چگونه در خانه موهایمان را فر کنیم؟

 

فرزانه سمندر ، اختصاصی جدول یاب

برای فر کردن مو اولین گزینه که به نظر می آید بابلیس است چون فکر می کنیم بدون دردسر و سریع موها را فر می کند ، این وسیله در اکثر لوازم آرایشی ها وجود دارد و می توانید تهیه کنید.
برای فر کردن مو با بابلیس از عقب سر باید شروع کنید چون اگر از بالای سر شروع کنید موهایتان حسابی کوتاه به نظر می رسد، موها را مستقیم نگه دارید و بعد به دور قسمت فلزی آن تا نزدیک بدنه بپیچید ، بهترین حالت فر کردن پیچیدن مو به زیر است ، ابتدا پشت و اطراف سر را فر کنید و در انتها قسمت جلوی سر را.

در خانه موهایمان را فر کنیم

اگر بابلیس در اختیار ندارید می توانید با چند روش خانگی نیز موهایتان را فر کنید ، چند نمونه از روش هایی که برای فر کردن مو مناسب می باشد را در زیر عنوان کرده ایم:

لیمو
با نیمی از لیمو موهایتان را آغشته کنید تا قسمت هایی را که جدا کرده اید کاملا خیس به نظر بیاید و بعد موها را شانه کنید و سپس بیگودی های فومی را دور موها بپیچید. می توانید بجای استفاده مستقیم لیمو از اسپری آب و لیمو استفاده کنید.

اتوی مو
برای فر کردن مو با اتوی مو ، باید موهایتان را به دسته های کمتری قسمت کنید و دور اتو بپیچید طوری که نوک موها در دستتان باشد ، اتو را ۴۵ درجه بچرخانید و به سمت پائین بکشید. همانطور که دستتان با اتو به سمت مایان مو کشیده می شود اتو به حالت برعکس می شود . بعد از پایان کار موها را با انگشتان خود کنی باز کرده و حتی می توانید برای خوش حالت شدنش سرم ضد وز به موها بزنید .اگر انتهای مویتان را به سمت داخل بدهید حالت زیباتری می گیرد.

در خانه موهایمان را فر کنیم

دستمال کاغذی
بعد از شستن موها رطوبت اضافه آن را بگیرید ، می توانید مواها را بدون شستن نیز مرطوب کنید البته با اسپری کردن آب روی موهای خود. موهایتان را به دسته های کوچک قسمت کنید و دور دستمال کاغذی بپیچید و به بالای سر رول کنید تا قسمت انتهای مو و در آخر دوسر دستمال ها را گره بزنید تا حالت خود را از دست ندهد، بقیه قسمت اای مو را نیز به همین حالت بپیچید و با همین وضعیت شب تا صبح را سپری کنید ، صبح دستمال ها را باز کرده و با انگشتان خود به موهایتان حالت بدهید و در صورت نیاز اسپری فیکس کننده به موهایتان بزنید تا زمان بیشتری در این حالت بماند. این روش یک روش سنتی و بدون آسیب خانگی است که فر موهایتان را طبیعی تر جلوه می دهد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا