تعبیر خواب رسوا شدن | رسوا شدن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب رسوا شدن ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب رسوا شدن
تعبیر خواب رسوا شدن

تعبیر خواب رسوا شدن

رسوا شدن در خواب به تعبیر معبرین غربی:

بیانگر این است که شما در زندگی واقعی خود فردی نکته بین نیستید و به همین دلیل نمی‌توانید دوستانی مناسب خود انتخاب کنید.

حتی اگر افرادی را به عنوان دوست برای خود انتخاب کردید آن افراد هم به مانند شما از شخصیتی برخوردارند که توانایی تشخیص خوب و بد را ندارند ولی علاقه مند هستید که مردان و زنانی را در اطراف خود جمع کنید تا از این مشکل شخصیتی شما کاسته شود.

با استفاده از این افراد می‌توانید لذت‌ها و خوشی‌های بیشتری را لمس کنید.

اگر زن جوانی در خواب ببیند که در مورد رسوایی بحث و مشاجره می‌کند پیش بینی می‌شود که مقدسات و ارزش‌های خود را در اختیار کسی خواهد گذاشت که آن فرد با استفاده از همین ارزش‌ها او را فریب داده است. ازدواج پس از دیدن خواب رسوایی به ندرت اتفاق می‌افتد.

تعبیر خواب راز و بر ملا شدن راز

برایت مى‌گوید: شنیدن راز دیگران در خواب، بیانگر آشنایى با افراد جدید است. اگر در خواب ببینید که راز کسى را برملا مى‌کنید، یعنى دچار ضرر مالى خواهید شد.

تعبیر خواب آبرو ریزی

بیتون مى‌گوید: اگر در خواب ببینید که به خاطر کارهاى رسوایى‌آور ناراحت هستید، بیانگر آن است که خودتان دست به کارهایى مى‌زنید که رسوایى به بار مى‌آورد. اگر آبروی کسی را بریزید، اوقات بدی خواهید داشت. عذرخواهی کردن به صورت رسمی از کسی، بیانگر این است که آدم با وجدانی هستید.

هیچ چیز نمیتواند بدتر از این باشد که در میان یک جمع آشنا یا غریبه آبروی آدمی تهدید یا ریخته شود.

همه به خوبی آگاه هستیم که آبرو و آبروداری برای ما یک خط قرمز بزرگ می باشد و به هیچ وجه دوست نداریم تا کسی حتی با این موضوع کوچکترین شوخی داشته باشد ، و تا یاد داریم تلاش کرده ایم در میان مردم سنگین برخورد کنیم تا خدای ناکرده از این بابت لطمه یا زیانی نبینیم.

اما بارها پیش آمده که حتی انسان های درستکار و مومن نیز خواب دیده اند که کسی آبروی آن ها را می برد و یا دختر پاکدامنی را تصور کنید که خواب دیده باشد در مقابل افراد زیاد رسوا شده باشد.

روایت محمد ابن سیرین و خالد اصفهانی

ایشان می گویند اگر دختری خواب دیده باشد یکی از دوستانش او را رسوا می سازد به این تعبیر است که در آینده از جانب یکی از اطرافیان نزدیک خود که به او اعتماد کامل دارد بی وفایی یا خیانت می بیند و ممکن است برای این موضوع حسرت زیاد بخور.

اگر ببیند بخاطر رسوایی که به پا شده است گریه میکند بیان میدارد که غم و غصه ی زیادی همچون صاعقه بر زندگی اش وارد می شود و کار به جایی میکشد که صبرش تمام می شود و بطور موقت دوران سخت و کسل کننده ای را پشت سر خواهد گذاشت.

اگر ببیند فرد مرده ای که فرقی ندارد اشنا باشد یا غریبه او را تهدید به آبروریزی میکند و یا با زدن حرف های زشت سبب می شود تا شخصیت او مقابل افراد دیگر خرد شود به این علامت است که در یکی از مسائل و موضوعات حساس زندگی اش و بیشتر در زمینه ی عشق و احساسات ضربات سنگینی ببیند و احساس گناه یا عذاب وجدان زیاد کند.

همچنین شیخ طوسی نیز در یکی مقالات خود آورده بودند ریخته شدن آبروی یک دختر توسط مرده ها شکست های سنگین عشقی تعبیر می شود.

اما اگر خواب دیده باشد که یکی از اعضای خانواده اش چنین کاری را در حق او میکنند بیان میدارد موجی از اختلافات و یا آشفتگی های روانی در بین اقوام و خویشان او به راه می افتد که سبب می شود خبرهای تند و تلخی به سرعت دست به دست شود که نتیجه ی آن به هم خوردن آرامش و بوجود آمدن بی نظمی های زیاد است.

تعبیر خواب رسوا شدن
تعبیر خواب رسوا شدن

مثال اول

سوال : ببخشید من دختری ۱۷ ساله و مجردم که چند ماهی هست با پسر همسایمون در ارتباط هستم دیشب خواب دیدم پدر مادرم رفته بودند مسافرت و کسی خوانه نبود بعد دوست پسرم بهم زنگ زد و پیشنهاد داد که بیام خونتون اولش قبول نمی کردم ولی بعد راضی شدم.

، وقتی آمد بهم گفت بیا با هم رابطه داشته باشیم که شیطون گولمون زد و وقتی داشتیم این کارا انجام میدادیم پدر مادرم از راه رسیدند و ما را تو اون وضعیت دیدند و آبرو و حیثیتم رفت و آرزوی مرگ میکردم لطفا بگید تعبیرش چیه؟

پاسخ: شما نوجوانی خام و بی تجربه هستید و ممکن است با گذشت زمان دست به اشتباهاتی بزنید که جبران آن یا ناشدنی است و یا کاری بسیار سخت و زمان بر، اگر محتاط نباشید و در رفتار و برخورد خود تغییراتی ندهید در یک حادثه ی ناگوار چیزی شبیه با همین موقعیت برای شما رخ خواهد داد.

، پس حالا که از اصل تعبیر مطلع هستید می باید به نحوی رفتار کنید که خدای ناکرده عزت و احترام شما از بین نرود و همچون سابق در میان خانواده محبوب باشید و دست به کاری نزنید که دیگر کسی به شما در هیچ زمینه ای اعتماد نداشته باشد.

مثال دوم

جوانی به نزد استاد ابن سیرین می رسد و به ایشان می گوید سال هاست که پدر مادر و بستگانم جز احترام از من چیز دیگر ندیده اند و حتی یکبار یاد ندارم که به آن ها بی احترامی کرده باشم و خلاف آنچه که آن ها خواسته اند انجام دهم.

ولی با این وجود همسرم شبانه هنگام خواب دیده اند که من در میان مردم و خویشان خودم سرافنده و رسوا شده ام و حتی عزیز ترین کسانم حاضر نبودند که با من ملاقات کنند ، پدرم رویش را از من بازمیگرداند و مادرم نیز مرا طرد کرده بود ، ای عزیز ای بزرگ ای راهنما به من بگویید که تعبیر این رویا چیست ؟!

ابن سیرین بر پشت این مرد دست کشیدند و او را آرام کردند و پاسخ دادند با اینکه شما انسانی شریفی هستید اما در اطراف خود دشمنان و حسودانی دارید که حتی خودتان هم آن ها را نمی شناسید و اتفاقا بخاطر همین رفتار و اخلاق حسنه ی شماست که قصد دارند تا به شما آسیب برسانند که در وهله ی اول باید هوشیار باشید و مراقب اینگونه اشخاص باشید.

و دوم اینکه به لطف خدا و بزرگی اش گزنی به شما از جانب افراد پست نخواهد رسید و اهداف آن ها با شکست های بزرگ همراه خواهد بود تو و خانواده ات سلامت زندگانی خواهید کرد مشروط بر آنکه مغرور نشوید.

تعبیر خواب ریختن آبروی دیگران چیست؟

استاد همدانی گفته اند اگر ببینی برخی از مردم در مقابل شما خوار می شوند و از نزدیک شاهد رسوایی آن ها هستید به این علامت است که چند خبر تاسف بار در بین اقوام شما دست به دست می شود و در نهایت به گوش شما نیز خواهد رسید.

( دقت داشته باشید منظور از بی آبرویی حتما این مورد نیست که کسی به خاطر برقراری رابطه های جنسی نامشروع بی حرمت شود بلکه شامل موارد همچون معتاد شدن ، فقیر شدن ، از دست دادن خانواده و … نیز می شود ).

اگر ببینی آبروی مرده ای تهدید می شود این خوب نیست و نشان میدهد دلواپسی های جدیدی در زندگی شما راه پیدا خواهند کرد و باید این آمادگی و قدرت را داشته باشید که در برابر مشکلات احتمالی بایستید و تسلیم نشوید!

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب فرار کردن | فرار کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب  شهید شدن | شهید شدن در خواب نشانه چیست؟

۲ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
64 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
بدون نام
بدون نام
2 سال قبل

سلام،وقتتون بخیر باشه. من دوباره یه خواب دیدم اما با یک‌ تفاوت. خواب دیدم که در اتاق خود نشسته بودم و میز تحریر روبروم بود. من داشتم با پسر مورد علاقه ام چت میکردم. پدرم امد و روی میز به حالت خمیده دراز کشید و من رو زیر چشمی نگاه کرد.من خواستم که به پسر مورد علاقه ام پیام بدم و بگویم که پدرم امده و دیگه پیام نده تا وقتی که خودم پیام بدم. بعد پدرم سریع از جاش بلند شدو گفت داری چیکار میکنی. گفتم هیچی.من از قبل برنامه gmail رو برای انکار کردن درست کردت بودم و… مطالعه بیشتر »

عرشیاسعادت
عرشیاسعادت
2 سال قبل

سلام .گاهن پشت سرهم گاهی یک شب درمیان خواب میدیدم در رودخانه ای زلال شنامیکردم بابرادروبچه هام که ناگهان پلنگی از دور آمن وماهمه به بالای کوه که خانواده مان زندگی میکردن فرار کردیم به سختی بچه هامو بردم بالا چون کوچک بودن رفتیم به همه خبر دادیم که پلنگ داره میاد ورفتیم داخل خانه پنهان شدیم با یکی از بچه هابیرون مونده بودبه رور وباترس رفتم دنبالش گاهی باهاش میرفتم تو خونه گاهی اونو برادرام میبردن توخونه ومن میرفتم بالای خونه گاهیم از خواب میپریدم .گاهیم توباغچه بودیم یاتو حیاط باز پلنگ می اومد یه بارم خواب دیدم باش… مطالعه بیشتر »

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل

سلام خسته نباشید. من خواب دیدم که در خانه مادربزرگم هستیم و من با پسری که دوستش دارم چت میکنم. من به آشپز خانه رفتم و مادرو برادرم در اشپزخانه بودند. نمیدانم چه بحثی پیش آمد اشک در چشمانم جمع شد و مادرم گفت گوشی خود را به من بده. من ترسیدم که خدای نکرده چت من و پسر موردعلاقه ام را نبیند.گوشی ام را به مادرم دادم و از آشپزخانه خارج شدم. در بیرون آشپزخانه از استرس اینکه رابطه ما لو نرود دعا میکردم. بعد مادرم نرا صدا کرد و گفت بیا و بگو این کیست؟ من دیدم که… مطالعه بیشتر »

نرگس
نرگس
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من ۲۰ سالمه و حدود یک ساله با پسری در رابطه هستم و قصد ازدواج داریم ولی پدر و مادرم نمیدونن و فکر نکنم اگر بدونن اجازه بدن کلا دوست ندارن من توی سن کم ازدواج کنم ولی ما عاشق همیم و برای اینکه بیشتر پیش هم باشیم با هم کار میکنیم خواب دیدم توی یه کوچه با هم قدم میزدیم که بابام رو دیدم که داره میاد سمت ما من خواستم ازش فرار کنم که منو نبینه ولی دیده بود و دنبالم میومد یهو یه دختر جوون رو دیدم که نمیشناختم منو برد پیش محمد (… مطالعه بیشتر »

R.A
R.A
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من دختریم که یه مدتیه با یه پسری اشنا شدم دیشب خاب دیدم خودم همه چی رو به مامانم تعریف میکنم و اون پسر رو به مامانم نشون میدم اونم چیزی نمیگه

Najme
Najme
2 سال قبل

سلام ۱۶ سالمه من چن وقتیه ک با یکی از پسر دوستامون در ارتباطم خواب دیدم من همراه خانوادم به خونه ی اونا رفتیم و مادرش متوجه ارتباط ما شد حالا یادم نیست خودمون بهش گفتیم یا خودش فهمید و اون خیلی ناراحت بود ک چرا با منه و مثلا با مارال یکی دیگه از دوستاشون نیست و همین حین مادرشوهر و پدر شوهرش میان و خیلی خوب درباره ی رابطه ی ما باهاش حرف میزنن و اصطلاحا آروم میشه
اما خانواده ی خودم میشید توی داستان نداشتن

ترنم
ترنم
2 سال قبل

سلام من به وسیله یکی از اقواممون به یه سری گناه کشیده شده بودم و تازگی ها از اون گناه توبه کردم اما دیشب خواب می‌دیدیم توی یه مجلس بزرگ که اون عروس بود من روی یه صفحه نمایشگر اون گناهانی که من توسط اون بهش دچار شده بودم رو گذاشته بودم و جلوی همه مردم گریه میکردم میگفتم اینا تقصیر تو هست که من گناه کردم میخوام ببینم تعبیرش چیه؟

F.dashtyari
F.dashtyari
2 سال قبل

سلام.خوابی دیدم که مادرم به پدرم خیانت کرده و من متوجه این خیانت شدم و اعضای خانواده با جروبحث ما نیز متوجه خیانت شدن و بسیار ناراحت هستندوشخصی مهمان ماست که سخن چین است و من وبشدت ناراحت گریان از این اتفاق و آبروی ریخته شده جلوی این شخص هستم،تعبیر این خیانت و حضور شخص سخن چین چی میتونه باشه؟

Mdi
Mdi
2 سال قبل

خسته نباشید من خواب دیدم با رفیقم رفتیم رودخونه شنا میکنیم و خیلی لذت میبردیم ولی بعد توآب مار دیدیم ک خیلی ترسیدیم بعد ک بیرون میومدیم از اّب یک مار دور پای من بود ولی من اونو جدا کردم تعبیرش چیه ؟

یلدا
یلدا
2 سال قبل

سلام روزتون بخیر من داخل یه رابطه کاملا سالم هستم دوست پسرم همسن خودمه ورزشکار و اینک فقط مادرم در جریان رابطه ما هست و ب شدت از دوس پسرم خوشش می‌آید و همیشه میگ عین پسرم دوسش دارم دوس پسرم هم ب مادرم میگ مادرجون خانواده پسر از رابطه ما با خبر هست من فقط بخاطر کم سن سال بودنم پدر و برادرم گیر میدن ک خامی نمی‌فهمی ولی خودم میدونم بیشتر سنم میفهمم من ۱۷سالمه خواب دیدم روی صفحه گوشیم دوس پسرم نوشته عشقم کجایی برادرم دید گیر داد گوشیو باز کن منم باز نکردم گفتم باید ب… مطالعه بیشتر »

مـــ
مـــ
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
من خواب دیدم معشوقم پیامها و مکالمه هامون رو ذخیره کرده و بر علیه من شکایت کرده و مامانش و خودش دارن باهام دعوا میکنن و آبرو ریزی راه انداختن‌.منم بهش گفتم باشه ازدواج میکنیم اما از محبت خبری نیست دیگه (اینم بگم که معشوقم میشه نوه خالم و من میشم پسرخاله مامانش و خانواده من به شدت مخالفن و یه دعوایی هم باهاشون کردن و خلاصه اوضاع خوبی بین خانواده ها نیست اما ما واقعا عاشق همدیگه هستیم)‌..اعصاب و روانم ریخت بهم سرِ این خواب میشه تعبیرش رو بگید ممنونم?

هلن
هلن
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
من خواب دیدم معشوقم پیامها و مکالمه هامون رو ذخیره کرده و بر علیه من شکایت کرده و مامانش و خودش دارن باهام دعوا میکنن و آبرو ریزی راه انداختن‌.منم بهش گفتم باشه ازدواج میکنیم اما از محبت خبری نیست دیگه (اینم بگم که معشوقم میشه نوه خالم و من میشم پسرخاله مامانش و خانواده من به شدت مخالفن و یه دعوایی هم باهاشون کردن و خلاصه اوضاع خوبی بین خانواده ها نیست اما ما واقعا عاشق همدیگه هستیم)‌..اعصاب و روانم ریخت بهم سرِ این خواب میشه تعبیرش رو بگید ممنونم?

زهرا
زهرا
2 سال قبل

سلام من زهرا هستم دم صبح خواب دیدم که یه دفعه وسایلم از دستم در حیاط گم شد(البته بعدش گشتم و پیدا کردم) بعد که به طرف خانه می رفتم دیدم در پشت بام برنج گذاشته شده و گفتم حتما جن یا روح اون رو گذاشته و بعد به دو نفر از نزدیکانم گفتم و سپردم به کسی نگن ولی اونا همه رو با خبر کرده بودند وبه یکی گفتند امد و سر من را اسکن کرد تا جن و روح را از من دور کند و مادرم همش مرا سرزنش میکرد که چرا به دیگران گفته ام . لطفا… مطالعه بیشتر »

دلنیا کریمیان
دلنیا کریمیان
2 سال قبل

خواب دیدم که توی ماشین نشستیم و پدرم داره رانندگی میکنه و منو مادرم کنارش صندلی جلو هر دو با هم نشستیم و من دارم با کوشیم یه چیزی نشون مادرم میدم مه یکی بهم پیام داد و من ترسیدم من دوست پسر ندارم و توی خواب دوست پسرم نبود اما یک مرد بود که من توی خواب نمیدونستم کیه اما تو فکرم یکی بود و من سعی میکردم گوشیمو اینور بیارم پاکش کنم اما مادرم نمیزاشت و پدرم هم یه نگاهی بهمون‌کرد که نمیدوست چه خبره گفت گوشیرو بده ببینم اما نگاه نکرد و به صندلی عقب پرت کرد… مطالعه بیشتر »

مرضیه
مرضیه
2 سال قبل

سلام من ظهر که خوابیده بودم همین امروز ،خواب دیدم که پدرم میخواد گوشیم رو بگیره بخاطر اینکه عموم بهش گفته من با یک پسری دوست هستم ،در حالی که تو واقعیت من تا حالا با پسری دوست نبودم و من تو خواب به شدت ناراحت شدم خیلی خیلی زیاد در حدی که چاقو گرفته بودم میخواستم عموم رو بکشم چون که آبروی منو برده بود در حالی که من پاک بودم ،بعدش تو خواب عموم گفت که زنعموی دیگه ام بهش گفتن که من با پسری در ارتباط هستم و ایشون هم باور کرده (در واقعیت خانواده همین زنعموم… مطالعه بیشتر »

بیتا
بیتا
2 سال قبل

سلام من دختری ۱۹ساله و مجرد هستم تقریبا دوسال پیش با پسری اشنا شدم و دوبار باهم ملاقات داشتیم ولی اصلا به عنوان دوست دختر دوست پسر نبودیم اون چندباری مزاحمم شد و منم خیلی بد جوابشو دادم پارسال بازهم بهم پیام داد و پدرم دید و منم یه جوری قضیه رو ماسمالی کردم حالا دیشب خواب دیدم که به پدرم پیام داده و پدرمم باهاش تماس گرفته و اونم گفته که من میخوام با دختر شما باشم و این داستانا پدرمم خیلی عصبانی شد منم گوشی رو از پدرم گرفتم و بهش بد و بیراه گفتم و دیگه از… مطالعه بیشتر »

Man
Man
3 سال قبل

سلام ببخشید من یک خواب رو چندین بار دیدم خوابم هم این بوده
من با پسری تو رابطه هستم ولی خانواده ام نمیدونن خواب دیدم که برادرم فهمیده و کلی رفتار بد باهام داشت و من واقعا ترس تو وجودم بود و گریه میکردم تعبیرش چیه؟

Man
Man
3 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

ممنون

Last edited 3 سال قبل by Man
مسعود
مسعود
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم عشقم بهم دروغ گفته و وقتی داش اونو جلو دوستش تعریف میکرد منم مچشو گرفتم و فهمیدم و رسوا شد و همه چی تموم شد میخواستم ببینم تعبیرش چیه

Kianagrm
Kianagrm
3 سال قبل

خواب میدیدم من و پدر و مادرم و عمه هام و پدربزرگم وهمسر دومشون سر سفره نشستیم.همه صحبت میکردن که فهمیدم پدر بزرگم رابطه ی من با علیرضا(دوستم)رو فهمیده یا احیانا مارو دیده و داره به مامانم میگه.مامانم خودش از رابطمون خبرداره.خیلی ناراحت و سرشکسته شدم ولی هیچ حرف نزدم حتی یه کلمه.بعد اون مراسم تدفینی رو میدیدم که پشت یه در کوچک جمعیت زیادی بودن ولی هیچکدومو نمیشناختم.عمم میگفت اسم میت علیرضاست که یه پسر جوان بوده.من رفتم که میت رو از پشت در ببینم که دیدم اون رو داخل قفس کوچیک گذاشتن و بدنش داره تکان های شدیدی… مطالعه بیشتر »

.. m
.. m
3 سال قبل

سلام خدمت شما
خواب دیدم با پسری کخ در حال حاضر دوست هستم پیش مادرم امده و مادرش به مادرم زنگ زد و از من خواستگاری کرد و مادرم فهمید که ما از قبل با هم دوست بوده ایم تعبیر این خواب چیست؟
لطفا پاسخ دهید

ماهان
ماهان
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که زن عمویم کسی بود که کار مارا طلسم کرده بود و من مچش رو گرفتم و رسواش کردم و در واقعیت هم کسی کار های مارا طلسم کرده و لی من در خواب زن عمویم رو دیدم که این کار را کرده آیا احتمال دارد که خودش باشه

Fatemeh
Fatemeh
3 سال قبل

سلام
من دیشب خواب دیدم که در حال سرچ کردن مطالب بد هستم و مادرم وارد اتاقم میشود و هر چه میخواهم از آن صفحه خارج شوم ،خارج نمیشود و دوباره وارد همان صفحه ی بد میشود و مادرم هم ان ها را دید
میشه لطفا تعبیرشو بهم بگید?

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

خواب دیدم که پسری که چند وقت پیش باهاش دوست بودم از ی دختر دیگه ای می‌شنوم که میگفت با یکی از هم کلاسی های سابقم رابطه داشته

Kiyana
Kiyana
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من خواب دیدم با مادر بزرگم جایی هستم ک هم شبیه فروشگاهی هستی و هم شبیه مراسم جشن هست ک چندتا قیافع اشنا هم میبینم بعد میبینم تو زنگ ب دوس پسرم زنگ میزنم ک کجایی میگه دارم میرم بیرون شهر. و اینکه یک دفغه میبینم یه ون میاد پرنسل خانوم پیاده میشن و زوس پسر من راننده اونه . و وقتی پیاده میسه هول میکنه مبگه من دو روزع کار پیدا کردم ولی بهت نگفتم. منم از یکی از پرسنلای خانوم پرسیدم گفت پنح ماهه میاد سرکار. بعد تو خولب گریه میکنم ک تو بهم دروغ… مطالعه بیشتر »

dina
dina
3 سال قبل

سلام من دختری ۱۵ ساله هستم و در خواب دیدم پسر همسایه مان که هیچ سروکاری باهاش ندارم توی اتاق من بود و با چند دختر و پسر کوچک پایه بود یعنی آن دختر و پسر سرقرار بودن او پسر همسایه هم مواظبشان بود که کسی نبیند و من رفتم تو اتاقم با این صحنه مواجه شدم و بعد پسر همسایه گفت لطفا به کسی نگو گناه دارن منم از اتذقم اومدم بیرون و به کسی نگفتم اما برادرم سر مچشان را گرفت. واقعا عجیبه این خواب میشه تعبیرشو بگین❤️

kazem rabeaei
kazem rabeaei
3 سال قبل

سلام وقت بخیر
من بخاطر مشغله و درس هام زیاد نمیتونم طول روز با موبایل کار کنم و معمولا شب ها تا دیر وقت با موبایل کار میکنم و خانواده رو این موضوع بسیار حساس اند و در این مورد اجازه بردن موبایل حتی در اتاق در شب را نمیدهند هر چند هفته یه بار خواب این را میبینم که به قول معروف مچ مرا گرفته و لو میروم تا اینجایش که نگرانی نیست خیلی از خواب های بنده به واقعیت تبدیل میشوند بنظر شما این هشدار است یا رویای بنده؟

Alooo
Alooo
3 سال قبل

سلام . من دیشب خواب دیدم که مهم ترین رازم پیش مامان و بابام توسط برادر کوچیکم برملا شده . تو رو خدا چه تعبیری میتونه داشته باشه ؟ خیلی واسم مهمه???

مریم
مریم
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم باکسی ک چندساله در رابطه هستم و دوست هستم داریم تو خیابون میریم یهو یک دختر جلومونو میگیره و میگه باهاش دوست بوده تو همین مدتی ک با من بوده منم دعوا میکنم از ماشین پیدا میشم بدون جواب دادنش برمی‌گردم خونه.تعبیرش چیه

Mehdi
Mehdi
3 سال قبل

سلام من چند وقتی هست با کسی دوست هستم یکی از اشنایان خواب میبینه که پدر اون دختر همه چی فهمیده??‍♂️دوبارم این خواب دیده تعبیرش چی میتونه باشه؟

Frnz
Frnz
3 سال قبل

سلام خاب دیدم دوس پسرم رو آوردم خونمون ولی یهو مادرم مباد و هرچی ب دوس پسرم گفتم قایم شو نشد و مادرم اون رو دید..چند روز دیگ تولدشه می‌خوام تولد بگیرم.بگیرم؟یا لو میریم..میشه خواهشاً جواب بدین

فری
فری
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم با رلم داخل یه مغازه نشسته بودیم بعد داداشم میبینه مارو. چند روز دیگ هم تولدشه قراره واسش تولد بگیریم با مامانش. میشه تعبیرشو بگید تروخدا سریع تر

صحرا
صحرا
3 سال قبل

سلام من و یه پسری که عاشقشم قرار گذاستیم یه بار که کسی خونشون نبود بریم اونجا و رابطه داشته باشیم و شلوغکاری کنیم بعد اون پسر خواب دیده که مادر پدر من و اون پسر با خبر میشن تعبیرش چیه؟

دکمه بازگشت به بالا