بیوگرافی بازیگران سریال ترکی تو در بزن همراه با معرفی نقش ها

سریال ترکی تو در بزن (تو در خانه ام را بزن) یا Sen Cal Kapimi با حضور هانده ارچل و کرم بورسین و همچنین کارگردانی Ender Mıhlar درحال حاضر محبوب ترین سریال شبکه فاکس است و مخاطبان زیادی جذب این سریال شده اند. باما همراه باشید.

سریال ترکی تو در بزن
سریال ترکی تو در بزن

بیوگرافی بازیگران سریال تو در خانه ام را بزن

 

Hande Erçel در نقش Eda Yildiz

هانده ارچل Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در Bandirma ترکیه متولد شد. او یک بازیگر و مدل ترکیه ای است که تقریبا یک شبه مشهور شد. او به خاطر بازی در سریال عشق زبون حالیش نمیشهAşk Laftan Anlamaz که در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ پخش می شد، بسیار شهرت یافت. در این سریال او به عنوان Sarsılmaz نقش مقابل Burak Deniz در نقش Murat Sarsılmaz ایفای نقش می کرد.

هانده ارچل، این بازیگر جوان و دوست داشتنی کار خود در حرفه مدل و فشن را در رسانه های فشن آغاز کرد. از سال ۲۰۱۳ که وارد این حرفه شد، دوران خوبی را داشت و هم اکنون یک بازیگر مشهور تلویزیونی است.

سریال ترکی تو در بزن

Kerem Bürsin در نقش Serkan Bolat

کرم بورسین ( Kerem Bürsin ) بازیگر نقش سرکان در سریال ترکی تو در خانه ام را بزن و علی در سریال شهر تو را می خواند Gunesi Beklerken یا dizi متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۷ در استانبول ترکیه است

کرم در ۱۵ سالگی به همراه خانواده اش به تگزاس آمریکا مهاجرت کردند و در کالج امرسون بوستون آمریکا تحصیل کرده است . او بعد از اتمام تحصیلاتش به لس آنجلس رفته و در آنجا ” راجر کورمن ” تهیه کننده برنده اسکار استعداد بازیگری کرم رو کشف کرد و وی بعد از آن به بازیگری حرفه ای روی آورد .

سریال ترکی تو در بزن

Bige Önal در نقش Selin Atakan

بیگه اونال متولد یکم فوریه ۱۹۹۰ در استانبول ترکیه است. وی دختر Erhan Önal بازیکن سابق تیم فوتبال گالاتاسرای است. مادرش که در کار مدلینگ فعالیت داشت وقتی ۹ ساله بود از پدرش جدا شد. بیگه فارغ التحصیل دانشگاه بیلگی استانبول می باشد.

وی بازیگر را از سال ۲۰۱۰ با سریال Halil İbrahim Sofrası آغاز کرد. بیگه اونال تا به امروز به صورت رسمی ازدواج نکرده است اما با آراس بولات بازیگر نقش یاماچ در سریال گودال در رابطه است. وی ۱۷۴ سانتی متر قد و ۵۵ کیلوگرم وزن دارد.

سریال ترکی تو در بزن

Ismail Ege Sasmaz در نقش Kaan Karadag

اسماعیل اگه شاشمار (به ترکی ismail ege şasmaz) که با نام اسماعیل اجه شاشماز نیز شناخته می شود، متولد ۲۵ نوامبر ۱۹۹۳ در مانیسا و برادر آیتاچ شاشماز است.

اسماعیل اولین کار بازیگری خود را در سال ۲۰۱۳ با سریال در انتظار آفتاب شروع کرد و در کنار افرادی همچون کرم بورسین، هانده دوغان دمیر، ابرو آیکاچ، امره کینای و گوکچه کانارداغ به ایفای نقش پرداخت. او با این سریال بسیار درخشید و پس ازآن، در سریال های عشق حرف حالیش نمیشه، عشق دروغو دوست داره، سرای گنجشک، و آفتابگردان به هنرنمایی پرداخت.

سریال ترکی تو در بزن

Evrim Dogan در نقش Ayfer Yildiz

اوریم دوغان Evrim Doğan بازیگر زن ترکیه ای متولد ۵ سپتامبر ۱۹۷۷ در آنکارا ترکیه می باشد. اوریم تحصیلات خود را در کنسرواتوار دانشگاه ایالتی Anadolu، Department of Acting انجام داد.

وی عضو گروه تلویزیونی Gulumse Yeter است، اوریم دوغان با بازی در سریال های همچون Erdal Ozyagcilar، Yilmaz Kunt، Asli Bekiroglu و Seray Kaya چهره شد. وی در کار مدلنیگ هم فعالیت دارد.

اوریم گفته می شود با یانر اوزر نامزد است و قرار است با یکدیگر ازدواج کنند.

سریال ترکی تو در بزن

از دیگر بازیگران سریال ترکی تو در خانه ام را بزن میتوان به Anil Ilter در نقش Engin Sezgin

Cagri Citanak در نقش Ferit Simsek

Elcin Afacan در نقش Melek Yücel

Melisa Döngel در نقش Ceren Basar

M. Sitare Akbas در نقش Figen Yildirim

Basak Gümülcinelioglu در نقش Piril Baytekin

Alican Aytekin در نقش Seyfi Çiçek

Sarp Bozkurt در نقش Erdem Sangay

Ilkyaz Arslan در نقش Leyla Haktan

Ahmet Somers در نقش Alptekin Bolat

Neslihan Yeldan در نقش Aydan Bolat اشاره کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا