الهه فرشچی بازیگر کشف حجاب کرده سریال دردسرهای عظیم کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره الهه فرشچی بازیگر کشف حجاب کرده سریال دردسرهای عظیم خواهیم داشت! با ما همراه باشید. الهه فرشچی ، بازیگر سریال دردسرهای عظیم به کارگردانی برزو نیک نژاد در نقش مونا شیرمرد (مادر بچه) و سریال همه چیز آنجا است به کارگردانی شهرام شاه‌ حسینی در نقش بیتا (دختر یوسف اصلی) ، به تازگی عکس های بی حجابی از خود در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است! عکس های که بیانگر مدل شدن او در کشوری جدید می باشد.

اسفند ماه سال ۱۳۹۶ شمسی بود که برای اولین بار عکس بی حجابی از الهه فرشچی در اینستاگرام او منتشر شد! انتشار این عکس بی حجاب از او با این عنوان که ایران را برای همیشه ترک کرده است و قصد ادامه بازیگری را ندارد، به شدت جنجالی شد! در توضیح این عکس، این چنین آمده بود:

” با درد از اعماق وجودم، ناباورانه ناباورانه عشقم را، تمام انگیزه ام براى ادامه ى زندگى … (بازیگرى) را رها مى کنم. “

اما الهه فرشچی ساعاتی بعد با تکذیب این خبر اعلام کرد اکانت اینستاگرام وی مورد سودجویی قرار گرفته است! و با عذرخواهی بابت انتشار این عکس، اظهار کرد از طریق مراجع قضایی این مسئله را پیگیری خواهد کرد. با این حال الهه فرشچی ، مدتی است در شهر دبی زندگی می کند و اخیرا هم عکس های بی حجاب و مدلینگ خود را در اینستاگرام شخضی خود منتشر کرده است.

اما درباره الهه فرشچی بد نیست بدانید وی متولد ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر کاشان (با اصالتی اصفهانی) می باشد. وی تنها یک خواهر کوچک تر از خود دارد و در عین مخالفت خانواده، به سمت بازیگری رفته است! او فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.

وی در مصاحبه ای می گوید: به قدری بازیگری را دوست داشتم که با دوستان در دبستان نمایش اجرا می کردم، و یا زمانی که با دوستانم تنها بودیم می گفتم از من بخواهند نقشی را برایشان بازی کنم. پدر و مادرم اصلا موافق نبودند در بازیگری فعالیت کنم! آنها هم مثل اغلب پدر و مادرها دوست داشتند فرزندشان مهندس یا دکتر شود، منتهی در نهایت در رشته ای که به آن علاقه داشتم تحصیل کردم!

وی فعالیت خود را به صورت جدی  از چند تله فیلم در سال ۱۳۸۹ شمسی و وقتی تنها ۲۱ سال داشت، شروع کرد! تا اینکه با ایفای نقش بیتا در سریال ” همه چیز آنجاست ” به کارگردانی شهرام شاه‌ حسینی ، در سال ۱۳۹۳ شمسی به شهرت رسید.

درباره زندگی شخصی الهه فرشچی بد نیست بدانید وی تاکنون ازدواج نکرده است؛ و مجرد می باشد.

الهه فرشچی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/elahe.farshchi

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا