چرا خانه بیل گیتس مشهور است؟ +عکس

بیل گیتس با نام کامل ویلیام هنری گیتس متولد ۲۸ اکتبر سال ۱۹۵۵ میلادی در شهر سیاتل واشنگتن و هم‌ بنیان‌گذار کمپانی مایکروسافت است. بیل گیتس یک کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌ دار، نیکوکار و مدیر برجسته‌ ی امریکایی است.

 

چرا خانه بیل گیتس مشهور است؟ +عکس

 

گیتس ثروت باورنکردنی خود (به ارزش دست کم ۷۹ میلیارد دلار) را از طریق تاسیس مایکروسافت با همراهی پل آلن در سال ۱۹۷۵ میلادی و در حالی که تنها ۲۰ سال داشت به دست آورد.

بیل گیتس او علاقه خاصی به خرید مدل های مختلف پورشه داشت و با جنونی وصف ناشدنی پشت فرمان این ماشین ها می نشست. جالب است بدانید که در دوران جوانی خود بارها و بارها به خاطر تخلفات رانندگی جریمه شد و همین مساله او را مجبور کرد که وکیلی را صرفا برای حل این مسائل به استخدام خود در بیاورد! اما گیتس اصول جوانمردی را به خوبی رعایت می کرد و هر زمان با خودروهای پارک شده برخورد می کرد کارت ویزیتش را برای راننده خودروی مقابل می گذاشت تا برای دریافت هزینه با او تماس بگیرد و این مساله با چنان تناوبی اتفاق می افتاد که باعث دهان به دهان شدن یک جمله در منطقه سیاتل شد: بیل [در زمان انگلیسی به معنای جریمه یا صورتحساب] را برای بیل [گیتس] بفرست.

خانه بیل گیتس یکی از مدرن‌ ترین و گران‌ ترین خانه‌های جهان بوده که در کنار تپه می‌ باشد و منظره‌ ای رو به دریاچه واشنگتن در مدینا واقع در واشنگتن دارد. بر طبق برآورد مجموعه خانه و زمینش معادل ۱۲۵ میلیون دلار ارزش دارد و مالیات آن در حدود ۱ میلیون دلار در سال می‌ باشد. همچنین در بین دارایی‌ های بیل گیتس، مجموعه‌ای از نوشته‌های لئوناردو داوینچی موجود می‌ باشد که او در سال ۲۰۰۴ به مبلغ ۳۰.۸ میلیون دلار در یک حراجی خریداری کرده‌ است.

 

چرا خانه بیل گیتس مشهور است؟ +عکس

چرا خانه بیل گیتس مشهور است؟ +عکس

 

آدرس ایمیل بیل گیتس به طور گسترده‌ ای در دنیا پخش شده‌ است و در حدود ۴ میلیون ایمیل در سال ۲۰۰۴ دریافت کرده‌ است که بیشتر آن ها اسپم می‌ باشند. به گفته او در بین ایمیل های دریافتی تعداد زیادی مربوط به پیشنهادهایی برای پولدار شدن می‌ باشد که اگر آزار دهنده نباشند، حداقل خنده‌ دار است! بیل گیتس به همراه همسر خود چندین موسسه ی خیره در سراسر دنیا تاسیس کرد. هم اکنون بیل گیتس همراه همسر و فرزندان خود در شهر سیاتل ساکن است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا