توصیه هایی ساده برای کسب درآمد رویایی

جدول یاب ، محمد سیمری : پولدار شدن یکی از مهم ترین دغدغه های آدم های دنیای جدید است و اغلب هم خواسته هایشان، بیش از مقدار پولی است که در دسترس دارند! امروزه جست و جو درباره ی روش های کسب درآمد جدید و پولدار شدن، به یکی از پر مخاطب ترین اتفاقات تبدیل شده است! کتاب ها و مقالات زیادی نیز هر روز در رابطه با این موضوع، به نگارش در می آیند؛ اما آیا این همه کتاب و مقاله می تواند شما را به کسب درآمد رویایی تان برساند؟ در پاسخ بایستی گفت: خیر.

توصیه هایی ساده برای کسب درآمد رویایی

تعجب نکنید! کسب درآمد رویایی و پولدار شدن، اتفاقی است که بایستی شما، خود بخواهید! آن را بخواهید و طلب کنید در راه رسیدن به آن نیز، تلاش کنید. به شما توصیه می کنیم در ابتدا، هدفی مشخص و ایده آل برای خود در نظر داشته باشید. برای رسیدن به هدف مشخصی که تعیین کرده اید، حتما زمانی را مشخص نمایید.

برای مثال با خود بگویید که در چه زمانی می خواهید به این هدف دست یابید! توصیه می کنیم روزی دو بار این برنامه را با صدای بلند بخوانید؛ یک بار صبح ها، پس از بیدار شدن و یک بار شامگاهان، پیش از رفتن به بستر. دقت داشته باشید در صورت عدم تعیین زمان، هرگز به هدف خود دست خواهید یافت! زیرا زمان تحقق هدف شما، به آینده ای نامشخص و نامعلوم موکول شده است.

البته نکته ای که نبایستی از یاد برود این است که به هنگام هدف گذاری و تعیین زمان، شناخت خود و توانایی های تان را از یاد نبرید! توصیه می کنیم این سوال را از خود بپرسید؟

” چه کاری را بهتر از هر کسی انجام می دهم؟ “

چنانچه بخواهیم در رابطه با جمله ی بالا، بیشتر توضیح دهیم، بایستی گفت “چه تخصص ها و مهارت هایی دارید؟ ” دقت داشته باشید تخصص عبارت است از توانایی شما در به کار بستن استعدادها و مهارت ها؛ آن هم در قسمتی حیاتی که برای شما و یا مشتریان شما ارزشمند باشد.

به یاد داشته باشید برای رشد خود، جنبه های مثبت خود را تقویت نمایید؛ همچنین موارد ضعف را در اولین فرصت ممکن، شناسایی و اصلاح نمایید. بهترین بودن در یک زمینه ی مهم از شغل و حرفه ی شما، بیشتر از هر چیزی به پیشرفت شما کمک می کند.

به شما توصیه می کنیم در راه موفق شدن و رسیدن به درآمد مورد نظر، صبح ها خیلی زود از خواب بیدار شوید، مرتب و مستمر ورزش نمایید، در همه حال آماده ی آموختن باشید و برای این کار وقت کافی را در نظر بگیرید؛ و سعی کنید به گونه ای منظم و مستمر، با همفکران خود نشست و برخاست داشته باشید.

توصیه هایی ساده برای کسب درآمد رویایی

همواره و همیشه به این موضوع دقت داشته باشید که ثروت واقعی، بدون شادمانی به دست نمی آید! بیشتر افراد، متاسفانه پولدار شدن را به اشتباه با ثروتمندی یکی می دانند! این در حالی است که ثروت، مفهومی عظیم تر دارد.

ثروتمند نمی شوید مگر توجه شما به داشته های خود باشد و نه آنچه ندارید. پس شکرگزار باشید و نه طلبکار از خود، نه طلبکار از دنیا و نه طلبکار از اطرافیان تان.

براساس قانون جذب، شما فکرتان را بر روی هر چیز که متمرکز کنید، همان را دریافت خواهید کرد.

نکته ی مهم دیگر در راه کسب درآمد ایده آل، این است که از موضوع خلاقیت در کسب و کار خود غافل نشوید! در اقتصاد خلاق، نه تنها افراد به رشد و موفقیت می‌ رسند، بلکه سیستم خود را بر مبنای مبادله و پیاده سازی ایده‌ ها متمرکز می‌ کنند. به یاد داشته باشید در اقتصاد خلاق، قدرت و برتری ایده ی شما، مهم‌ تر از اثر بخشی خط تولید است.

توجه داشته باشید خلاقیت یک انرژی ذهنی خارق العاده است! جامعه و انسان‌ها به سمتی در حرکت‌ اند که در حال خلق ایده‌ های جدید می باشند، به گونه‌ ای که این ایده‌ ها شنونده و بیننده را تحریک می‌ کند. شاید بد نباشد درباره یکی از این ایده های خلاق بدانید! در دهه ی ۱۹۷۰ میلادی، فردی به نام گری دال با ایده‌ ای جالب، سنگ‌ ها را رنگ آمیزی می‌ کرد و آن ها به عنوان حیوان خونگی آرام و بی سر و صدا به قیمت ۳٫۹ دلار می فروخت! جالب است بدانید او با همین ایده ی ساده، توانست در عرض ۶ ماه میلیونر شود!

در انتها به یاد داشته باشید ثروت، تنها به معنی پولدار شدن نیست! شما برای ثروتمند شدن، ابتدا بایستی مجموعه ای از صفات خوب را در خود نهادینه نمایید! افراد ثروتمند، به میزان دارایی خود فکر می کنند؛ و افراد فقیر به میزان درآمد خود! به یاد داشته باشید ثروت، به معنای مقدار دارایی است و نه درآمد.

بایستی یاد بگیرید درآمد را به دارایی تبدیل کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا