مونا قادری همسر میثم منیعی بازیکن استقلال کیست ؟ + عکس

ازدواج ورزشی سرپرست تیم ملی پدل با هافبک پیشین آبی‌ها ؛ مونا قادری همسر میثم منیعی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده است از آرزوی خود می گوید .مونا قادری همسر میثم منیعی بازیکن استقلال کیست ؟ + عکس

هدف مونا قادری

سرپرست جوان تیم ملی پدل بانوان گفت: همه ما یک هدف داریم و آنهم موفقیت پدل در ایران است. چه در سطح تیم ملی و چه در بعد آموزشی و معرفی عمومی.
برای آنهایی که ورزش نوپای پدل را دنبال می‌کنند، مونا قادری نامی آشناست. قهرمان اسبق این رشته که حالا در عین جوانی به عنوان سرپرست تیم ملی پدل انجام وظیفه کرده و مشغول آماده کردن شرایط برای حضور تیم ملی در مسابقات سال آینده است که در ایران برگزار می‌شود.

مونا قادری همسر میثم منیعی بازیکن استقلال کیست ؟ + عکس
مونا قادری همسر میثم منیعی

ازدواج ورزشی مونا قادری

البته قادری به تازگی با میثم منیعی، هافبک اسبق استقلال ازدواج کرده است. قادری در این ارتباط گفت: از اصحاب رسانه و همه عزیزانی که ازدواج ما را تبریک گفتند، نهایت تشکر را دارم. من و میثم صمیمانه به پای هم ایستاده ایم. میثم همیشه حامی من در زندگی است و دلم می‌خواهد روزی او را به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال ببینم.مونا قادری همسر میثم منیعی بازیکن استقلال کیست ؟ + عکس

قادری در مورد شرایط تیم ملی پدل نیز افزود: کار دشوار است، ولی همدلی خیلی خوبی ایجاد شده است. آقای سلیمانی ریاست محترم فدراسیون اسکواش صادقانه پای کار بوده و جناب بشیری رئیس انجمن پدل نیز انصافاً زحمت می‌کشد. در کنار این دو بزرگوار، خانم ابریشم کار نیز مثل یک خواهر دلسوز کمکمان می‌کند. همه ما یک هدف داریم و آنهم موفقیت پدل در ایران است. چه در سطح تیم ملی و چه در بعد آموزشی و معرفی عمومی.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا