چگونه می توانیم اس ام اس های تبلیغاتی را در اپراتور ایرانسل قطع کنیم؟

 از جمله مهم ترین روش های تبلیغات امروزی، فرستادن پیام کوتاه به گوشی های تلفن همراه است. این نوع تبلیغات با توجه به قیمت مناسب، بسیار رایج شده است. اما در طرف دیگر، برخی از کاربران تلفن همراه از این تبلیغات خسته شده اند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که میخواهید این پیامک ها را قطع کنید این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

برای غیرفعال کردن دریافت پیام های تبلیغاتی ایرانسل می‌توانید با شماره گیری ۷۰۰ (از طریق خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کرده و درخواست عدم دریافت اس ام اس تبلیغاتی را ثبت کنید.

در صورت تمایل به عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی، می‌توانید عدد ۲ را به ۵۰۰۵ بفرستید. همچنین در صورت تمایل جهت دریافت مجدد پیامک های مذکور، می توانید درخواست خود را به سادگی و از طریق ارتباط با مرکز تماس ایرانسل مطرح نمایید.

طرح سامانه ۸۲۸۲ ایرانسل

زمانی که یکی از طرح های پیامکی ۸۲۸۲ ایرانسل را فعال کرده اید ، این پیامکها از اعتبار شما کم می کند، برای غیر فعال کردن این پیامک ها مراحل زیر را اجرا کنید.

۱-با خط خود یک پیامک به ۱۳۱ فرستاده تا رمز ورود به ویترین ایرانسل به شما ارسال شود.

۲-به سایت ویترین ایرانسل رفته (Vitrin.irancell.ir) و در بالای سایت گزینه ورود به سیستم را بزنید.

۳- در بخش شناسه شماره موبایل خود را به صورت ********۹۸۹۳ وارد نمایید و در بخش رمز عبور دریافتی توسط پیامک را وارد نمایید.

۴-در مرحله آخر به “سرویس مبتنی بر پیام کوتاه” رفته و در قسمت “شارژ خودکار- بسته های من”  همه طرح هایی که فعال کرده اید لغو اشتراک کنید.

طرح سامانه ۸۶۸۶ ایرانسل

اگر  از شماره ۸۶۸۶ ایرانسل پیامکی دریافت می کنید، عبارت laghv pishvaz  یا laghv را به  شماره ۸۶۸۶ ارسال کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا