از بازیگران سریال احضار در حل جدول

سریال احضار یک سریال ایرانی در ژانر ترسناک به تهیه کنندگی و کارگردانی رامین عباسی زاده است که به صورت هفتگی در شبکه نمایش خانگی پخش شد.
احضار اولین سریال ترسناک ایران است. این سریال از ۱۹ دی ماه ۱۳۹۷، چهارشنبه ها در شبکه‌ نمایش‌ خانگی و سامانه ویدئوی درخواستی فیلیمو پخش شد.مدت زمان هر قسمت حدودا ۵۰ دقیقه است.این سریال همچنین منطبق با آموزه های همذات‌ پندارانه شرقی از مواجهه با ارواح و اجنه است.تهیه و تولید این سریال نزدیک به سه سال زمان برده است.

گیسو و امیر زن و شوهر هستند و زندگی خوبی را دارند . اما دقیقا در روزی که گیسو می خواهد با مهمانی گرفتن و دادن خبر حامله بودن اش به امیر متوجه می شود که امیر به او خیانت کرده و به سراغ صمیمی ترین دوست گیسو ، پروا رفته است . او از یکی دیگر از دوستانش که سینا نام دارد درخواست کمک می کند . سینا به او پیشنهاد می دهد که خود را به مردن بزند و مدت طولانی ای وانمود کند که مرده و خود را در خانه حبس کند . در این چند سال مخفی بودن بچه ی او به دنیا می آید ، او دیوانه می شود ، شخصیت هایی به اسم ساغر ، شفا ، فریبرز ، و خیرون برای خودش درست می کند و با آنها صحبت می کرد . بعد از ۷ سال او به عنوان یک روح متحرک به سراغ امیر و پروا می رود و آنها را می ترساند و شکنجه می دهد ….

بازیگران سریال احضار

الهه جعفری (گیسو/خاله ثریا – مادر پریا و همسر سابق امیر)

شهریار ربانی (سینا/دکتر سینا – دوست امیر و پدرخوانده پریا)

کیمیا ملایی (پریا – دختر گیسو)

سلیمه رنگزن

یاسمن همتی (ساغر)

ریحانه رضی (خیرون)

حسین صیفی(صیف)

بهار خانی

نوش آفرین رحمانی

شیما مرزی

محمد توکلی

نرگس امینی

بنیامین پیروانی

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا