بهترین برنامه ادیت عکس چیست؟ – معرفی ۵ نرم افزار برتر ویرایش تصویر

وبلاگ جدولیاب در این مطلب به شما بهترین نرم افزارها و برنامه ادیت عکس را معرفی می نماید. شما چه صرفاً با تلفن هوشمند خود عکاسی کنید یا عکاسی حرفه ای باشید که در استودیو کار می کنید ، برای سازماندهی ، بهینه سازی و ویرایش عکس های دیجیتالی خود به نرم افزاری نیاز دارید. فناوری دوربین با سرعت فوق العاده ای در حال پیشرفت است: تلفن های هوشمند امروزی از وسایل و تجهیزات صوتی و تصویری چند سال پیش قدرتمندتر هستند و دوربین‌های حرفه ای از مرز ۱۰۰ مگاپیکسل عبور کرده اند. نرم افزار ویرایش عکس با ویژگی های قدرتمندتر همچنان در حال پیشرفت است. افرادی که با آیفون ۱۲ پرو با سه دوربین یا با SLR دیجیتالی پیشرفته عکاسی می کنند ، هر دو به ظاهر خود اهمیت می دهند. برای به دست آوردن بهترین نتایج ، باید عکسها را در رایانه خود وارد کنید تا آنها را سازماندهی و ادیت کنید ، بهترین آنها را انتخاب کنید ، آنها را کامل کنید و آنها را به صورت آنلاین چاپ یا به اشتراک بگذارید. در اینجا ما بهترین انتخاب ها را در نرم افزار ادیت عکس متناسب با هر عکاس ارائه می دهیم.

برنامه فتوشاپ

02 فتوشاپب

مشخصات فنی:

ارائه شده در پلتفرم ها: Windows ، MacOS ، iOS (فقط iPad)

توسعه دهنده: Adobe قیمت: از ۹.۹۸ پوند (در ماه)
بهترین ویژگی: عکاسی ابری خلاق
 سایت :  Adobe
نقاط مثبت  : ارائه جدیدی  روی iPad – +مجموعه ویژگی های باور نکردنی جدید و به روز ۲۰۲۱
نقاط منفی: خرید اشتراک سالیانه

سیستم مورد نیاز برای اجرای فتوشاپ

سیستم عامل مک macOS

  • Multicore Intel processor with 64-bit support
  • macOS version 10.13 or higher
  • رم: ۲GB (8GB recommended)
  • انویدیا جی فورس GTX 1050   یا معادل آن و بالاتر

سیستم عامل ویندوز Windows

  • پردازنده اینتل یا AMD با پشتیبانی ۶۴ بیتی ؛ ۲ گیگاهرتز یا سریعتر
  • Windows 7 (64-bit) or Windows 10 (64-bit)
  • ۲GB RAM (8GB recommended)
  • انویدیا جی فورس GTX 1050   یا معادل آن و بالاتر

بدون تردید آخرین ورژن برنامه فتوشاپ یکی از برترین نسخه های ارائه شده فتوشاپ می باشد . فتوشاپ ویژگی های خارق العاده‌ای دارد .شما در این محیط کوچک بهترین ویرایش ها و نوآوری های بزرگی را انجام خواهید داد

اگر عکاس ، هنرمند دیجیتال یا طراح تجربی هستید ، قطعاً این نرم افزاری است که باید از آن استفاده کنید – به خصوص اگر در جریان کار خود بین رشته ای هستید. اگرچه فتوشاپ دارای عملکرد انیمیشن قوی است ، اما اگر از برنامه متحرک گرافیکی مستقل برای ایجاد محتوای سه بعدی استفاده می کنید ، ممکن است گزینه ۴d بهتر باشد، اگر شما به طور منظم با طراحان دیگر همکاری می کنید ، یا از نرم افزارهای دیگر Adobe استفاده می کنید ، فتوشاپ یک ابزار ارزشمند است.

برای دسترسی به آموزش جامع فتوشاپ، ارائه شده در وبسایت فرادرس به لینک زیر مراجعه کنید.

• مجموعه آموزش فتوشاپ (Photoshop) — کلیک کنید

 برنامه Affinity Photo 

03 Affinity Photo

مشخصات فنی
پلتفرم ها: Windows ، MacOS ، iOS (فقط iPad)

توسعه دهنده:  شرکت Serif

نشانی سایت این نرم افزار: Affinity
نقاط مثبت : پرداخت هزینه فقط یکبار ، ویژگی های کامل و جامع و جدید
 

برنامه Affinity Photo یک برنامه ویرایش عکس با استاندارد حرفه ای و بدون قیمت بالا است. ابزارهای خارق‌العاده این برنامه شاما: نقاشی دیجیتال ، ویرایش خام ، روتوش حرفه ای و ایجاد ترکیبات چند لایه است. سایر ویژگی ها شامل اصلاح پیشرفته لنز و بهترین کاهش نویز در کلاس است که امکان کنترل کامل تصاویر با نتایج با کیفیت را فراهم می کند.

این نرم افزار برای پلتفرم iPad  یک برنامه اختصاصی درنظر گرفته است . اولین ابزار حرفه ای ویرایش عکس که به تبلت توجه می کند ، در سال ۲۰۱۷ به عنوان اپلیکیشن Apple انتخاب شد. 

اگر ربه روتوش عکس علاقمندید، مطالعه مقاله زیر در سایت فرادرس به شما توصیه می شود. برای دسترسی به مقاله ذکر شده، به لینک زیر رجوع کنید.

• روتوش عکس، آموزش و معرفی مهم‌ترین روش‌ها و تکنیک‌ها — کلیک کنید

برنامه CyberLink PhotoDirector 365

04 CyberLink PhotoDirector 365

سیستم مورد نیاز برای نصب CyberLink PhotoDirector 365

  •  میکروسافت ویندوز نسخه های ۱۰, ۸/۸.۱, ۷ (۶۴ bit OS only)
  • سیستم عامل مک نسخه های  ۱۰.۱۴, macOS 10.15
  • حافظه: Intel Core i-series or AMD Phenom II and above
  • گرافیک: ۱۲۸ MB VGA VRAM or higher
  • رم : ۴GB required (For AI style transfer, 8GB or above recommended)
  • فضای خالی هارد: ۲GB

CyberLink PhotoDirector 365 بسیاری از ابزارها و ویژگی های استاندارد ویرایش تصویر را ارائه می دهد و برخی از ترفندهای هوشمند مصنوعی مانند فرم دهی خودکار بدن ، ابزار پوست و صورت و برخی جلوه های نورپردازی و انیمیشن را ارائه می دهد. رابط کاربری برای هر کسی که به کار در فضای دیجیتال عادت کرده است به اندازه کافی کاربر پسند است و سریع و قابل اعتماد است.

این ابزار دارای اشکالات منحصر به فردی دارد، با غلط املایی و اشکالات کمی که ممکن است کاربران قدرت را منصرف کند. با این وجود ، اشتراک ماهانه ارزان و ویژگی های ویرایش سطح بالا مانند سطوح و تنظیم رنگ ، این ویژگی را برای خلاقانی که گهگاه برای ویرایش تصاویر به نرم افزار اختصاصی نیاز دارند  گزینه مناسبی می سازد. 

PhotoDirector 365 پنل های ویرایش را در بالا به دو بخش تقسیم می کند و صرف نظر از اینکه در کدام قسمت مشغول به کار هستید ، قابل مشاهده هستند. اگر به پنل دیگری بروید ، نرم افزار ذخیره سریع یک نسخه مجازی را برای جلوگیری از اتلاف وقت در صورت ویرایش پیشنهاد می کند. شما قبلاً زمان زیادی را در کار خود صرف کرده اید – این درخواست کوچک مطمئناً بسیاری از کاربرانی را که در غیر اینصورت خراب می شوند ، از دست خواهند داد. یا اگر به سادگی سعی می کنید سبک ها را با تصاویر یا محتوای ویدئویی موجود مطابقت دهید ، این برنامه جستجوی رنگ به شما کمک می کند تا مجموعه ای از تنظمیات از پیش تنظیم مفید را انتخاب کنید.

برنامه Luminar AI

05 Luminar AI

هدف از برنامه  Skylum Luminar AI سرعت بخشیدن به ویرایش و ادیت عکس است تا عکاسان بتوانند زمان بیشتری را صرف ویرایش و نوآوری های خودشان کنند ، و باید بگوییم که این کار را به خوبی انجام می دهد. از هوش مصنوعی برای پیشنهاد گزینه های ویرایش استفاده می کند که می تواند عکس های سبک های مختلف را افزایش دهد. این می تواند بهترین الگوها را برای بهبود تصاویر پیشنهاد کند و دارای ابزارهایی است که می تواند به آسانی آسمان ، لهجه ها ، پوست ، صورت و حتی چشم ها را تغییر دهد. این نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی با هزینه یکبار مصرف بسیار مناسب ، مطمئناً ارزش بررسی دارد.

برنامه inPixio Photo Studio

06 inPixio Photo Studio

برنامه InPixio Photo Studio یکی دیگر از گزینه هایی است که ویژگی های جالبی را برای ادیت عکس ارائه می دهد. استفاده از آن بصری و آسان است و نسبت به قیمت و الزامات سیستم بسیار خوب عمل می کند. نسخه جدید آن مجموعه ای از ویژگی های جدید از جمله جایگزینی آسمان (مفید ، اگر نه همیشه واقعی ترین حالت ممکن) و تاری پس زمینه در نسخه Pro ، به علاوه UI و محتوای جدید مونتاژ عکس در هر دو نسخه معمولی و حرفه ای را اضافه می کند.

سهولت استفاده ، این ابزار را به یکی از قابل دسترس ترین ویرایشگرهای عکس برای مبتدیان تبدیل می کند و اجازه می دهد تغییرات سریع در هیچ زمانی انجام شود. پاک کن زمینه هوش مصنوعی و ابزار برش بهبود یافته مخصوصاً برای ایجاد برش های بسیار سریع مفید هستند. با نسخه حرفه ای ، شما همچنین قابلیت بزرگنمایی عکس inPixio برای بزرگنمایی و Photo Focus برای تیز کردن را دریافت می کنید ، دو ابزار مخصوص کار که می توانند جداگانه استفاده شوند.

برنامه Pixlr X / Pixlr E

07 Pixlr X Pixlr E

برنامه Pixlr X و Pixlr E یکی از بهترین برنامه ادیت عکس است . سریع و آسان برای استفاده همگان هستند ، چه در مرورگر وب یا تلفن همراه. Pixlr X دارای قابلیت مفیدی است که به شما امکان می‌دهد ویرایشهای غیر مخرب در تصاویر خود انجام دهید و به شما امکان می دهد هر ویرایش را در هر زمان تغییر داده و تنظیم کنید. یک مزیت دیگر این است که می توانید از برنامه در Dropbox استفاده کنید ، که آن را به یک مجموعه عالی برای کار مشترک تبدیل می کند. این تنظیمات ، فیلترها و متون معمول را ارائه می دهد که برای کاربران Pixlr آشنا بوده و مطمئناً تازه واردان را خوشحال می کند. Pixlr E همان ابزار ویرایش عکس کلاسیک را با افزودن برخی موارد اضافی برای حرفه ای ها ارائه می دهد.

تا کنون در مجله فرادرس، مقالات و آموزش‌های متنوعی را در موضوع «آموزش ادیت عکس» منتشر شده است. در ادامه برخی از این مقالات مرتبط با این موضوع لیست شده اند. برای مطالعه هر مقاله، لطفا روی عنوان آن کلیک کنید.

ایجاد زمینه‌ مات با فیلتر Lens Blur در فتوشاپ — آموزک [ویدیوی آموزشی]

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا