تاریخچه طراحی لوگو در دنیا

لوگو , آرم و نشان تجاری یک برند است که در صورت برندینگ صحیح مردم آن برند تجاری را با لوگو آن میشناسند , یک برند تجاری بدون لوگو معنایی ندارد و یا بهتر بگویم اگر یک برند تجاری لوگو نداشته باشد تمامی هزینه هایی که بابت برندینگ انجام میدهد سوخت میشود .

 

طراحی لوگو

 

تاریخچه طراحی لوگو در دنیا

شاید برای شما جالب باشد که آشوری ها که نخستین سازندگان فولاد از لوگو استفاده میکرده اند , و یا در میان مردن چین و مصر و بابل برای ارتباط متقابل با یکدیگر از لوگو استفاده میکردند .

در جلوتر در قرن های سیزده و چهارده میلادی نیز لوگو به عنوان علائم تجاری در صنایع و کشاورزی و بازرگانی استفاده میشده است , شاید بتوان گفت استفاده تجاری از لوگو از همین زمان شروع شد .

برای یک نمونه کشاورزان با استفاده از آهن گداخته , علائمی را روی بدن گاو های خود حک میکردند تا نسبت به گاو های دیگران تمایز ایجاد کنند.

 

چگونه یک طراح لوگو شویم

برای این که یک طراح لوگو شوید در ابتدا باید مشخص کنید که هدف شما از طراح لوگو شدن چیست ؟ آیا به این تخصص علاقه دارید و یا صرفا میخواهید از این راه کسب درآمد کنید , اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که صرفا برای کسب درآمد میخواهید یک تخصص مثل طراح گرافیک و طراحی لوگو را یاد بگیرید باید به شما قاطع بگویم کامل در اشتباه هستید , زیرا اکثر تخصص ها مخصوصا تخصص های هنری مثل طراحی لوگو نیاز به استعداد و علاقه بسیار زیادی میباشد , و در صورتی که فرد به این حرفه علاقه داشته باشد میتواند موفق شود .

برای طراح لوگو شدن کافی است در کلاس های تخصصی طراحی لوگو شرکت نمایید و یا از بسته های آموزشی معتبر و مناسب در اینباره استفاده کنید , البته برخی از افراد در منزل و با استفاده از آموزش های رایگان موجود در اینترنت این حرفه را آموخته اند ولی این روش بسیار طولانی تر از شرکت در یک کلاس تخصصی و معتبر است .

 

درآمد طراح لوگو چقدر است

این مورد کاملا بستگی به سطح مهارت طراح و وقتی که برای کارش میگذارد دارد , یک طراحی آماتور شاید هیچ درآمدی از این رشته نداشته باشد و صرفا با هزینه کم سفارش بگیرد تا آزمون خطا کند ولی با گذشت زمان کمی میتواند حدود یک میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشد و در صورتی که در این رشته برند شود میتواند درآمدی معادل ۵ الی ۱۵ میلیون تومان در ماه داشته باشد .

 

مناسب ترین سایت واسطه کار طراحی لوگو

یادگیری یک تخصص قطعا راحت تر از پیدا کردن کار است , ما به شما سایتی رو معرفی میکنم که میتوانید با استفاده از آن کار بگیرید و به راحتی کسب درآمد کنید , سایت shop in home یک سایت واسطه بین کارفرما و مجری است , شما میتوانید در این سایت عضو شوید و در بخش freelance logo design شروع به فعالیت و کسب درآمد کنید .

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا