سفر محمدرضا گلزار به دبی بخاطر ترس از ویروس کرونا حقیقت دارد؟ + عکس

در این مطلب، توضیحاتی درباره خبر سفر محمدرضا گلزار به دبی بخاطر ترس از ویروس کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در روزهایی که کشور با موضوع شیوع گسترده ویروس کرونا در میان مردم، دست و پنجه نرم می کند! محمدرضا گلزار ، بازیگر سینما، نوازنده، مجری و خواننده پرطرفدار در خارج از کشور و در دبی به سر می برد!

” سینما ایده‌ آل ” در یادداشتی به این موضوع انتقاد کرده است! در این نوشته خطاب به محمدرضا گلزار چنین آمده است:

” آقای گلزار تشریف نمی‌ آورید ایران؟!

فهرست بازیگران و سینماگرانی که همزمان با روزهای سخت مردم ایران و مبارزه با کرونا سراغ تفریحات سالم در خارج کشور رفته‌ اند در حال افزایش است. بعد از دو بازیگر سرشناس، چند کارگردان و یک تهیه کننده حالا محمدرضا گلزار هم این روزها در دبی همدردی‌ اش را با مردم ایران ابراز می‌ کند!

این بازیگر که برای کنسرت ها و فیلم ها و سریال‌ هایش به شدت روی مردمی بودنش تاکید دارد، حالا در خیابان های دبی به مشکلات مردم فکر می کند و غصه می‌ خورد! “

سفر محمدرضا گلزار به دبی

اوایل دهه‌ ی ۸۰ شمسی و آغاز شهرت گلزار بود که او با توجه به علاقه‌ ی زیاد به مد و مدلینگ، در سال ۱۳۸۰ شمسی به عنوان یکی از اولین مدل‌ های تبلیغاتی ایران مشغول به کار شد! محمدرضا گلزار تا به امروز در کنار بازیگری به این حرفه نیز ادامه داده است. محمدرضا گلزار تاکنون جلوی دوربین کارگردان هایی هم چون حمید نعمت‌ الله، کیومرث پوراحمد، تهمینه میلانی و سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا