تصاویری جالب و دیدنی از جشن لاکچری فارغ التحصیلی دانش آموزان فلسطینی

دراین پست عکس هایی از جشن لاکچری دانش آموزان فلسطینی بعد از اتمام دوره دبیرستان شان را مرور می‌کنیم. با ما همراه باشید. دانش آموزان کشور فلسطین اشغالی کـه سال هاست در حال جنگ با رژیم صهیونیستی می‌باشد، بعد از پایان دوران دبیرستان یک جشن خیابانی راه انداختند و با خودرو هـای لوکس خود بـه شادی در خیابانها پرداختند. در ادامه تصاویر این جشن لاکچری فلسطینی را میبینیم.

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان فلسطینی

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان فلسطینی

دانش آموزان فارغ‌التحصیل فلسطینی پس از اتمام دوره دبیرستان با حضور در خیابانها جشن فارغ التحصیلی برگزار کردند. اخذ دیپلم در فلسطین و اردن التاجیحی نام دارد و آخرین مرحله آموزش مدرسه قبل از ورود بـه دانشگاه اسـت. برخی دانش آموزان بـه همراه والدین خود دراین جشن خیابانی شرکت کردند.

کشور فلسطین دقیقاً بین سه قاره آسیا و اروپا و آفریقا قرار دارد. این کشور در شمال خط استوا بین عرض ۲۹/۳۰ درجه و همین طور ۱۵/۳۳ درجه شمالی اسـت. درازای ساحل آن با دریای مدیترانه از شمال بـه جنوب حدود ۲۲۲ کیلومتر اسـت.

صدف و مروارید در کشور فلسطین بطور کلی از گزینه های اقتصادی بسیار مهمی محسوب می شود و بخشی از اقتصاد کشور فلسطین را پوشش داده اسـت، دراین کشور صدف و مروارید ورود بـه بخش تزیینات نیز داشته اسـت، درنظر داشته باشید کـه فروش مروارید و صدف در اقتصاد کشور فلسطین نقش یک پارامتر نجات را دارد.

رشد مهاجرت بـه کشور فلسطین نیز بیشتر شده اسـت و کسانی کـه میتوانند ورود بـه بخش چوب و یا کشاورزی داشته باشند دراین کشور روش خوبی را در پیش میگیرند. افرادی کـه علاقه بـه ثبت شرکت در کشور فلسطین دارند نیز میتوانند این کشور را یک انتخاب ارزان و خوب درنظر داشته باشد.

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان فلسطینی

وضعیت آموزش دراین کشور بـه خوبی پیشرفت کرده اسـت. تعداد زیادی از درمانگاه ها در کشور فلسطین مجهز بـه جدید ترین تکنولوژی بهداشتی هستند. کشور فلسطین در زمینه مسکن و شهرسازی نیز بـه رشد خوبی رسیده اسـت، شهرسازی دراین کشور توسط تیم های نخبه مهندسی صورت میگیرد و سعی شده تا فضای شهری درستی برای زندگی در کشور فلسطین فراهم شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا