چرا باید در باشگاه جدول یاب عضو شویم؟

جواد نبوتی

بعضی آدم‌ها هستند که هر وقت از آن‌ها بپرسی چطوری؟ می‌گویند: خوبم. همین‌ها هستند که دنیا را جای بهتری می‌کنند. مثل آن راننده تاکسی که حتی اگر درِ ماشینش را محکم ببندی، بلند می‌گوید: روز خوبی داشته باشی.

جدول یاب

آدم‌هایی که در اتوبوس یا مترو وقتی تصادفی چشم در چشم‌شان می‌شوی، دستپاچه روبرنمی‌گردانند، لبخند می‌زنند و نگاهت می‌کنند.

دوست‌هایی که بدون مناسبت کادو می‌خرند، مثلاً می‌گویند این شال پشت ویترین انگار مال تو بود. یا گاهی دفتر یادداشتی، نشان کتابی …

آدم‌هایی که از سر چهارراه نرگس نوبرانه می‌خرند و با گل می‌روند خانه. آدم‌های پیامک‌های پرمهر بی‌بهانه، حتی اگر با آن‌ها بدخلقی و بی‌حوصلگی کرده باشی. آدم‌هایی که گاهی پیامک می‌فرستند که یعنی هستند. کسانی که غم هیچ‌کس را تاب نمی‌آورند.

آدم‌هایی که خنده را از دنیا دریغ نمی‌کنند. همین‌ها هستند که دنیا را جای بهتری می‌کنند برای زندگی کردن. همین‌ها هستند که هم دنیا را زیباتر می‌کنند، هم زندگی را لذت‌بخش‌تر.

این آدم‌ها را باید بیشتر نگاه کرد. بیشتر صدایشان کرد و بیشتر در کنارشان بود، وگرنه روزی حسرت به دل خواهیم ماند که از وجودشان کمتر بهره بردیم. به همین دلیل و شاید یکی از همین دلیل‌ها بود که باعث شد چیزی به نام باشگاه جدول یاب راه بیفتد.

بعضی‌ها را هرچه‌قدر بخوانی، خسته نمی‌شوی. بعضی‌ها را هرچه‌قدر گوش دهی، عادت نمی‌شوند. بعضی‌ها هرچه تکرار شوند، باز بکرند. بعضی‌ها بی‌نهایتند و تو که کاربر وفادار جدول یاب، از این بعضی‌ها هستی.

حیف است که تا همیشه با ما نباشی. اگر عضو باشگاه شوی، همراهی ما را بیش از پیش درک خواهی کرد و همیشه در کنج دل جدول یاب تا ابد یک جور خاص دوست داشته خواهی شد.

چگونه در باشگاه جدول یاب عضو شویم؟

۱- ثبت نام در سایت از طریق پر کردن فیلد های: نام و نام خانواگی، نام کاربری، گذر واژه و تکرار گذر واژه، ایمیل.

۲- از طریق حساب کاربری گوگل.

صفحه کاربری:

برای هر کاربر صفحه ای اختصاص پیدا می کند. در مرحله اول (در این بازه زمانی ) این منوها در صفحه کاربران قرار می گیرند:

۱- اطلاعات تکمیلی: تلفن، شهر و استان محل زندگی، امکان قرار دادن عکس کاربر.

۲- درخواست معنی: برای لغاتی که کاربر معنی آن را در سایت پیدا نمی کند.

۳- واژه پیشنهادی: برای لغاتی که کاربر پیشنهاد می دهد معنی جدیدی به آن اضافه شود. این واژه ها دو دسته هستند:

الف) یا دربانک اطلاعات سایت وجود دارند و کاربر معنی تکمیلی برای آن در نظر دارد ( که در باکس معنی پیشنهادی کاربر، ذیل بانک های اطلاعاتی، قرار می گیرند) این لغات بعد از بررسی و تایید مدیر سایت، در سایت قرار می گیرند.

ب) یا در سایت وجود ندارند و کاربر به عنوان ثبت واژه جدید، توضیحاتی به عنوان معنی به آن اختصاص می دهد. این لغات بعد از بررسی و تایید مدیر سایت، در سایت قرار می گیرند.

۴- لیست بوکمارک معانی: از طریق آیکون بوکمارکی که در بالای صفحات قرار دارد، هر واژه ای که بوکمارک شد در این لیست ذخیره می شود.

صفحه واژه های پیشنهادی: در این صفحه تمام لغاتی که کاربر برای آنها توضیحاتی نوشته و معانی نوشته در سه ستون قرار می گیرند.

این واژه ها دو دسته هستند:

۱- واژه هایی جدیدی که در سایت نیست و کاربر از طریق صفحه مربوط به خودش و یا منوی واژه های پیشنهادی آن را پیشنهاد داده و معنی کرده است.

۲- واژه های موجود در سایت که کاربر از طریق صفحه خودش یا فیلد نظرهای کاربران (در ذیل صفحه مربوط به واژه) معنی جدیدی نوشته و یا نظر داده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا