کرم بورسین بازیگر نقش سرکان بولوت در سریال ترکی تو در بزن کیست؟ + عکس

کرم بورسین ( Kerem Bürsin ) بازیگر نقش سرکان بولوت در سریال ترکی تو در بزن و کرم در سریال ترکی در انتظار آفتاب متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۷ در استانبول ترکیه است. کرم در ۱۵ سالگی به همراه خانواده اش به تگزاس آمریکا مهاجرت کردند و در کالج امرسون بوستون آمریکا تحصیل کرده است . او بعد از اتمام تحصیلاتش به لس آنجلس رفته و در آنجا ” راجر کورمن ” تهیه کننده برنده اسکار استعداد بازیگری کرم رو کشف کرد و وی بعد از آن به بازیگری حرفه ای  روی آورد .

کرم بورسین در سریال ترکی تو در بزن
کرم بورسین در سریال ترکی تو در بزن

او در حد عالی به زبان انگلیسی تسلط دارد و در حد متوسط با زبان فرانسه آشناست . او یکی از بازیگران مورد علاقه ” دانیل دی لوئیس ” و مجموعه تلویزیونی اش است . کرم بورسین تا کنون در فیلمهای زیر بازی کرده است و با سریال در انتظار آفتاب ( Güneşi Beklerken ) به شهرت زیادی دست پیدا کرده است . جدیدترین سریال آن سریال تو در بزن( تو در خانه ام را بزن) می باشد که در آن با هانده ارچل همبازی است

Rozar Man

Thursday

The Architec

Killian

Sharktopus

Palace of the Damned

Sen Çal Kapımı

کرم بورسین در سریال ترکی تو در بزن

زندگی خصوصی کرم بورسین

وی با دوست دختر سابق ش سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) اخبار و سریال های هالیود را نیز دنبال میکنن. البته حدود چند مدت است از سرنای ساریکایا جدا شده است و سرنای با فردی به نام جم ییلماز در رابطه است. وی همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر بین المللی سئول شده است.

او در بسیاری از کشورها از جمله اسکاتلند ، اندونزی ، امارات ، ترکیه ، مالزی و ایالات متحده زندگی کرده است.

عکس های کرم بورسین

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا