معرفی بازی های ترسناک موبایلی

گاهی علاوه بر دیدن فیلم های ترسناک انجام بازی مهیج و ترسناک نیز جذاب می شود ، در این لحظه قصد داریم به معرفی بازی های ترسناک موبایلی بپردازیم ، اگر به ژانر وحشت علاقه دارید حتما این بازی ها را دانلود کنید .
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک اثر ترسناک روایتی است که بازی آن را تعریف می‌کند. بازی Detention مربوط به حکومت نظامی کشور تایوان در سال ۱۹۶۰ است و شما در بازی کنترل دو دانش‌آموز را برعهده دارید که برای کشف یک حقیقت وارد یتیم‌خانه‌ای قدیمی می‌شوند. پس از ورود به این یتیم خانه طولی نمی‌کشد که متوجه حبس شدن خود در این مکان می‌شوند.
معرفی بازی های ترسناک موبایلی
معرفی بازی های ترسناک موبایلی

بازی‌های ترسناک جزو سبک‌های پرطرفدار صنعت بازی‌های ویدئویی هستند و استودیو‌های بازی‌سازی مختلف با ساخت آثار متنوع سعی در جذب طرفداران این سبک دارند. بازی‌های ترسناک در موبایل نیز طرفداران بسیاری دارد و به همین خاطر شاهد عرضه بازی‌های ترسناکی مانند سری Five Nights at Freddys هستیم.

این در حالی است که موبایل‌های هوشمند هر روز در حال پیشرفت هستند و استودیو‌های بازی‌سازی موبایل نیز از این فرصت برای ساخت آثار مختلف ترسناک استفاده می‌کنند. در ادامه به سراغ تعدادی از بهترین بازی‌های ترسناک اندروید رفته‌ایم که برخی از آن‌ها می‌توانند به‌راحتی شما را در داستان خودشان غرق کنند و در برخی دیگر نیز باید با همکاری دوستان خود از دست یک قاتل زنجیره‌ای فرار کنید.

Detention

معرفی بازی های ترسناک موبایلی
معرفی بازی های ترسناک موبایلی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک اثر ترسناک روایتی است که بازی آن را تعریف می‌کند. بازی Detention مربوط به حکومت نظامی کشور تایوان در سال ۱۹۶۰ است و شما در بازی کنترل دو دانش‌آموز را برعهده دارید که برای کشف یک حقیقت وارد یتیم‌خانه‌ای قدیمی می‌شوند. پس از ورود به این یتیم خانه طولی نمی‌کشد که متوجه حبس شدن خود در این مکان می‌شوند.

حال باید با بررسی سرنخ‌ها راهی را برای خروج از این مکان عجیب پیدا کنند. اگر از علاقه‌مندان آثار شرقی باشید، قطعا متوجه تم گرافیکی و همچنین فضاسازی شرقی بازی می‌شوید که کمک بسیار زیادی در القای حس ترس به مخاطب می‌کند. تیم سازنده با طراحی دقیق یک محیط ترسناک توانسته جو حاکم بر بازی را تا انتهای آن همراه مخاطب کند. همچنین موسیقی‌های بازی که تلفیقی از «ساز آسیایی» و «راک» است، حس عجیب بازی را دوچندان می‌کند.

Five Night at Freddy

یکی از آثاری است که با انتشار نسخه اول خود طرفداران بی‌شمار سبک وحشت را به سمت خود جذب کرد. در هر یک از نسخه‌های بازی شما در نقش یک کاراکتر در یک محیط بسته قرار می‌گیرید و باید مراقب حملات ناگهانی عروسک‌های شیطانی باشید.

به‌عنوان‌مثال داستان نسخه اول بازی در رابطه با یک پیتزافروشی به نام فردی فزبر بود که بازیکن‌ها باید به‌عنوان نگهبان، شب را در آن سپری می‌کردند. در این رستوران عروسک‌های مکانیکی ترسناکی وجود دارند که در شب به حرکت در‌می‌آیند و هدف اصلی بازیکن‌ها این است که دوربین‌های مداربسته پیتزافروشی را چک کنند تا با مشاهده حرکات این موجودات ترسناک، خود را از خطر آن‌ها در امان نگه دارند.

Dead by Daylight

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ترسناک اندروید است که شما را وارد یک رقابت پنج‌نفره آنلاین می‌کند که یک نفر در نقش قاتل و چهار نفر دیگر بازمانده‌ها هستند. اگر شما در نقش یکی از بازمانده‌ها باشید، باید به کمک دیگر بازیکنان موتور‌های برق را روشن کنید تا دروازه برای فرار باز شود. بازی در نقش قاتل هم جذابیت بیشتری دارد و باید جلوی فرار بازماندگان را بگیرید.

به‌عنوان‌مثال می‌توانید با قرار دادن تله در مکان مناسب آن‌ها را گیر انداخته و روی قلاب‌های گوشت قرار دهید. هر زمان که این اتفاق رخ دهد، بازمانده‌ها فرصت کوتاهی را برای نجات هم‌تیمی خود دارند؛ زیرا از دست دادن او بازی را سخت‌تر می‌کند و می‌توان گفت بازی به‌شدت به کار گروهی وابسته است.

Slender Man

دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام اسلندرمن را در دنیای بازی‌های ویدئویی نشنیده باشد. سال ۲۰۱۲ با انتشار بازی Slender: The Eight Pages این کاراکتر شناخته و از آن روز به‌بعد بازی‌های مختلفی بر اساس این شخصیت ساخته و منتشر شد. موبایل نیز از این قاعده مستثنا نبود و با انتشار Slender Man Dark Forest مخاطب‌های این پلتفرم را نیز جذب خود کرد.

در این نسخه مانند اکثر بازی‌های این مجموعه باید تعدادی کاغذ مرموز را در یک جنگل مه‌گرفته و تاریک پیدا کنید. البته در این جنگل تنها نخواهید بود و با پیدا کردن اولین کاغذ، اسلندرمن هم به‌دنبال گیر انداختن شما می‌افتد. این موضوع با موسیقی هولناکی که دارد استرس عجیبی را به شما منتقل می‌کند.

Paranormal Territory

معرفی بازی های ترسناک موبایلی
معرفی بازی های ترسناک موبایلی

بازی اندروید Paranormal Territory شما را در نقش مردی قرار می‌دهد که بعد از بازگشت از محل کار خود متوجه ناپدید شدن همسر و فرزند خود می‌شود. ظاهر خانه مانند قبل نیست و اتفاقات عجیب‌وغریبی مانند پدیدار شدن ناگهانی متن‌هایی روی دیوار یا عجیب‌تر از آن شبح‌های سیاهی هستند که در خانه گاه‌وبی‌گاه پرسه می‌زنند.

با کمی دقت در شبح‌ها متوجه شبیه بودن آن‌ها به همسر و فرزند خود می‌شوید. نکته جالب در رابطه با بازی این است که زمانی‌که آن را به اتمام می‌رسانید، با یکسری نکته مقدار شجاعت شما را در طول بازی بیان می‌کند که در نوبه خود بسیار جذاب است.

White Night

یکی دیگر از بازی‌های داستان‌محوری که پس از عرضه موفق برای پی‌سی نسخه اندروید آن نیز منتشر شد، عنوان White Night است. این بازی مانند بیشتر آثار ترسناک روایتی کلیشه‌ای دارد و شما در نقش مردی پس از اینکه در جاده تصادف می‌کند به اجبار وارد یک عمارت بزرگ و ترسناک می‌شوید.

بازی درست از جایی آغاز می‌شود که شما از خودرو به زحمت بیرون آمده و باید به حالت آهسته راه خود را پیدا کنید که درنهایت به همان عمارت بزرگ می‌رسید. کل روایت بازی در این خانه رخ می‌دهد. یکی از المان‌های اصلی در داستان دست‌نوشته‌هایی است که در گوشه‌وکنار خانه قرار دارند و به طور دقیق‌تر اگر آن‌ها را نخوانید عملا چیزی از داستان بازی را متوجه نخواهید شد.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

معرفی بهترین بازی های اندروید ایرانی در سال ۱۳۹۸

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا