کوین ترودو جنجالی ترین ثروتمند دنیا کیست؟

مارک کوین ترودو کارآفرین خود ساخته و ثروتمند، نویسنده مشهور، سخنران و مشاور، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (آرزوی تو دستور توست) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (کوین ترودو ۱۳ جلد کتاب دارد) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، سلامتی، تغذیه و کاهش وزن و روش های توسعه مالی است.

کوین ترودو جنجالی ترین ثروتمند دنیا کیست؟

کوین ترودو یکی از پرفروش ترین نویسندگان آمریکا محسوب می شود. ۲۹ هفته پشت سر هم این رکورد را داشته است.

بیوگرافی کوین ترودو

آقای کوین مارک ترودو مشهور به” کوین ترودو” در ۶ فوریه ۱۹۶۳ در لین (Lynn) واقع در “ماساچوست” آمریکا متولد شد و در همان جا بزرگ شد، وی پسرخوانده رابرت و مری ترودو است. در سال ۱۹۸۱ از طرف مدرسه محل تحصیلش به عنوان آینده دارترین استعداد مدرسه معرفی شد.

دوران جوانی کوین ترودو و کشف راز موفقیت در گروه های مخفی

کوین بعداز پایان دبیرستان به شغل دست فروشی خودرو پرداخت اما پس از مدتی با فروش تکنیک های تقویت حافظه به برگزاری سمینارهای آموزشی روی آورد. او در سال ۱۹۹۳ وارد شرکت بازاریابی شبکه ای “نوتریشن فور لایف” (Nutrition for Life) می شود و از طریق نت ورکینگ به موفقیت های مالی خوبی دست پیدا می کند و سپس اقدام به ساخت و پخش تبلیغات تلویزیونی می کند. سپس او به گروه های مخفی راه می یابد و در این گروه ها اطلاعات و رموز موفقیت زیادی را کسب می کند. انجمن های مخفی برادرهود،اسکال اند بونز،فراماسونری و … گروه هایی هستند که کوین پس از آگاهی از اسرار آنان تصمیم می گیرد که این اسرار را در اختیار دیگران قرار دهد.

زندگی شخصی کوین ترودو

کوین ترودو در سال ۲۰۰۸ با همسر اوکراینی خود به نام “ناتالی بابنکو” (Natalie Babenko) ازدواج کرد.

بشردوستی کوین ترودو که جنجال برانگیز شد

کوین ترودو پس از آگاهی از اسرار گروه های مخفی که منجر به ثروتمند شدن افراد پولدار شده بود، تصمیم می گیرد که این اطلاعات و رازها را افشا کند. دوره کوین ترودو حاصل اقدامات برخی ثروتمندانی است که پس از فاش شدن این اطلاعات در سمینار کوین ترودو، سبب شد کوین ترودو در ماه مارچ – ۲۰۱۳ به ده سال زندان محکوم شود.

علت اصلی زندانی شدن کوین ترودو نارضایتی گروه قدرتمندی است که از افشای رازهای جذب ثروت شاکی بودند. این گروه ها که قدرت نفوذ و ثروت در دست آنان است، نمی خواهند این رموز به دست سایر افراد برسد و برای خود رقیب ایجاد کنند، آنقدر این اصول محکم و نتیجه بخش است که این افراد سینه به سینه این رموز را منتقل می کنند و به راحتی اجازه نمی دهند کسی از این دانسته ها آگاهی یابد؛ چون دستیابی به این اسرار یعنی ایجاد رقیب برای خود این افراد. وی همچنین از کارهای نادرست این گروه ها هم پرده برمی دارد و از سانسور شدن برخی از کتاب ها و مستندها خبر می دهد و ناگفته ها را می گوید.

کوین ترودو جنجالی ترین ثروتمند دنیا کیست؟

جریان دادگاهی و زندانی شدن کوین ترودو

کوین ترودو به خاطر مطالبی که در کتاب کاهش وزن خود کرد، به ده سال زندان محکوم شد. قاضی پرونده، نویسندۀ این کتاب را که به خاطر تبلیغات گسترده در تلویزیون مشهور بود، «فریبکار» توصیف کرد. کوین ترودو در ماه نوامبر از سوی دادگاه به جرم ارائۀ تبلیغات کاذب در مورد کتابش محکوم شد.

در روند دادخواهی‌ها، «رونالد گوزمان» که قاضی سختگیری نیز بود، تورودوی پنجاه ساله را کلاهبردار خطاب کرد. هنگامی که حکم نهایی در دادگاه شیکاگو ارائه شد، ترودو احساسات زیادی از خود نشان نداد. کوین ترودو در کمال ادب از قاضی تشکر کرد.
ترودو در اظهاریۀ ۱۰ دقیقه‌ای خود که به قاضی ارائه کرد، عذرخواهی نمود و گفته که تغییر کرده است. او مدیتیشن کرده، دعا نموده و کتاب‌های خودیاری خوانده است. کوین ترودو گفت همه چیز را می تواند تغییر دهد. ترودو که لباس نارنجی زندان بر تن داشت، گفت: «من یک بیداری حقیقی داشته‌ام. اگر دوباره آگهی تبلیغاتی انجام دهم… قول می‌دهم که هیچ آب و تاب، تعریف زیادی در آن نباشد.»

داستان این قاضی و کوین کمی هم قدیمی شده بود. دادگاه در نوامبر ۲۰۰۴ ترودو را به خاطر فروش کتابش محکوم کرده بود. او در دفاع از کتابش با عنوان «درمان‌هایی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید» آگهی‌های تبلیغاتی بیشتری از تلویزیون پخش کرده بود. قاضی اظهار داشت که علی‌رغم این حکم، او ۳۲ هزار بار آگهی‌های خویش را پخش کرده است. دادخواهان گفتند: «او بیش از ۸۵ هزار نسخه از کتابش را فروخته و ۳۹ میلیون دلار (۲۳ میلیون یورو) به جیب زده است. وکیل مدافع ترودو که تیم کِرش نام داشت، رو به قاضی گفت: اگر هم کتاب کوین ترودو آسیبی وارد کرده باشد، آسیبی که کتاب ترودو وارد کرده در مقایسه با کلاهبردارانی که هر روز در آمریکا مردم را به خاطر درمان سرکیسه می‌کنند، بسیار ناچیز بوده است.

کرش گفت: «حبس ده ساله کمال بی عدالتی است. ۱۰ سال حبس برای افرادی مناسب است که زندگی مردم را نابود کرده‌اند، اما ترودو – اگر هم سر کسی کلاه گذاشته باشد – فقط برای ۳۰ دلار (قیمت کتابش) بوده است.»

وکیل مدافع دیگر ترودو به نام کارولین گورلند رو به قاضی گفت: این حکم به هیچ وجه درست نیست. چرا یکی بخاطر فروش کتاب به ده سال زندان محکوم میشود. او همچنین اظهار داشت که مشکلات حقوقی که برای موین ترودو ایجاد کردید تا همین جا هم به قیمت از دست دادن آبرو و کسب و کار و خانه‌اش تمام شده است.

اما متاسفانه گوزمان عصبانی‌تر از آن بود که احساس همدردی کند و گفت که ترودو از دهۀ نود تا کنون حکم‌های دادگاه را نادیده گرفته و به سیستم قضایی بی‌توجه بوده است. قاضی گفت: «او طوری با حکم‌های دادگاه فدرال برخورد کرده که گویی پیشنهاد هست… یا موانع کوچکی هستند که باید از سر راه بردارد یا به طور کلی نادیده بگیرد.»

به گفتۀ گوزمان، فریبکاری آن‌جا صورت گرفت که ترودو در آگهی‌های تبلیغاتی به توصیف نامناسب کتاب پرداخت و آن را به عنوان «رژیمی ساده برای کاهش وزن که در آن گرسنگی نمی‌کشید» معرفی کرد و مردم را تحریک نمود تا کتابش را خریداری نمایند.

ترودو به خاطر فروش‌ کتاب‌هایی همانند «درمانی‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید» و «پول رایگان که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید» میلیون‌ها دلار درآمد داشته است و آن‌ها را در تبلیغات و مصاحبه‌هایی با ساختار خبری تبلیغ کرده است.

دوستان این کل روند دادگاهی شدن و اعلام حکم زندان کوین ترودو بود. واقعیت این هست که من تمام خبرهای ان دوره را مطالعه کردم و به نظر میرسد که این کار هدفمند و دستوری انجام شده است.

حدود ده سال کوین را بارها به دادگاه خواستند. یکبار گفتن در کتابت نام دارو آوردی در صورتی که تو پزشک نیستی. او هم صدها کتاب را معرفی کرد که دارو معرفی کردند. چند بار او را بخاطر توهین به سیستم مافیای صنعت دارو و FDA در آمریکا خواستند.

کتاب های کوین ترودو در طول سال‌ها جنجال حقوقی فروشش بالا گرفت و همین دردسر جدیدی برایش شد. کوین ترودو در آخرین گفتگوی خبری خود اعلام کرد که دولت آمریکا و سایر نهادها او را متهم کرده‌اند چون راهکارهایی ساده و مقرون به صرفه برای درمان بیماری‌ها از جمله سرطان ارائه می‌داده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا