شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه نخل منطقه ۲۲ به چه صورت است؟

اگر شما نیز از علاقه مندان به تهیه و پیش خرید پروژه نخل در منطقه ۲۲ تهران هستید این مقاله یک راهنمای کامل و جامع در خصوص شرایط پیش فروش و پرداخت این پروژه است تا شما سرمایه گذاران عزیز بتوانید با اطلاعات کامل تری به سراغ این پروژه بروید.

قبل از آنکه به تعریف نحوه و شرایط پرداخت و پیش فروش پروژه نخل یا همان برج شمیم رحمت فاز ۳ بپردازیم، توضیحات مختصری در رابطه با این برج را به شما ارائه می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

برخی از ویژگی های پروژه نخل

یکی دیگر از پروژه های هوا فضای سپاه، پروژه شمیم رحمت فاز ۳ یا همام پروژه نخل است. این پروژه جزو برج های کوهک و املاک ۲۲ است. این پروژه بسیار شکیل در چیتگر دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه های همجوار خود دارد. این پروژه در منطقه ۲۲ دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه آزادگان شما به جنوب و همچنین اتوبان های شهید همت (اتوبان شهید خرازی) اتوبان شهید حکیم (اتوبان شهید همدانی) دارد.

موقعیت مکانی و دسترسی پروژه نخل

از لحاظ موقعیت مکانی پروژه نخل در شرقی ترین قسمت منطقه ۲۲ یعنی بلوک کوهک قرار دارد. این پروژه در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر و دریاچه خلیج فارس قرار دارد. در اطراف این پروژه شما می‌توانید مجتمع تجاری و تفریحی طوبی و مرکز تجاری ایرانمال را مشاهده کنید.

ویژگی های برج نخل

سازنده این پروژه هوا فضای سپاه است. از دیگر فعالیت ها هوا فضای سپاه، پروژه ها شمیم رحمت ۱ و ۲، پروژه زیتون ها، پروژه شهید خزازی وافع در منطقه ۲۲ تهران است. کاربرد برج نخل به صورت تجاری و مسکونی است. این پروژه دارای ۲۶ طبقه که ۲۱ طبقه از آن مسکونی، ۱ طبقه پارکینگ، ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه تجاری و تفریحی است. در پروژه نخل منطقه ۲۲ در هر طبقه ۸ واحد وجود دارد. متراژ واحد ها از ۸۵ متر تا ۲۵۶ متر طراحی شده است. این پروژه با استفاده از اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره طرای و تولید خواهد شد.

آپارتمان ها در ۴ بال این پروژه به گونه‌ای طراحی شده اند که هر  واحد به آسانی بتواند به پله و آسانسور دسترسی داشته باشد. مهم ترین نکته پروژه شمیم رحمت فاز ۳ مشرف نبودن واحد ها به یکدیگر است و هر واحد حیاط مسقف به ارتفاع ۷ متر دارد.

از دیگر امکانات پروژه نخل منطقه ۲۲ می توان به سالن اجتماعات، سالن ورزشی، استخر، مهد کودک و لابی اشاره نمود. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته زمان انتخاب واحد این پروژه شهریور ماه ۱۴۰۲ است و زمان تحویل به ۱۴۰۳ موکول خواهد شد.

شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه نخل (شمیم رحمت فاز ۳)

پروژه شمیم رحمت ۳ یا نخل یکی دیگر از برج های چیتگر، سازه ای از تعاونی با رزومه معتبر پروژه های شمیم رحمت ۱ و ۲ است. ار خصوصیات خوب این پروژه که جزو برج های کوهک و املاک منطقه ۲۲​​​​​​​ نیز می باشد، ارائه سهام واحدهای مسکونی خود به صورت پکهای ۱۰ سهمی است که هر ۱۰ سهم معادل ۱ متر مربع است.

ادامه به معرفی دقیق شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه نخل به طور کامل پرداخته ایم تا شما بتوانید با آگاهی کامل برگه سهم های پروژه نخل را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید تا از خرید و سرمایه گذاری و شراکت در این پروژه بتوانید افزایش سرمایه زیادی داشته باشید.

نکات اولیه شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه نخل

پروژه نخل به صورت مشارکی ارائه می‌شود. نحوه پیش فروش این پروژه در منطقه ۲۲ به صورت برگه های پکهای ۱۰ سهم معامله می‌شوند. هر برگه سهم معادل ۱۰ مترمربع است (هر سهام دار امکان چندیدن پک را دارد). حس ارائه اینگونه سهام این است که شما می‌ توانید با توجه به بودجه خود هر تعداد پک را که می توانید تهیه کنید. به مرور زمان شما می‌توانید تعداد سهام خود را افزایش دهید و در عین افزایش سرمایه خود، ارزش سهام ها قبلی خود را نیز افزایش دهید.

در ادامه باید گفت، هر فرد با توجه به نیاز خود می‌تواند میزان سهام خود را افزایش دهد تا بتواند واحد با متراژ مد نظر خود را تهیه کند. به عنوان مثال شما قصد تهیه یک واحد ۱۰۰ متری را دارید و باید ۱۰ پکیج را تهیه کنید اما بودجه کافی برای تهیه آن را ندارید. در ابتدا شما تعدادی پک را تهیه کرده و در ادامه روند پروژه می‌توانید به سهام خود بی‌‌افزاید. از ویژگی های بسیار مهم ارائه پروژه به این صورت این است که شاید در پایان شما بتوانید واحدی با متراژ بزرگ تر را تهیه کنید.

توضیحات تکمیلی پیش فروش و پرداخت پروژه نخل

قرارداد ساخت پروژه شمیم رحمت ۳، متری ۴.۵ میلیون تومان است. با توجه به این که این پروژه از مدتی پیش راه اندازی شده است قیمت به روز پروژه شمیم رحمت ۳ تا خرداد ۱۴۰۰، متری ۶.۲ میلیون تومان است. اقساط این پروژه برای هر ۱۰ مترمربع یا هر یک پکیج، ۱.۳ میلیون تومان است که به این اقساط هر ساله تغییر خواهد کرد.

 

مفاد و نوع قرار داد پروژه مدیران نخل (شمیم رحمت ۳)

در ابتدا باید گفت که پروژه نخل به صورت علی الحساب است. نحوه انتقال مالکیت این پروژه به این گونه است که پس از اقدام شخص، موارد زیر از طرف تعاونی استعلام گرفته می‌شود و پس از آن به واسطه یک فقره چک بانکی مبنی بر توافق طرفین انتقال پیدا می‌کند.

  • شخص فروشنده مالک برگه سهم باشد
  • مورد معامله مهریه نباشد
  • مورد معامله مورثی نباشد و برگه ها سهم در انحصار ورثه نباشد
  • برگه سهم های مورد انتقال دارای جریمه نباشند
  • شخص فروشنده در قید حیات باشد

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا