سریال شاهرگ چند قسمت است؟ l اسامی بازیگران و خلاصه داستان قسمت آخر

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران سریال شاهرگ ، خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و همچنین زمان پخش و تکرار سریال شاهرگ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال شاهرگ به کارگردانی سید جلال اشکذری و به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ، برای پخش از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آماده شده است! لازم به بیان است سریال شاهرگ پس از پایان پخش سریال سامو بندی به روی آنتن خواهد رفت.

کارگردان سریال شاهرگ‌ کیست؟

کارگردان سریال شاهرگ ، سید جلال اشکذری می باشد. سید جلال دهقانی اشکذری ،  کارگردان و فیلم‌ نامه ‌نویس سینمای ایران و دانش ‌آموخته رشته ادبیات متولد سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر یزد است. او برای ساخت فیلم ” خانه ‌ای کنار ابرها ” دیپلم افتخار بهترین فیلم‌ نامه در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. همچنین وی تقدیر از فیلم ” هدیه ‌ای برای آسمان ” در بخش نیمه بلند ویدئویی جشنواره فیلم‌ های کودک و نوجوان همدان را به خود اختصاص داد.

اسامی بازیگران سریال شاه رگ

سریال شاهرگ چند قسمت است؟

این سریال ۳۰ قسمتی، که در حال و هوای دهه ۶۰ شمسی روایت می شود، به قلم کریم لک زاده به نگارش درآمده است! تصویربرداری این سریال تلویزیونی در لوکیشن های سطح شهر تهران انجام شده است و تدوین سریال شاه رگ نیز توسط سودابه سعیدنیا انجام شده است.

زمان پخش و تکرار سریال شاهرگ

خلاصه داستان سریال شاهرگ

در خلاصه داستان این سریال تلویزیونی این چنین آمده است: ” در سال ‌های ناآرام پس از انقلاب در سال ۶۰ شمسی، گروه ویژه‌ ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌ های چندین بمب در تهران در حال حرکت است و… “

سریال شاه رگ چند قسمت است؟

اسامی بازیگران سریال شاهرگ

نیما رئیسی ، عباس غزالی ، مهدی سلوکی ، سیروس گرجستانی ، آزاده زارعی ، امید روحانی ، شادی کرم رودی ، افسانه کمالی ، عطا عمرانی و مژگان اخلاقی بازیگرانی هستند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل سریال شاه رگ عبارتند از

  • مدیر تصویربرداری: رضا شیخی
  • مدیر تولید: سامان شعشعه
  • مدیر برنامه ریزی: امیر سلیمانی
  • دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی پور
  • صدابردار: فرشید احمدی
  • طراح گریم: مرتضی کهزادی
  • طراح صحنه: علی مربی
  • طراح لباس: مهناز نوروزی
  • منشی صحنه: مژگان تمجیدی
  • عکاس: رز ارغوان
  • مشاور رسانه: زهرا دمزآبادی
  • مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

اینستاگرام سریال شاهرگ

این سریال تلویزیونی در اینستاگرام، دارای صفحه نمی باشد.

پشت صحنه سریال شاهرگ

تاکنون عکس یا ویدیویی از پشت صحنه این سریال تلویزیونی با بازی نیما رئیسی منتشر نشده است.

قسمت ۲۹ سریال شاهرگ

فرخ که درباره مرجان اطلاعاتی میداند با محمدعلی درمیان میگذارد و هرچی لزش میداند بهش میگوید. آنها با هم نقشه میکشد که فریبا باهاشون همکاری کند و پیش مرجان برود تا اطلاعاتی برای آنها بیاورد. فرخ پیش خانم خورشیدی تو مدرسه می رود تا هم عذرخواهی کند و هم جبران خسارت انجام دهد که خانم خورشیدی اول قبول نمیکند ولی بعد میگوید برای جبران خسارت میتوانید به دانش آموزان شیمی تدریس کنید و فرخ هم قبول میکند. تو شهربانی تهرانپارس صدایی همانند صوت بلند می شود که کسی نمیفهمد از کجاس به همین خاطر مافوق اونجا دستور می دهد که هرچه سریعتر ساختمان را خالی کنند و از طرفی به گروه خنثی کننده بمب زنگ می زند.

فرخ و ابراهیم به آنجا می روند تا منبع صدارو کشف کننند. وقتی درحال جستجو بودند از مرکز بهشون بیسیم می زنند که یک مورد دیگه هم مثل شهربانی تهرانپارس صدای صوت میاد آن هم شهربانی تهران نو می باشد به همین خاطر نیروهارو ۲ دسته میکنند تا همزمان به ۲ مورد اعزام شوند. فرخ با گشتن تو شهربانی یک مدار صوت پیدا می کند و بیسیم میزند و ماجرارو میگوید.

قسمت آخر سریال شاهرگ

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا