واکنش ها به تمسخر سال جهش تولید توسط امیر نوری + فیلم

در این مطلب، توضیحاتی درباره دستگیری و احضار امیر نوری ، بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون ویدیوی بحث برانگیز او درباری نام گذاری سال ۱۳۹۹ شمسی را خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روز گذشته ، امیر نوری ، بازیگر سینما و تلویزیون نام سال ۱۳۹۹ شمسی را که توسط آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام ” جهش تولید ” نام گذاری شده بود، مسخره کرد! امیر نوری با انتشار ویدیویی در فضای مجازی ، نام سال ۱۳۹۹ شمسی را به تمسخ گرفت. در ادامه ویدیوی تمسخر او را خواهیم دید:

اما پس از انتشار ویدیوی نوری ، خبر دستگیری و احضار او در فضای مجازی منتشر شد! در ویدیوی زیر، توضیحات امیر نوری بعد از شایعه دستگیری و احضار وی به دادگاه را خواهیم دید:

اما ماجرا همین جا تمام نشد! و یک طلبه ی جوان تهرانی در پاسخی تهدید آمیز به او چنین گفت: ” کی تا حالا یک دلقک دست چهارم که قیافش مثل قورباغه می مونه، میاد در باره کلام رهبری صحبت میکنه؟ “

در تهدید این طلبه ی جوان چنین آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین [به نام خداوندی که درهم شکننده سرکشان است]. این آقا از الان ۲۴ ساعت فرصت داره بگه غلط کردم. نواب صفوی هنوز زنده است…

امیر نوری از جمله بازیگران طنز ایران است که با وجود سن کم، نام او در عرصه ی طنز ایران به یادگار خواهد ماند! هنوز بسیاری از ایرانی‌ ها، بازی‌ هایی که وی در نوجوانی ایفا کرده است را به یاد دارند. امیر از سال ۱۳۷۲ شمسی و زمانی که تنها هفت سال سن داشت، به فعالیت در عرصه ی بازیگری پرداخت! اما مخاطبان با او در سال ۱۳۸۰ شمسی و پس از ایفای نقش در سریال تلویزیونی ” یادداشت‌ های کودکی ” و پس از آن در سریال تلویزیونی ” بدون شرح ” آشنا شدند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا