که دیگران آن ها را به اشتراک گذاشته اند و برای این مورد بایستی از روش های دیگری بهره گیرید!

پس چنانچه شما از فیلم و یا ویدیویی در شبکه ی اجتماعی یوتیوب لذت ببرید، چگونه می توانید نسبت به دانلود آن به سادگی اقدام نمایید؟

 

چگونه ویدیوی دلخواه خود را از شبکه های اجتماعی یوتیوب و... دانلود کنیم؟

 

استفاده از وب سایت VideoToSave

دقت داشته باشید وب سایت .videotosave.com یکی از بهترین سایت های دانلود از یوتیوب در سیستم عامل اندروید، بدون نرم افزار و با لینک مستقیم است! لازم است بدانید وب سایت .videotosave.com از قابلیت دانلود با لینک مستقیم پشتیبانی می کندو همچنین سرعت دانلود با برنامه ی دانلود منیجر نیز بیشتر خواهد شد!

در وب سایت .videotosave.com یک فیلد برای وارد کردن لینک فیلم و یا ویدیوی یوتیوب وجود دارد، که بایستی لینک فیلم و یا ویدیوی موردنظر خود را در آن وارد نمایید؛ سپس بر روی Download Video کلیک کنید و تمام.

 

استفاده از اپلیکیشن InsTube

اپلیکیشن InsTube یک برنامه کاربردی برای دانلود ویدیو از یوتیوب، قابلیت دانلود فیلم و ویدیو را از یوتیوب به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاوه بر این، کاربران می‌ توانند با استفاده از این اپلیکیشن InsTube نسبت به دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یا حتی فیس بوک نیز اقدام نمایند. البته لازم به بیان این موضوع است که اپلیکیشن InsTube در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است؛ و همچنین قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب در قالب فایل صوتی را نیز برای کاربران خود فراهم نموده است!

 

دانلود فیلم از یوتیوب در پیام رسان تلگرام  یا استفاده از ربات تلگرامی دانلود ویدیو از یوتیوب

پیام رسان تلگرام در کشور ما تقریبا به یک نرم افزار تبدیل شده است! نرم افزاری که در عین عدم دسترسی آسان به آن، بر روی اکثر گوشی های هوشمند نصب است. توجه دشته باشید به علت امکانات بی نظیر پیام رسان تلگرام و با کمک ربات های دانلود از یوتیوب، شما می توانید به دانلود مستقیم و بدون دردسر فیلم ها و ویدیو های مورد علاقه خود از یوتوب بپردازید.

دقت داشته باشید برای دانلود فیلم و ویدیو از یوتیوب در پیام رسان تلگرام، ربات‌ های فراوانی وجود دارد؛ اما یکی از کامل‌ ترین‌ ربات های در دسترس، ربات اختصاصی جدول یاب می باشد! برای استفاده از این ربات تنها کافی است بر روی لینک @dlsaeidbot کلیک کنید و وارد ربات شوید؛ در ادامه این ربات اختصاصی را استارت نمایید و در نهایت لینک فیلم و یا ویدیویی را که می‌ خواهید دانلود نمایید را ارسال کنید و همچنین کیفیت مدنظر خود را انتخاب کنید. در پایان منتظر بمانید تا فیلم و یا ویدیوی مدنظر برای شما ارسال گردد.

 

چگونه ویدیوی دلخواه خود را از شبکه های اجتماعی یوتیوب و... دانلود کنیم؟

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا