خصوصیات رفیق های اردیبهشتی شما چیه؟

احتمالاً در بین دوستان خود حتماً یک اردیبهشتی ماهی دارید که نمی توانید فراموشش کنید ، پس بهتره از خصوصیاتش بیشتر ردانید تا پیوند دوستی تان محکم تر شود؛

خصوصیات  اردیبهشتی

ماه اردیبهشت دومین ماه از منطقه البروج است که سمبل ثروت و چیزهاى مادى و زمینى است.سرمایه گذاریهایى که در ارتباط با زمین انجام مى گیرند مانند سرمایه گذارى در املاک,باغبانىعلمى,صنعت الوار و چوب برى,معدن,نفت و کشاورزى,براى متولد اردیبهشت بسیار متناسب هستند.معمولا متولد اردیبهشت از طریق این نوع سرمایه گذاریها ثروتمند مى شوند.

این افراد دارای احساساتی تند بوده و در مقابل عوامل بیرونی، واکنش تند و سریع نشان می‎دهند و به همان سرعت نیز آرام می‎گیرند. این افراد اغلب عصبی مزاج بوده دارای خلق متغیر هستند و به راحتی در کارها و تصمیمات خود، تغییر موضع می‎دهند .

متولدین این ماه از لحاظ خانوادگی رفتاری گرم و محبت‎آمیز دارند و به خوص نسبت به پدر و مادر احساس مسئولیت می‎کنند. این افراد در دوستی ثابت قدم بوده اما شراکت آنان در امور اقتصادی سودبخش نخواهد بود .
متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ با صلابت‌، اهل‌ عمل‌، با اراده‌ و قاطع‌ هستند، در حقیقت‌ ازچنان‌ قدرت‌ اراده‌ بالایی‌ برخوردارند که‌ نمی‌شود آنها را بر خلاف‌ میلشان‌ وادار به‌انجام‌ کاری‌ کرد، آنها با طیب‌ خاطر و مشتاقانه‌، صادقانه‌ و وفادارانه‌ از شخصی‌ که‌ به‌او اطمینان‌ و اعتماد دارند، پیروی‌ می‌نمایند. آنها افرادی‌ ثابت‌ قدم‌، متعادل‌،شهروندانی‌ مقرراتی‌ و طرفدار آرامش‌ هستند. آنها برای‌ مادیات‌ اهمیت‌ خاصی‌ قائلندو هرگز در رابطه‌ با استفاده‌ از قدرتشان‌ برای‌ کسب‌ آرامش‌ به‌ شک‌ و تردید نمی‌افتند.
آنها از نظر روحی‌ و روانی‌ خیلی‌ تیزهوش‌، واقع‌ بین‌ و معقول‌ هستند، ولی‌ در عین‌حال‌ باعقیده‌ای‌ راسخ‌ بر نقطه‌ نظرات‌ و عقاید خود اصرار می‌ورزند و همیشه‌ تابع‌الگوها و قالب‌های‌ پذیرفته‌ شده‌ و معتبر تجربی‌ هستند. شخصیت‌ آنها قابل‌ اعتماد،تغییرناپذیر، دوراندیش‌، مقتصد، حساب‌ شده‌، دقیق‌، جدی‌ است‌ و در مواجهه‌ بامشکلات‌ افرادی‌ تزلزل‌ناپذیر و نستوه‌ هستند. عادات‌ بد و عیوب‌ آنها در حقیقت‌ ازپاکدامنی‌ و خوبی‌هایشان‌ سرچشمه‌ می‌گیرند و تحت‌ شرایطی‌ به‌ اوج‌ خود می‌رسند،تحت‌ چنین‌ شرایط نادر و استثنایی‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ می‌توانند با یکدندگی‌عجیبی‌ و به‌ طرز زجرآور و آزار دهنده‌ای‌ حق‌ به‌ جانب‌ شوند و بدون‌ استفاده‌ ازقدرت‌ خلاقیتشان‌ تبدیل‌ به‌ اشخاصی‌ خشک‌، سخت‌ گیر، جدی‌، مقرراتی‌، اهل‌ جرو بحث‌، خسته‌ کننده‌ و بهانه‌گیر شده‌ و به‌ یک‌ زندگی‌ یکنواخت‌ و خودبینانه‌ ادامه‌دهند. اگر به‌ آنها کوچکترین‌ توهین‌ و یا بی‌احترامی‌ شود، آن‌ را مدت‌ها در فکرشان‌سبک‌ و سنگین‌ می‌کنند و مرتب‌ به‌ آن‌ شاخ‌ و برگ‌ داده‌ و در نهایت‌ به‌ شدت‌ آزرده‌خاطر و خشمگین‌ می‌شوند. متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ خواه‌ شخصیتی‌ مثبت‌ داشته‌باشند و خواه‌ منفی‌، همواره‌ به‌ شخصی‌ نیازمندند که‌ به‌ آنها آفرین‌ و مرحبا بگوید وعزت‌ نفس‌ و غرورشان‌ را تقویت‌ کند. اگرچه‌ اکثر متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ تا به‌ این‌اندازه‌ افراطی‌ نیستند.

آنها دوستانی‌ وفادار، صادق‌، دست‌ و دلباز، بزرگوار، بلند نظر و شدیدا عاطفی‌هستند، آنها عمدتا با اشخاصی‌ که‌ در حد شأن‌ اجتماعی‌ آنها هستند، دوست‌می‌شوند. در حقیقت‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ برای‌ دوستی‌ ارزشی‌ خاص‌ قائلند و به‌دوستانشان‌ بی‌نهایت‌ وفادار می‌مانند. در مجموع‌ آنها رئوف‌، دلرحم‌، آرامش‌ بخش‌،دلنشین‌، با ملاحظه‌، خونسرد، خوش‌ قلب‌، متواضع‌، محجوب‌، کم‌ توقع‌، با حیا وفروتن‌ هستند و خیلی‌ دیر عصبانی‌ می‌شوند و از دعوا و ناراحت‌ کردن‌ دیگران‌ به‌شدت‌ اجتناب‌ ورزیده‌ و از آن‌ بیزارند. اگرچه‌ اگر تحریک‌ شده‌ و کاسه‌ صبرشان‌ لبریزشود، بی‌نهایت‌ خشن‌ و تندخو می‌شوند، گویی‌ در آن‌ حالت‌ تمام‌ خویشتن‌ داری‌خویش‌ را از دست‌ می‌دهند. هم‌ چنین‌ زمان‌ شوخ‌ طبعی‌ و بذله‌گویی‌ آنها غیرقابل‌پیش‌ بینی‌ است‌ و اصلا نمی‌توان‌ حدس‌ زد که‌ آنها چه‌ زمانی‌ به‌ تفریح‌ و سرگرمی‌ نیازدارند.

خصوصیات  اردیبهشتی

متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ در محل‌ کارشان‌ اشخاصی‌ کوشا، جدی‌، سخت‌ کوش‌ و خبره‌هستند و از این‌ که‌ احتمالا دستهایشان‌ در حین‌ کار کثیف‌ شود، اصلا وحشتی‌ ندارند.آنها در حین‌ کار افرادی‌ قابل‌ اعتماد، واقع‌ بین‌، هوشمند، منظم‌ و بلند پرواز هستند وبه‌ راحتی‌ از مافوقان‌ و رؤسای‌ خود اطاعت‌ می‌کنند. آنها در زندگی‌ روزمره‌شان‌افرادی‌ مسؤولیت‌پذیر و مطمئن‌ هستند و به‌ همین‌ دلیل‌ نیز احتمال‌ تغییر و تحول‌ واخراجشان‌ از محل‌ کار خیلی‌ کم‌ است‌. آنها در امر تجارت‌ و کسب‌ و کار خلاق‌هستند و حقیقتا مزد پرکاری‌ و خلاقیت‌شان‌ را دریافت‌ می‌کنند. آنها می‌توانند دربسیاری‌ از حرفه‌های‌ متعدد و گوناگون‌ به‌ اوج‌ شکوفایی‌ خود برسند:

آنها اشخاصی‌ احساساتی‌ و کمی‌ هم‌ خجالتی‌ و کمرو هستند و هیچ‌ غل‌ و غشی‌ در این‌زمینه‌ ندارند. آنها همسرانی‌ خانه‌ دوست‌، صادق‌، باوفا، ثابت‌ قدم‌، با ملاحظه‌، دقیق‌ ووالدین‌ مهربان‌ و دلسوزی‌ به‌ شمار می روند و از همسر و فرزندانشان‌ توقع‌ زیادی‌ندارند. البته‌ گهگاهی‌ بیش‌ از حد حسود و انحصارگر می‌شوند ولی‌ همیشه‌ به‌ موقع‌ به‌دعوا خاتمه‌ داده‌ و با یک‌ شوخی‌ بجا کینه‌ و کدورت‌ را از دل‌ همسر و فرزندانشان‌ درمی‌آورند. اگر همسرشان‌ به‌ احساسات‌ پرشور آنها بها ندهد و آنها را برنجاند، آنها کینه‌سختی‌ به‌ دل‌ می‌گیرند، اگرچه‌ اگر حریف‌ در این‌ طور مواقع‌ و در نیمه‌های‌ راه‌ حتی‌ کوچک‌ترین‌ تلاشی‌ بکند تا رنجش‌ و دلخوری‌ را از دلشان‌ بیرون‌ آورد، آنها بخشنده‌و بلند همت‌ می‌شوند
متولدین این ماه دریای صبر و بردباری هستند. فقط کافی است منابع و فرجه کاری را به آنها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده ملالت آور بوده. این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدارها و معلم های خوبی خواهند شد، چون اینکارها نیازمند صبر و استقامت است.

متولد ماه اردیبهشت ترجیح می دهد محکم قدم بردارد و محکم حرف بزند. او مثل صخره های جبل الطارق استوار است.مشاهیر متولد اردیبهشت:
ویلیام شکسپیر
بالزاک
کاترین کبیر
گری کوپر
الیور کرامول
سالوادور دالی
ملکه الیزابت دوم
الا فیتز جرالد
هنری فوندا
زیگموید فروید
ادری هپبورن
برتراند راسل
بارابرا استرایسند
هیتلر
و اما عشق…..
او جذاب است و عشقش تا حدی نفسانی است البته این به معنی ضعیف النفس و سست عنصر بودن او نیست.برای او عشق اهمیت بسیار دارد و اگر عاشق شود عاشقی فداکار خواهد بود.
فرزند اردیبهشت مانند ونوس به عشق و زیبایی ان ایمان دارد و به دنبال دستیابی به عشقی جاودان است.
در عشق او می خواهد نقش خود و معشوقش را به روشنی بداند.برای او ثبات و امنیت از هر چیزی مهمتر است.در صورتی که به رابطه عاشقانه خود اطمینان نداشته باشد دچار تردید می شود.هنگامی که صحبت از تعهد به میان می اید معمولا صبر میکند تاابتدا طرف مقابل تعهد خود را ثابت کند و بعد خود را در این تعهد شریک می کند.

متولد اردیبهشت جذب جنس مخالف میشود ولی دنبال او راه نمی افتد. او دلش میخواهد بجای اینکار دیگران را به طرف خود بکشد. اگر شما دلتان میخواهد با او معاشرت کنید خودتان به سراغش بروید.برای این روح سرسخت و شاد عشق و محبت به معنای لمس کردن و تماس جسمی می باشد و به مالکیت شدیدا معتقد است و او محبت را میطلبد و آنرا با تمام احساساتش پاسخ می گوید
اما او هنوز نیاموخته است که عشق را تجزیه و تحلیل کند و معنا و ارزش حقیقی آن را دریابد.او باید محبت را لمس کند تا مطمئن باشد که محبت وجود دارد او داشتن را به وسیله ی لمس کردن اشیا و اطرافیان فرا می گیرد.

برای او عشق یک غریزه است

خصوصیات مثبت متولدین ماه اردیبهشت:صبر و تحمل ،اراده ، ،اراده ،ثبات رای و شیرینی رفتار،تصمیم گیری و اراده ،دقت عمل،احساس همبستگی و همدردی ،سنجش و دقت

خصوصیات منفی متولدین ماه اردیبهشت: تعصب بیجا در رابطه با عقاید شخصی،لجاجت،سرسختی ،خودرایی ،بی گذشتی و بی منطقی،کله شقی ،منفعت طلبی ،احساس مالکیت

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا