عکسی عجیب از پادشاه تایلند به همراه بیست زن در قرنطینه

در این مطلب، عکسی عجیب از پادشاه تایلند به همراه بیست زن در قرنطینه خانگی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. ماها واجیرالونگکورن ، پادشاه تایلند به همراه بیست زن همراه از قرنطینه خانگی برای عکاسان دست تکان می‌ دهد!

علیرغم مجازات سنگین نقد پادشاه، فضای مجازی این کشور شاهد اعتراض شدید مردم به پادشاه است!  مراسم تاجگذاری شاه ماها واجیرالونگکورن که عنوان رسمی او شاه رامای دهم است، در ماه مه سال ۲۰۱۹ میلادی (یعنی تقریبا سه سال بعد از مرگ پادشاه قبلی تایلند که پدر او بومیبول آدولیادج بود) با رژه حدود ۱۳۰۰ نفر و فیل در نزدیکی کاخ بزرگ تایلند، به مدت ۶ ساعت و نیم برگزار شد! این مراسم در مجموع برای حکومت تایلند ۳۱ میلیون دلار خرج برداشت. گفته می‌شود ماها واجیرالونگکورن در روز تاجگذاری اش یک تاج ۷/۳ کیلوگرمی هم بر سر داشت که به یک الماس هندی مزین بود! محدودیت‌ های رسانه‌ ای در تایلند باعث شده اطلاعات زیادی درباره ماها واجیرالونگکورن در دست نباشد.

ماها واجیرالونگکورن بودیندرادبایاوارانگون در سال ۱۹۵۲ میلادی متولد شد. او دومین فرزند و تنها پسر شاه بومیبول و همسر وی، ملکه سیریکیت است. تمام آنچه که از او می‌ دانیم این است که او در کشورهای بریتانیا و استرالیا تحصیل کرده است، علاقه‌ ی زیادی به ورزش دوچرخه سواری دارد و تا به حال چهار بار ازدواج کرده است و یک خلبان حرفه‌ ای نیز است!

 

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا