دانلود آهنگ اجرا شده شاهین بنان در دورهمی پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸

در این مطلب، ویدویی از آهنگ اجرا شده توسط شاهین بنان در دورهمی پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ با اجرای مهران مدیری منتشر می شود! با ما همراه باشید. همان طور که شما نیز می دانید شاهین بنان ، خواننده ای نوظهور و پرطرفدار موسیقی ایران که توانسته است با سبک و صدایی جدید، شهرت بسیاری برای خود در میان اهالی موسیقی به دست آورد.

اجرای شاهین بنان در دورهمی پنجشنبه ۸ اسفند

برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون، دکوری عظیم دارد! تاکنون سه فصل از برنامه تلویزیونی دورهمی از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است و فصل چهارم این برنامه تلویزیونی نیز در حال پخش است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط این برنامه تلویزیونی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است. شاهین بنان مهمان دورهمی پنجشنبه ۸ اسفند بود.

آهنگ های شاهین بنان

  • صداش کنی
  • عاشق نشدی
  • دلی
  • دیشب
  • محاله
  • صدایی کن گاهی
  • چه سخت است تنهایی

شاهین بنان تحت نظارت شرکت ” ایران گام “ آثار موسیقایی خود را منتشر می کند؛ همچنین کنسرت های وی نیز تحت نظر این شرکت برگزار می شود. شاهین پستی را به عنوان خبر حضور خود در برنامه دورهمی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود! وی برای این پست چنین نوشته بود:

” سلام عزیزانم برام باعث افتخاره اولین برنامه تلویزیونی که دعوت شدم برنامه جذاب و دوست داشتنی دورهمی جناب مهران مدیری عزیز هست. امیدوارم دوستش داشته باشید ✨ ? امشب ساعت ۲۲ از شبکه نسیم ?

پ.ن: این روزها بیشتر از همیشه مراقب خودمون باشیم ? “

آدرس اینستاگرام شاهین بنان

https://www.instagram.com/shahinbanan

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا