پارک دیزنی‌لند در کجاست؟

پارک تفریحی دیزنی‌لند نام یک پارک تفریحی می‌باشد که در ۱۳۱۳ بلوار هاربور جنوبی در آناهایم، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا واقع شده‌است.

 

پارک دیزنی لند در کجاست؟

 

پارک تفریحی دیزنی‌لند در ۱۷ام ژوئیه سال ۱۹۵۵ میلادی باز شده‌است. مالک و گردانندهٔ این پارک شرکت والت دیزنی می‌باشد. این پارک تا کنون مورد بازدید بیش از ۵۱۵ میلیون نفر از زمان افتتاح قرار گرفته‌است.

در سال ۱۹۹۸ میلادی دیزنی‌لند به پارک دیزنی‌لند برای تمایز از مجموعهٔ بزرگتر تفریحی دیزنی‌لند تغییر نام داد.

به همه کسانی که وارد این مکان شاد می‌شوند گفته می‌شود- خوش‌آمدید. دیزنی‌لند سرزمین شماست. اینجا کهولت، خاطرات عزیز گذشته را بازمی‌یابد، و جوانی مبارزات و وعده‌های آینده را می‌چشد. دیزنی‌لند به ایده‌آل‌ها، رویاها و واقعیت‌های سختی که آمریکا را ساخته‌است تقدیم شده‌است… با آرزوی اینکه منبعی از شادی و الهام برای تمام دنیا باشد.والت دیزنی، ژوئیه سال ۱۹۵۵ میلادی ساعت ۴:۴۳ بعد از ظهر

در پارک تفریحی دیزنی‌لند بازیگرانی واقعی نقش شخصیت‌های انیمیشنی فیلم‌ها را از جمله سفید برفی، آلیس در سرزمین عجایب و تینکربل برعهده‌دارند. برای بازی در نقش شخصیت‌های پرنسس دیزنی در پارک تفریحی دیزنی‌لند فرد بازیگر باید از هیکل بدنی مناسب، سن مشخص و خلق خوی خوب برخوردار باشد. این پرنسس‌های دیزنی باید فرایند شنوایی بسیار بلند و خاصی را پشت سر بگذارد.

ابتدا دختران را مورد آزمایش قرار می‌دهند تا ببینند به صورت بالقوه می‌تواند شبیه شخصیت باشد و بعد آزمون‌های خاصی از قبیل بازیگری و مصاحبه را انجام می‌دهند. محدودیت‌های قدی خاصی نیز برای پرنسس‌های دیزنی وجود دارد آنها باید عموماً قدی بین ۵ فوت و ۴ اینچ و ۵ فوت و ۷ اینچ داشته باشند، برای پری‌هایی نظیر تینکربل و آلیس و وندی باید قد آنها بین ۴ فوت و ۱۱ اینچ و ۵ فوت و ۲ اینچ باشد.

یکی فاکتورهای مهم در این شغل، سن دختران است. دختران باید در سنین ۱۸ تا ۲۳ ساله باشند، اگرچه تاکنون پیش آمده است که کسی تا سن ۲۷ سال نیز در آنجا باشد ولی تاکنون کسی بالای ۲۷ سال نتوانسته است شغل بازی در نقش شخصیت پرنسس‌های دیزنی را کسب کند. این بازیگران در طول کار هرگز اجازه نشستن نداشته و باید همیشه لبخند بر لب و با صدای شخصیت خود حرف بزنند.

این پرنسس‌ها که تحت عنوان «شخصیت‌های صورت» نامیده می‌شوند باید تمام نقل قول‌های فیلم هایشان را از حفظ باشند و همیشه در تمام مدت در همان نقش باقی بمانند و حتماً آموزش رقص و آواز دیده باشند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا