سرانجام دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت چه خواهد شد؟

محمد سیمری ؛ اختصاصی جدول یاب

سریال فوق العاده پرطرفدار گیم آف ترونز با نام اصلی Game of Thrones و با نام فارسی “بازی تاج و تخت” علاوه بر اینکه یکی از مشهورترین سریال‌ های تلویزیونی جهان به شمار می آید، یکی از انقلابی‌ ترین آثار نمایشی تلویزیون نیز شناخته شده است! در بیان میزان موفقیت بالای این سریال، فقط کافی است بدانید که سریال گیم آف ترونز توانست در سال ۲۰۱۵ میلادی، ۱۲ جایزه و در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز ۱۲ جایزه‌ ی امی را از آن خود نماید!

همچنین در مراسم جوایز امی سال ۲۰۱۸ میلادی نیز سریال Game of Thrones توانست جایزه ی بهترین سریال درام را از آن خود نماید.

 

سرانجام دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت چه خواهد شد؟

 

سریال گیم آف ترونز اقتباسی از اثر “جرج آر. آر. مارتین” یعنی مجموعه رمان‌ های “نغمه‌ ای از یخ و آتش” با نام اصلی A Song of Ice and Fire بوده است! البته لازم به ذکر است برخی از صحنه‌ ها و رویدادهای این سریال با تغییر قابل توجهی نسبت به مجموعه رمان‌ ها به نمایش درآمده‌ اند.

درباره میزان بیننده ی این سریال نیز بد نیست بدانید که سریال گیم آف ترونز از سال ۲۰۱۱ میلادی پخش شده است و با استقبالی باورنکردنی از جانب تماشاگران مواجه شده است! استقبالی که به این سریال کمک کرد تا بیشترین آمار مخاطب را در شبکه‌ ی تلویزیونی HBO از آن خود کند. به طوری که از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون، سریال Game of Thrones پربیننده‌ ترین مجموعه‌ ی تلویزیونی بوده است!

 

این روزها فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در حال پخش است و این سریال پرطرفدار دیگر به پایان راه خود رسیده است؛ به بیان واضح تر فقط و فقط دو قسمت یا ۱۶۰ دقیقه تا پایان سریال باقی مانده است و تقریبا تمام تماشاگران این سریال، به حدس و گمان پیرامون پایان این سریال می پردازند!

چنانچه بخواهیم درباره قسمت های پخش شده از سریال بازی تاج و تخت به بحث بپردازیم، بایستی گفت قسمت اول این سریال در فصل هشتم خود، بسیار خوب بود! قسمت دوم این سریال، قوی تر و ایده آل تر بود! قسمت سوم این سریال به شدت مناقشه برانگیز و پر بحث بود و قسمت چهارم سریال بازی تاج و تخت که چند روز پیش منتشر شد، ترکیبی از نگرانی و حدس و گمان و شایعات گوناگون بود! ما در این شرایط، فقط قسمت پنجم و قسمت ششم را داریم و این روزها پیشگویی درباره ی انتهای این سریال، به نهایت خود رسیده است!

اما کمی نیز به حدس و گمان پیرامون این سریال بپردازیم! شخصیت “دنریس تارگرین” که در سریال بازی تاج و تخت، طرفداران پرشماری را به خود اختصاص داده است، گویا در خطر مرگ قرار دارد! این حدس و گمان براساس شواهدی که در قسمت چهارم سریال با آن ها مواجه شدیم، قابل پیشگویی است.

 

سرانجام دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت چه خواهد شد؟

 

شاید بهترین و ساده ترین روش برای پیشگویی درباره ی آینده شخصیت “دنریس تارگرین”، تماشای تریلر قسمت پنجم سریال بازی تاج و تخت باشد! در این تریلر، حضور “دنریس تارگرین” نزدیک به صفر است! این اتفاق سبب شده است که سرنوشت این نقش در دید بینندگان، مثبت نباشد؛ خواه جنگ را ببرد و خواه جنگ را ببازد.

همچنین در جایی از تریلر قسمت پنجم سریال بازی تاج و تخت می بینیم سرسی در چشم انداز پادشاهی خود، به بیرون خیره شده است و گویا جدی و شادکام به نظر می رسد. در این صحنه، نبایستی از حضور تیریون با چهره ای نیمه حیرت زده، در پشت سر سرسی غافل شویم! چهره ی تیریون بیانگر آن است که گویا خود او نیز باور نمی کند در این مکان حضور دارد.

یا در جایی دیگر از تریلر قسمت پنجم سریال بازی تاج و تخت، نگاه ارتش دریایی سرسی را به آسمان می بینیم که گویی منتظر حمله اژدها به سر می برند!

آیا این اتفاقات بیانگر آن است که بلایی بر سر “دنریس تارگرین” آمده است و تیریون بهت زده نزد سرسی آمده است؟

 

به این نکته نیز توجه داشته باشید چنانچه “دنریس تارگرین” از پس سرسی با موفقیت بربیاید و او را شکست دهد، آیا احتمال نمی رود که ماجرای “جان اسنو” و و هویت واقعی او، به آرزوی “دنریس تارگرین” پایان دهد و او را برای همیشه از تخت آهنین دور کند؟

به اعتقاد بسیاری از افراد، شاید “جان اسنو” نبایستی ماجرا را برای خواهران خود تعریف می کرد! شاید بهتر بود به سانسا اعتماد نمی کرد و همچنین بسیاری از شایدهای دیگر که پایانی ندارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا