با سرگرمی های سلبریتی های خارجی آشنا شوید

جدولیاب، ترجمه: پردیس کیانی : سرگرمی ها به ما کمک می کنند که لحظات خالی زندگی مان را پر کنیم و این فرصت را برایمان فراهم می کنند تا در زمان های آزادمان کمی ریلکس کنیم. شما ممکن است از مطالعه کردن، اسکی رفتن یا یوگا به عنوان سرگرمی استفاده کنید. پس حتما هیجان زده خواهید شد که بفهمید سلبریتی ها هم از همین دست سرگرمی ها برای گذراندن وقتشان استفاده می کنند.

۱- آنتونیو باندراس- طراحی مُد

آنتونیو-باندراس

همه ی شما آنتونیو باندراس را به خوبی می شناسید. او با ایفای نقش زورو خود را به خوبی به عرصه ی سینما معرفی کرد. این بازیگر ۵۸ ساله به تازگی طراحیِ مد را به عنوان سرگرمی اش انتخاب کرده است. او در کلاس های طراحی در مرکز سَن مارتین (یکی از مهم ترین مدارس طراحی مُد) ثبت نام کرده است.

۲- پرنس ویلیام و کِیت میدلتون- شیرجه در اعماق دریا

پرنس-ویلیام-و-کیت-میدلتون

آنها ممکن است یکی از دوست داشتنی ترین خانواده های سلطنتی باشند، که سرگرمی شان هم بسیار متفاوت و جذاب است. پرنس و همسرش برای تفریح و سرگرمی به عمق ۹۸ پایی دریا شیرجه می زنند بدون آن که مربی آموزشی در کنارشان باشد.

۳- جان تراولتا- عشق پرواز

جان+تراولیتا

جان تراولتا بازیگری که با فیلم های درخشانی مانند: Pulp Fiction-Face Off شناخته می شود، از دوران کودکی عاشق هواپیما و پرواز کردن بوده است. سرگرمی او تنها داشتن هواپیما شخصی نیست، او همچنین خلبان زبردستی است.

۴- آنجلینا جولی- کلکسیون کاردهای متفاوت

آنجلینا-جولی

جولی بازیگر و مادر ۷ فرزند عاشق جمع آوری انواع چاقوها، از دوره های مختلف تاریخی است. بعضی از قطعه های کلکسیون او از دوره ی رنسانس و چند مدل از خنجرهای پزشکی است. او همچنین به جمع کردن شمشیر و چاقوهای آنتیک معروف است.

۵- بروس ویلیس- نواختن ساز دهنی

در سال ۲۰۱۳ بروز ویلیس سرگرمی اش را با مردم به اشتراک گذاشت. او در برنامه ی زنده ی شنبه شب در شبکه NBC  قطعه ای با ساز دهنی نواخت. اما چه کسی می تواند آواز خواندن او را نادیده بگیرد.

۶- سیلوستر استالونه- عاشق نقاشی کردن

سیلوستر استالونه

چه کسی باور می کند کسی که با ایفای نقش های راکی و رمبو معروف شده است، عاشق نقاشی کردن است؟ این بازیگر آمریکایی که بیش از ۵۰ فیلم بازی کرده است عاشق کار کردن با آبرنگ و رنگ روغن است. بعضی از آثار او به نمایش گذاشته شدند و بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار فروخته شدند.

۷- جنیفر گارنر- نواختن ساکسیفون

جنیفر گارنر

یکی دیگر از سلبریتی هایی که به موسیقی و نواختن ساز علاقه مند است جنیفر گارنر است. ساکسیفون تنها سرگرمی ستاره ی فیلم Dallas Buyer’s Club نیست، او ساز زدن را به طور حرفه ای از دوران دبیرستان آموخته است.

 

۸- سوزان ساراندون- تنیس روی میز

سوزان ساراندون

سوزان ساراندون، بازیگر قدیمی که نقش های برجسته ای در کارنامه اش دارد، بازی تنیس روی میز را برای سرگرم کردن خود انتخاب کرده است. بازیگر فیلم تلما و لوییز در اوقات فراغت خود دوستانش را به این بازی دعوت می کند.

۹- میلا کونیس- پِلی استیشن

میلا کونیس

زمانی که این بازیگر پر طرفدار مشغول بازی در فیلم یا نگه داری از فرزندانش نباشد، عاشق این است که خود را با پلی استیشن سرگرم کند. بازی مورد علاقه ی او World Of Warcraft است، بازی ای که خیلی از ما مردمان معمولی عاشق آن هستیم.

۱۰- جرد لتو- کوهنوردی

جرد لتو

این بازیگر جذاب و پر طرفدار برای تفریح و سرگرمی به کوهنوردی می پردازد و روی زیباترین کوه های دنیا اسکی می کند. او چند عکس از نفس گیر ترین طلوع های خورشید در توییتر خود منشتر کرده است.

۱۱- تایگر وود- ماهیگیری

تایگر وود

مشهور ترین بازیکن گلف دنیا در روزهای تعطیل خود به ماهیگیری می پردازد. این بازیکن چند عکس مورد علاقه اش از ماهیگیری را در وبسایتش به اشتراک گذاشته است.

۱۲- التون جان- کلکسیون عینک های خاص

التون جان

سِر التون جان از مشهورترین آهنگ سازان و خوانندگان دنیا، چشم های تیز بینی برای عینک ها دارد. (بخصوص قاب عینک های خاص) کلکسیون او شامل عینک هایی است که طراحان یک عدد از آنها را تولید کرده اند. او همچنین عاشق جمع آوری ماشین و عکس های قدیمی است.

۱۳- تیلور سوئیفت- بافتن دستکش

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت خواننده و ترانه سرایی که دارای جوایز زیادی در این عرصه است، زمان آزادش را صرف بافتن دستکش برای کریسمس می کند. دستکش های دستبافت او شامل طرحی از درخت کریسمس است و البته درخشندگی از خصوصیات دستکش های اوست.

۱۴- تام هنکس- ماشین تحریر

تام هنکس

برای بازیگر نقش فارست گامپ، ماشین تحریر زیباترین وسیله است. او بسیاری از ماشین های تحریر دستیِ قدیمی را در خانه اش نگه داری می کند، که بعضی از آنها هنوز هم کار می کنند.

۱۵- رابرت پتینسون- نواختن گیتار و پیانو

رابرت پتینسون

این بازیگر بریتانیایی که از بهترین خون آشام های سینماست، عاشق نواختن گیتار و پیانو است. عاشقان فیلم Twilight می دانند که او قطعه ای در این فیلم خوانده و نواخته است.

 

منبع: jetss

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا