دانلود گفتگوی مهران مدیری با نیما شعبان نژاد در دورهمی ۲۷ فروردین ۹۹

در این مطلب، امکان مشاهده و همچنین دانلود گفتگوی کامل مهران مدیری با نیما شعبان نژاد در دورهمی برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. نیما شعبان نژاد ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین بازیگر نقش کامران در سریال ” دوپینگ ” به کارگردانی رضا مقصودی مهمان برنامه تلویزیونی دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری ، کارگردان، بازیگر و خواننده و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی می باشد.

نیما شعبان نژاد فعالیت حرفه ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۳ شمسی در تئاتر آغاز کرده است. همچنین نیما برای اولین بار با حضور در سریال ” رهایم نکن ” به تهیه‌ کنندگی علی پورکیانی و به کارگردانی و نویسندگی محمد مهدی عسگرپور و در نقش ” امیر پسر رسول ” در سال ۱۳۹۷ حضور در ژانر متفاوت و همچنین حضور در تلویزیون را تجربه کرد.

نیما توسط محمد زیکساری که خود در برنامه تلویزیونی ” خندوانه ” نقش ” استاد کهنمویی ” را بازی می‌ کند، در این برنامه تلویزیونی حاضر شد و به ایفای نقش پرداخت. او در مجموعه تلویزیونی” خندوانه ” در فالب شخصیت‌ های مختلفی به ایفای نقش پرداخته‌ است!

نیما شعبان نژاد بازیگر نقش کامران در سریال ” دوپینگ ” به کارگردانی رضا مقصودی و به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و به نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو می باشد. سریال دوپینگ  با مضمونی کمدی و فانتزی ، داستان دو شخصیت است که سال‌ ها پیش متولد می‌ شوند و با شرایطی که برای آن ها در دوران نوزادی پیش می‌ آید، داستان ادامه پیدا می‌ کند تا این که بزرگ می‌ شوند و …

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
4 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
مهدی
مهدی
3 سال قبل

وقتی پخش نشده چرا تیتر زدید دانلود گفتگوی مهران مدیری با نیما شعبان نژاد ؟؟

سمانه
سمانه
3 سال قبل

شما که لینک دانلود دورهمی با حضور نیما شعبان نژادو نگذاشتین منظورم همون ویدیوشه ! چرا الکی مینویسید فراهم شده؟ چرا با دروغ میخواین بازدیداتونو بالا ببرید؟

دکمه بازگشت به بالا