غذای روسی راگو از چه موادی تشکیل شده است؟

محمد سیمری ؛ اختصاصی جدول یاب

کشور روسیه در شرق اروپا و شمال آسیا قرار گرفته است و پهناورترین کشور جهان و یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان به شمار می آید. شهر مسکو پس از شهرهای نیویورک و لندن، سومین شهر میلیارد‌نشین جهان است و بسیاری از میلیاردرهای کشور روسیه افراد سرشناسی در جهان هستند!

درباره آشپزی در کشور روسیه بد نیست بدانید به علت آن که غذاهای دریایی در کشور روسیه محبوب هستند، به همین دلیل همبرگر میگو توسط مک دونالد این کشور عرضه می شود.

 

غذای روسی راگو از چه موادی تشکیل شده است؟

 

تا چند سال گذشته، جمعیت عظیم و بزرگی از روس ها از طریق کشاورزی ارتزاق می کردند و اغلب فقیر بودند و یا زندگی معمولی و یا حتی ساده ای داشتند! همین موضوع باعث شد تا نان، یکی از اصلی ترین اجزای سفره ی مردم روسیه شود؛ کشاورزان با گندم و جو و گاهی ارزن که از زمین های خود برداشت می کردند، نان می پختند و در کنار غذاها استفاده می کردند.

 

امروزه وعده های غذایی در کشور روسیه با یک صبحانه ی مفصل و ایده آل که شامل تخم مرغ، چای، انواع نوشیدنی و نان و مخلفات است شروع می شود! سپس بین ساعات ۱۲ الی ۱۵ ظهر، وعده ی غذایی ناهار سرو می شود که اغلب شامل سوپ به عنوان پیش غذا و سپس غذاهایی است که گوشت قرمز و یا گوشت ماهی دارند و در نهایت نیز با یک دسر خوشمزه به پایان می رسد!

روس ها ترجیح می دهند که وعده ی غذایی شام را سبک و مختصر میل کنند؛ به همین دلیل خانواده های اصیل و ثروتمند، اغلب با فرزندان و یا پدر و مادر خود در هنگام غروب خورشید، عصرانه ای سبک شامل میوه ها و انواع سبزیجات تازه میل می کنند.

 

غذای روسی راگو از چه موادی تشکیل شده است؟

 

در این مطلب تصمیم داریم توضیحاتی را در رابطه با غذای روسی راگو شرح دهیم؛ با ما همراه باشید. راگو یا Ragout یک غذای روسی است که در اصطلاح عامیانه به آن آبگوشت سبزیجات نیز گفته می شود! لازم به بیان این نکته است که چون روش تهیه ی راگو به شکل آب پز است و با توجه به وجود سبزیجات تازه ی متعدد و گوناگون در آن، می توان این غذا را در گروه غذاهای سالم تقسیم بندی کرد!

 

توجه داشته باشید برای درست کردن غذای راگو شما نیاز به گوشت تازه، هویج و سیب زمینی، فلفل سبز، پیاز و در نهایت لوبیا چیتی دارید. همچنین برای پخت این غذا بایستی در ابتدا گوشت مغز ران بدون استخوان تازه را به قطعات کوچک خرد کنید و آن ها در مقدار کمی روغن تفت دهید! سپس با اضافه کردن رب گوجه فرنگی، زرد چوبه، لوبیا چیتی و همچنین هویج اجازه دهید ترکیب حتاصل در آب بپزد. در انتها پیاز، سیب زمینی و فلفل را اضافه کنید و اجازه دهید به آرامی بپزد.

تمام؛ نوش جان.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا