کاربردهای جالب خمیر ریش / چگونه رنگ انگشتی خانگی بسازیم؟

 

فرزانه سمندر، اختصاصی جدول یاب: اگر مدتهاست در کمد وسایل آرایشی و بهداشتی خود خمیر ریشی دارید که هرگز استفاده نکرده اید و به کارتان نمی آید می توانید ان را به خانم خانه بدهید تا استفاده بهینه ای از آن بکند.

کاربردهای جالب خمیر ریش

چندین مورد استفاده است که می توانید از خمیر ریش داشته باشید و البته با عنوان این موارد شاید ذهن شما هم موارد جدیدی به یاد بیاورد.

▪ شما می توانید با خمیر ریش برای کودکتان رنگ انگشتی بسازید و دقایقی لذّت بخش برای آنها بسازید، به این صورت که چند قطره رنگ خوراکی به درون ظرفی ریخته و خمیر ریش را به آن اضافه کنید تا رنگ انگشتی آماده شود و کودکان در جاهایی که قابل شستشو می باشد با آنها مشغول شوند.

کاربردهای جالب خمیر ریش

▪ از دیگر موارد کاربردی خمیر ریش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• برق انداختن و تمیز کردن جواهرآلات بهمراه یک مسواک نرم و خمیر ریش؛ خمیر ریش را با کمک مسواک نرم به همه جای زیورآلات خود زده و سپس آبکشی کنید.

• رفع صدای جیرجیر لولای در با کمک دستمال کاغذی و خمیر ریش؛ خمیر ریش را به لولای در زده و سپس با دستمال کاغذی پاک کنید.

• خمیر ریش در تمیزی شیرآلات نیز بکار می آید ؛ طوریکه خمیر را روی یک دستمال زده و سپس شیرآلات را با آن تمیز کنید و از نتیجه آن متعجب شوید.

• پاک کردن لکه فرش ؛ اگر فرش شما لک شده کمی خمیر ریش روی آن اسپری کنید و بعد با یک اسفنج تمیز انرا پخش کنید و سپس فرش را با یک دستمال نمدار پاک کنید و منتظر بمانید تا خشک شود و بعد روی آن را جاروبرقی بکشید.

کاربردهای جالب خمیر ریش

• یک مورد کاربردی دیگری که می توانید با خمیر ریش انجام دهید زمانی است که دست شما یا قسمتی از بدنتان رنگی یا حتی لاک ریخته شده می توانید آن قسمت را با خمیر ریش پاک کنید.

• تابستان است و سوختگی ناشی از آفتاب بسیار می باشد شما می توانید قسمت سوخته بدنتان را با خمیر ریش بپوشانید تا خنک شود و دردش ساکت شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا